MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Myślenie innowacyjne w obszarze polityki społecznej a projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Wizyty Studyjne Anna Kowalczyk Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne 2009/2010 Spotkanie informacyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
Comenius Regio –
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
Informatyka w kształceniu zawodowym ICT in vocational training Kształcenie osób dorosłych w sposób użyteczny, ciekawy oraz odpowiadający potrzebom Making.
Na początku I wieku za czasów Nerona, do końca III wieku n. e
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 3, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
SciFiEd: Science Fiction w Edukacji LLP-1-CY-Comenius-cmp Podstawowe informacje o projekcie „Nauka jest tym czym się zajmuję ale fikcja naukowa.
MODULE B Prawa autorskie New Media Production Project This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
Gra PowerPlayer jako narzędzie dydaktyczne
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG)
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
IN THE SP4CE ERASMUS+ PROJECT
Od koncepcji po prototyp, czyli przychodzi inżynier do lekarza
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
This project has been funded with support the European Commission
Ocena efektów kształcenia i ewaluacja gry PowerPlayer
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Projekty zrealizowane w ZS1
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Zwiększenie udziału partnerów społecznych w kształtowaniu strategii umiejętności i rozwoju kapitału ludzkiego, w celu lepszego ich dostosowania do.
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
TRENER KADR SEKTORA TURYSTYCZNEGO
3D students – dialoGue, democracy,digital
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
Zapis prezentacji:

MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG) This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. 1

SP4CE - wprowadzenie Projekt SP4CE (Partnerstwo strategiczne na rzecz kreatywności i przedsiębiorczości) jest odpowiedzią na potrzeby zidentyfikowane w komunikacie z Brugii w sprawie ściślejszej europejskiej współpracy w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego w latach : – Poprawa jakości oraz efektywności szkolenia zawodowego, podnoszenie jego atrakcyjności i adekwatności; – Zwiększanie kreatywności, innowacyjności oraz przedsiębiorczości. 2

SP4CE - cele Ustanowienie ścisłej współpracy między partnerami projektu poprzez wymianę nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych. Opracowanie innowacyjnych narzędzi ułatwiających komunikację i wspólne działania studentów, szkół i firm (organizacji biznesowych). Wykorzystanie doświadczeń i rezultatów wybranych projektów programu uczenie się przez całe życie. 3

SP4CE - rezultaty Portal SP4CE - platforma informatyczna wspierająca proces uczenia się. Koncepcja pedagogiczna wykorzystania platformy SP4CE. Przewodnik dla konsultantów. Przewodnik dla mentorów. Ogólny przewodnik. 4

SP4CE - partnerzy PIAP - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów (Polska) PRO-MED sp. z o.o. (Polska) IDEC (Grecja) ASTRA (Słowacja) TUKE (Słowacja) TREBAG (Węgry) 5

SP4CE – strona informacyjna 6

Dlaczego MOOC w SP4CE Nowe umiejętności oraz wiedza pozwalają stać się bardziej wartościowym pracownikiem, pracującym dla siebie, dla obecnego lub przyszłego pracodawcy. Edukacja nie jest jednorazowym wydarzeniem lecz doświadczeniem gromadzonym przez całe życie. Nowoczesna edukacja powinna być prowadzona w sposób aktywny i inspirujący. 7

Zalety Moodle MOOC w SP4CE Darmowy Ogólnodostępny Online Praca we własnym tempie, w wolnym czasie Podniesienie umiejętności obsługi platformy Moodle Możliwość współpracy i wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami Moodle 8

Z czego składa się Moodle MOOC Materiały szkoleniowe online Fora dyskusyjne i zadaniowe Otwarte wykłady online (webinaria) Wyszczególnione obszary do ćwiczeń praktycznych (practice area) i aktywnego wykorzystywania narzędzi Moodle Dzielenie się efektami swojej pracy z innymi kursantami 9

Wykorzystanie MOOC w SP4CE Podniesienie umiejętności posługiwania się systemem LMS Moodle. Stworzenie prototypowej wersji pokojów nauki. Przygotowanie krótkich filmów szkoleniowych dotyczących narzędzi Moodle oraz obsługi pokojów nauki. Testowanie oraz ocena narzędzi Moodle przez 16 uczestników z 4 krajów partnerskich. 10

Przykładowy film szkoleniowy 11

Pokoje nauki (1) 12

Pokoje nauki (2) 13

Ocena narzędzi Moodle (1) 14

Ocena narzędzi Moodle (2) 15

Ocena narzędzi Moodle (3) 16

Ocena narzędzi Moodle (4) 17

Ocena narzędzi Moodle (5) 18

Ocena narzędzi Moodle (6) 19

Ocena narzędzi Moodle (7) 20

Ocena narzędzi Moodle (8) 21

Ocena narzędzi Moodle (9) 22

Ocena narzędzi Moodle (10) 23

Wykorzystanie MOOC w SP4CE cd. Uruchomienie portalu sp4ce.eu w pięciu językach partnerskich. Przygotowanie krótkich filmów szkoleniowych dotyczących funkcjonalności i obsługi portalu. Ocena platformy sp4ce.eu. 24

Portal SP4CE w 5 językach 25

Ocena platformy sp4ce.eu (1) 26

Ocena platformy sp4ce.eu (2) 27

Ocena platformy sp4ce.eu (3) 28

Ocena platformy sp4ce.eu (4) 29

Ocena platformy sp4ce.eu (5) 30

„Zamów pokój nauki” Docelowo decyzja wyboru narzędzi wykorzystywanych w pokojach nauki należeć będzie do lokalnych konsultantów oraz nauczycieli, którzy będą mieli możliwość zamawiania wybranych narzędzi, dzięki funkcji zamawiania wstępnie przygotowanych pokojów nauki. 31

Lokalni administratorzy Administratorzy platformy sp4ce.eu sp4ce.eu Administratorzy pokojów nauki sp4ce.moodle.pl sp4ce.moodle.pl 32 NameInstitutionCountryStatus Anna CzajaPRO-MEDPolandMain ADM Dana PalovaTUKESlovakiaLocal ADM Olga AnagnostakiIDECGreeceLocal ADM Anna GrabowskaPRO-MEDPolandLocal ADM Jacek ZielińskiPIAPPolandLocal ADM Gabriella KengyelTREBAGHungaryLocal ADM NameInstitutionCountryStatus Anna GrabowskaPRO-MEDPolandMain ADM Dana PalovaTUKESlovakiaLocal ADM Olga AnagnostakiIDECGreeceLocal ADM Ewa KozłowskaGUTPolandLocal ADM Jacek ZielińskiPIAPPolandLocal ADM Gabriella KengyelTREBAGHungaryLocal ADM

33 Dziękujemy za uwagę, czekamy na pytania This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.