LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Bezpieczeństwo w sieci - zjawisko cyberprzemocy Opracowanie: pedagog PG nr 1 w Łomży Marta Chojnowska.
Projekt wykonali: Filip Gałkowski, Paweł Wyrwicki, Tomasz Bodziony.
Choroby związane ze złym odżywianiem.. Jakie są choroby związane ze złym odżywianiem się ?
Bądź bezpieczny w Internecie Razem tworzymy lepszy Internet.
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
 Jest bardzo ważnym środkiem umożliwiającym zdobywanie wiedzy i informacji.  Jest narzędziem pracy.  Zapewnia możliwość kontaktu miedzy ludźmi.  Za.
Debata szkolna Zespół Szkół w Rybnie r.
Hasło na miarę naszych czasów. Serfuje. Respektuję!!!! Edyta Trocha.
Zużycie prądu w moim domu ENERGIA ELEKTRYCZNA ODCZYTWskazania licznika Zużycie w jednostkachLiczba osóbŚrednie zużycie na osobę Pierwszy44894,
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Dzień Bezpiecznego Internetu
ORGANIZATORZY Dr n. med. Grzegorz Michalak ordynator Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Hartowanie ciała Wykonała Maria Szelągowska. Co to jest hartowanie? Hartowanie Hartowanie – proces adaptowania ciała do niekorzystnych warunków zewnętrznych.
Nauczyciel funkcjonariuszem publicznym Opracował Sierż. Jacek Palarz Komisariat Policji w Rydułtowach.
WYNIKI ANKIETY INTERNETOWEJ Opracowanie wyników: Dr Jarosław Załęcki Mgr Maciej Brosz „Współtwórz swoje miasto. Wysokościowce w Gdańsku”
Przygotowała: Anna Słowik. Głównym celem prezentacji jest uświadomienie rodzicom zagrożeń wynikających z użytkowania Internetu (oszustwa, wyłudzania,
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Miniprzedsiębiorsto Ave Mulina Spółka jawna Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi nr XXX Wrocław
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
UZALEŻNIENIA STRZEŻ SIĘ!. UZALEŻNIENIE NABYTY STAN ZABURZENIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO ALBO FIZYCZNEGO, KTÓRY CHARAKTERYZUJE SIĘ OKRESOWYM LUB STAŁYM PRZYMUSEM.
Opracowały : Aneta Biłanik i Klaudia Będkowska z III c.
Z ASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z I NTERNETU. 1. C HROŃ SWOJĄ PRYWATNOŚĆ W SIECI ! Jeśli bierzesz udział w jakimkolwiek forum publicznym w Internecie,
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Liceum Ogólnokształcące w ZSP w Drawsku Pomorskim Opiekun: Sylwia Tomaszewska MAŁA MANUFAKTURA spółka jawna.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
JAK CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM???. Gdzie „mieszka” czytanie ze zrozumieniem?
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
Młodzież a „dopalacze” - postawy i zachowania wprowadzenie Szkolenie pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
Bezpieczny Internet.
CYBERPRZEMOC.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Rola książki w życiu człowieka
CYBERPRZEMOC Cyberprzemoc – to prześladowanie dręczenie
Ucz i ucz się z TIK!.
Dziecko w sieci CYBERPRZEMOC
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
MAMO! TATO! PRZECZYTAJ! Rady i wskazówki dla rodziców dzieci korzystających  z telewizji, Internetu i grających w gry komputerowe.
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Bezpieczeństwo w sieci
„Zagrożenia związane z użytkowaniem Internetu”
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Nasza szkoła w liczbach
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
„Żeby im się chciało, jak się nie chce”
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Wykonała Milena Fiedorowicz
BEZPIECZNY INTERNET Nigdy nie podawaj w Internecie swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Posługuj się nickiem, czyli pseudonimem, internetową ksywką.
Zapis prezentacji:

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET

ANKIETOWANI Ankietę przeprowadzono wśród uczniów z losowo wybranych klas: pierwszych, drugich oraz trzecich ( 22 os.-16lat, 15 os.-17lat, 49 os.-18lat). Łącznie przebadano 86 osób ( 44 kobiety i 42 mężczyzn).

Czy masz w domu dostęp do Internetu ? 100% ankietowanych odpowiedziało twierdząco na to pytanie.

Z jakiego nośnika korzystasz najczęściej używając Internetu?

Gdzie najczęściej korzystasz z Internetu ?

Czy Twoi koledzy/koleżanki/znajomi korzystają ze stron pornograficznych?

Ile godzin dziennie korzystasz z komputera/ komórki/smartfona?

Czy Twój adres znany jest :

Czy wiesz jakie zagrożenia niesie ze sobą korzystanie z Internetu?

Czy spotkałeś się z przemocą w Internecie (cyberprzemocą)?

 próby wyłudzania pieniędzy  obrażanie  kompromitujące zdjęcia  stalking  wyzwiska  groźby  przemoc słowna  kłamstwa  pomówienia  trolling  nękanie

Gdzie najczęściej spotykasz się po szkole z koleżankami/kolegami?

PODSUMOWANIE  Stuprocentowa dostępność do Internetu;  Internet w telefonie: zwiększa jego dostępność, zwiększa ryzyko uzależnień, zmniejsza możliwość kontroli rodziców nad czasem spędzanym w sieci przez dziecko;  55% ankietowanych zna kogoś, kto korzysta ze stron pornograficznych.

PODSUMOWANIE  Od poniedziałku do piątku młodzież mniej czasu spędza na korzystaniu z Internetu niż w weekendy. Duża liczba godzin spędzanych w Internecie w weekendy może świadczyć o braku pomysłu na alternatywne formy spędzania czasu wolnego.  Duża świadomość na temat zagrożeń, jakie może nieść korzystanie z Internetu (mała grupa wskazuje na zagrożenie uzależnieniem).  Niemała grupa uczniów spotkała się z przemocą w Internecie (35%).

WNIOSKI Należy zwiększać świadomość uczniów na temat zagrożeń płynących z korzystania ze stron pornograficznych; Wskazać różne ciekawe formy alternatywnego sposobu spędzania czasu wolnego; Wskazać sposoby na unikanie zagrożeń w Internecie, a także miejsca gdzie szukać pomocy w razie potrzeby.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ