@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 Jesienno-Zimowe przeloty długodystansowe
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 WIOSNA - LATO
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 JESIEŃ ZIMA
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 ODKRYWAMY NOWE ŚWIATY
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 foto S. Panasiuk
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 foto S. Panasiuk
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 foto S. Panasiuk
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 PASMA GÓRSKIE CE MOŻLIWOŚCI LOTU
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
PASMA GÓRSKIE POLSKA SW
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
PASMA GÓRSKIE POLSKA SE
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
WAVE AIRSPACE EA 2009
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 LKMI
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
Przygotowanie do lotu - PROGNOZA POGODY - KIERUNEK WIATRU - UZGODNIENIA RUCHOWE - WYBÓR TRASY - WŁAŚCIWY UBIÓR - suche buty !!!!! - suche buty !!!!! - / dodatkowo wkładki grzejne, skarpety elektryczne / - / dodatkowo wkładki grzejne, skarpety elektryczne / - posiłek, mały termos 0,5L - posiłek, mały termos 0,5L - KREM UV !!!!!!! - KREM UV !!!!!!! - OKULARY OD SŁOŃCA - OKULARY OD SŁOŃCA
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 KIERUNEK WIATRU +/- 10 hPa LKMI 150 St EPJG 110 St st 280 st 130 st
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 WIDOK Z SATELITY
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
PROGNOZA
KIERUNEK WIATRU DLA TRASY PRZELOTU 760 km !!!
@ Sławomir Panasiuk Żar
WetterOnline
SATELITA
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 foto S. Panasiuk
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010http://
JAK SIĘ UBRAĆ
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 UBIÓR NA REKORD
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 UBIÓR NA DIAMENT 5000 m
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 UBIÓR NA PRZELOT FALOWY
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 WKŁADKI GRZEJNE
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 SKARPETY NA BATERIE
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 TERMOS
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 POSIŁEK
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 EDS SYSTEM
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 foto S. Panasiuk ZACZNIJMY OD LOTÓW ZAPOZNAWCZYCH
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 HISTORIA LOTÓW
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar km !!! Nimbus 2b
@ Sławomir Panasiuk Żar Krejcirík Petr km km/h Ventus 17,6m Kusbach Jirí km km/h KKB 15 Krejcirík Petr km km/hVentus 17,6m Kusbach Jirí km km/hKKB 15 Krejcirík Petr km km/hJanus 18,2m Nezval Ivo km km/hVSO-10 Bendkowski Ryszard km km/h PLStd. Jantar Bendkowski Ryszard251.3 km km/h PLStd. Jantar Bendkowski Ryszard km39.29 km/h PLStd. Jantar Cebiš Patrik km50.08 km/hASW 19 Fortová Sona km54.01 km/hLS 3 Šafár Petr km34.36 km/hASW 15 Kunas Zbigniew km56.62 km/h PLSZD 50 Puchacz Bendkowski Ryszard km83.46 km/h PLStd. Jantar Pajr Miloš km84.17 km/hVentus 17,6m Kunas Zbyszek km51.74 km/h PLSZD 50 Puchacz Bendkowski Ryszard km74.83 km/h PLSZD 51 Junior Krejcirík Petr km49.39 km/hVentus 17,6m Kornec Marek km km/h PLStd. Jantar Kunas Zbigniew km52.39 km/h PLSZD 50 Puchacz Panasiuk Sławomir km66.38 km/h PLSZD 50 Puchacz Korneć Marek104.6 km98.46 km/h PLSZD 50 Puchacz Kunas Zbigniew275.3 km56.62 km/h PLSZD 50 Puchacz Kunas Zbigniew218.1 km47.67 km/h PLSZD 50 Puchacz
@ Sławomir Panasiuk Żar km Ventus 17,6
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 Rok 2007 Słabszy pogodowo trasy maksymalne km
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 AIRSPACE 2008
@ Sławomir Panasiuk Żar KONFERENCJA FALOWA Jesenik Foto. Aer. Jesenik
@ Sławomir Panasiuk Żar Pajr Miloš441.2 km87.98 km/h Ventus 17,6m Bendkowski Ryszard183.8 km km/h PL Std. Jantar Kunas Zbigniew231.5 km46.36 km/h PLSZD 50 Puchacz Pajr Miloš664.4 km98.47 km/h Ventus 17,6m Pajr Miloš km97.46 km/h Ventus 17,6m Kunas Zbigniew km54.98 km/h PLSZD 50 Puchacz Kornec Marek km88.04 km/h PLStd. Jantar Kornec Marek km53.03 km/h PLStd. Jantar Kunas Zbigniew km29.36 km/h PLSZD 50 Puchacz Kornec Marek km76.03 km/h PLStd. Jantar Kunas Zbigniew km km/h PLSZD 50 Puchacz Pajr Miloš621.5 km67.84 km/hVentus 17,6m Krejcirík Petr km62.73 km/hVentus 2 /18m Kusbach Jirí km km/hKKB 15 Šíma Robert km km/h LS 6 Krejcirík Petr km km/h Ventus 2/18m Bartoník Oldrich km km/h KKB 15 Pajr Miloš km km/h Ventus 17,6m Suchánek Tomáš km km/h Discus
@ Sławomir Panasiuk Żar Myška František km km/h Std. Cirrus Bordovský Antonín km km/h Std. Cirrus Hanácek Petr km km/h Duo Discus Cerný Karel km km/h Duo Discus Pajr Miloš km km/h Ventus 17,6m Doubek Petr km km/h ASW 20 Mareš Karel km km/h L-13 Blaník Kaniecki Andrzej km km/h PLJantar 2/2b Šafár Petr km km/h ASW 15 Pašek Jirí km km/h CS 77 Myška František km km/h Std. Cirrus Juracka Jaroslav km km/h Glasflügel 304C Hanácek Petr km km/h Duo Discus Harašta Ivan km km/h ASW 15 Kunas Zbigniew380.0 km km/hPLJantar 2B Kunas Zbigniew428.8 km km/hPLJantar 2B Kunas Zbigniew262.6 km km/hPLJantar 2B
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 KALENDARZ LOTÓW dni lotnych 18 dni lotnych 14 dni lotnych
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar SZYBOWCÓW TYLKO 2 POLSKIE !! 1/600km ; 4/500km ; 1/400km; 4/300km
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
km
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010
km
Konferencja Falowa Aeroklub Jelenia Góra
@ Sławomir Panasiuk Żar km
@ Sławomir Panasiuk Żar r
@ Sławomir Panasiuk Żar r
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 ILE TO KOSZTUJE ?? MOTYWACJA WŁASNY LUB KLUBOWY SZYBOWIEC DOJAZD i POBYT HOL 7-30 MIN
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 PLUSY MAMY SEZON PRZEZ 12 MIESIĘCY PEWNOŚĆ WYSTĄPIENIA FALI ŁATWOŚĆ PROGNOZOWANIA NOWA FILOZOFIA LATANIA BEZ Cu LATAMY WYŻEJ, NA INNYM POZIOMIE DOSŁOWINIE I W PRZENOŚNI DOSŁOWINIE I W PRZENOŚNI BARDZO DOBRY TRENING ZAWODNICZY DUŻE WRAŻENIA ESTETYCZNE ZWIĘKSZAMY NALOT I KILOMETRY ZYSKUJEMY PEWNOŚĆ PODEJMOWANIA KRYTYCZNYCH DECYZJI KRYTYCZNYCH DECYZJI
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 MINUSY DOJAZD CZAS OCZEKIWANIA NA FALĘ
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 CZYNNIKI RYZYKA NISKA TEMPERATURA OBLODZENIE NIEDOTLENIENIE pow. 4000m AMSL TURBULENCJA +/- 30 m/sek. EPJG, EPNT
@ Sławomir Panasiuk Żar 2010 Do zobaczenia nad Śnieżką