MARKETING TERYTORIALNY Wykład do wyboru, II SSL, IV SSM, V SSM Sem. letni dr Marcin Wołek Konsultacje: wtorek, 14:45-15:30,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing Usług - WYKŁAD
Advertisements

Reforma polityki regionalnej przed rokiem Założenia reformy polityki regionalnej Dochód narodowy krajów kandydujących niższy niż 50% PKB średniej.
Zachowania przedsiębiorstw w wymianie międzynarodowej prof. zw. dr hab
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Łukasz Małecki Ministerstwo Rozwoju Wsparcie projektów technologicznych firm w latach
Promocja Marketing terytorialny. Marketing terytorialny - definicja Marketing terytorialny jest rodzajem marketingu przypisanym organizacją non- profit.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Beneficjentem projektu jest Miasto Bydgoszcz- jednostka samorz ą du terytorialnego. Warto ść ca ł kowita projektu: ,92 z ł.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wsparcie działań geomarketingowych przez użycie GIS na przykładzie analizy działania wielkopowierzchniowych sklepów zlokalizowanych w Krakowie Magdalena.
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Obszary inteligentnych specjalizacji Wielkopolski a UEP / SC UEP.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Marcin Łata Dyrektor Departamentu Konkurencyjności i Innowacyjności Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
SAMORZĄDNOŚĆ LOKALNA Wykład do wyboru II SSL, IV SSM, V SSM dr Marcin Wołek Konsultacje: wtorek, 14:45-15:30, pok. 215.
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Rachunkowość Wykład 0.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Technik rachunkowości Czas trwania nauki: 2 lata.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Technologia nieorganiczna Lechowicz Jaromir, dr inż. Pok. 244 (termin konsultacji do ustalenia) Pok. 238 (zajęcia laboratoryjne) Tel
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
EtuiTeam Przedmiotem naszej działalności jest produkcja etui na telefony komórkowe oraz okulary. Dla nas zadowolenie klienta jest sprawą priorytetową Opiekun.
MIĘDZYNARODOWE RYNKI NIERUCHOMOŚCI Dr Małgorzata Zięba.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Badania operacyjne i ekonometria semestr letni 2015/2016 Maciej Szczepankiewicz Katedra Nauk Ekonomicznych.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Jak zaliczyć wykład: Dobrzy żołnierze, dobrzy aktorzy – kształtowanie swojego wizerunku w pracy? dr Aleksandra Spik.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Konsekwencje wprowadzonych zmian Edukacja przedszkolna Teresa Ogrodzińska Fundacja Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego.
A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
POLITYKA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Katedra Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa
Firmy globalne.
Rewitalizacja nieruchomości
Konkurencyjność w dobie globalizacji
Formy wspierania przedsiębiorców przez Gminę Wałbrzych
Prawo finansów publicznych
Podstawy procesu karnego
SYSTEM UBEZPIECZEŃ Ćwiczenia 1 – Sprawy formalne i organizacyjne
Powszechna Historia Państwa i Prawa NSP rok I
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
SYSTEM UBEZPIECZEŃ Ćwiczenia 1 – Sprawy formalne i organizacyjne
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Transport i spedycja WPROWADZENIE mgr inż. Marcin Hajdul
ćwiczenia 1 mgr Barbara Zyzda
Komunikacja Interpersonalna
Prawo handlowe – ćwiczenia
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
Zapis prezentacji:

MARKETING TERYTORIALNY Wykład do wyboru, II SSL, IV SSM, V SSM Sem. letni dr Marcin Wołek Konsultacje: wtorek, 14:45-15:30, pok. 215

Teoretyczne podstawy marketingu terytorialnego Przesłanki wyodrębnienia koncepcji marketingu terytorialnego Marketing terytorialny, a pozostałe obszary adaptacji działań marketingowych Ewolucja koncepcji marketingu terytorialnego

Jednostka terytorialna jako podmiot działań marketingowych Terytorium jako produkt marketingowy Konkurencyjność jednostek terytorialnych – wybrane zagadnienia Marketing w procesie budowy przewagi konkurencyjnej terytorium

Marketing narodowy: w poszukiwaniu ikon kraju Grupy docelowe marketingu narodowego Marketing kraju skierowany do inwestorów Rankingi atrakcyjności krajów – synteza

Marketing regionu Region jako podstawowy podmiot polityki regionalnej w UE Instrumenty kształtowania marketingu na poziomie regionu Kształtowanie markowych produktów regionalnych Współpraca międzynarodowa w zakresie tworzenia produktów markowych - przykłady

Marketing miasta Miasto jako przestrzeń publiczno-prywatna Miasta globalne i miasta niszowe – wyzwania dla marketingu Czynniki marketingowe miasta – analiza na przykładach

Marketing miasta – c.d. Programy rewitalizacji jako próba repozycjonowania wizerunku miasta Formy organizacyjne prowadzenia działalności marketingu terytorialnego

Literatura Ph. Kotler: Marketing Places Europe. Prentice Hall 1999, Urban Competitiveness: Policies for Dynamic Cities. Red. I. Begg.The Policy Press 2002 Czasopisma: “Marketing i Rynek” “Samorząd Terytorialny” „Gazeta Samorządu i Administracji”

Warunki zaliczenia Obecność na zajęciach (dopuszczalna maks. 1 nieobecność) Przygotowanie prezentacji (grupy maks. 2- osobowe, czas maks. 12 minut) i jej przedstawienie na 4 ostatnich zajęciach: Pierwsze 2 prezentacje: 27.03, następnie , 8.05, Czy gdzieś wychodzimy?