Szkoła Języków Obcych UW Ankieta dla Studentów 2011 - Wyniki 5 października 2011 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawdzenie, w jakim stopniu absolwent spe ł nia wymagania ustalone w podstawie programowej kszta ł cenia ogólnego, okre ś lonej w przepisach w sprawie.
Advertisements

Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Anonimizacja danych adresowych pokrzywdzonego i świadka w procedurze wykroczeniowej w świetle ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o ochronie i pomocy dla.
1 Kobiety na rynku pracy. 2 Współczynnik aktywności zawodowej kobiet i mężczyzn w wieku w Polsce i w UE w 2013 roku.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
MATLOS „JAK TEORIA MA SIĘ DO PRAKTYKI?”. Cel projektu: Sprawdzamy, jaka jest zależność między prawdopodobieństwem a częstością zdarzenia.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
© 2015 Copyright by Maciej Bednarek & Digitalsphere Fotografika. Wszelkie prawa zastrzeżone.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Literary Reference Center Przewodnik
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Krakowie.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
ERM II Exchange Rate Mechanism. ERM II jest systemem łączącym waluty krajowe państw UE oraz euro, działającym na zasadzie stałych, ale dostosowywanych.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Seminarium magisterskie/licencjackie dr Renata Karkowska Zakład Ubezpieczeń i Rynków Kapitałowych Katedra Systemów Finansowych Gospodarki (wpisać proponowany.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU. Koordynator Sekcji Język ó w Obcych w roku akademickim 2012/ kol. Maria Sierżęga i kol. Halina Domino. Sekcja obejmuje:
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
XXX Liceum Ogólnokształcące im. ks. bpa Ignacego Krasickiego Tradycja i nowoczesność.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
BADANIA STATYSTYCZNE. WARUNKI BADANIA STATYSTYCZNEGO musi dotyczyć zbiorowościstatystycznej musi określać prawidłowościcharakteryzujące całą zbiorowość.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
 Indywidualne  Tylko dla określonej grupy – określone kraje (lagging countries „Widespread ”) przemysł (SMEs)  Mające konkretny cel np szkolenie młodych.
CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA ul. Łucka Warszawa tel. (022)
Ogólne pojęcie prawa. Prawa człowieka- zespół praw i wolności, kt ó re przysługują każdemu człowiekowi bez względu na rasę, płeć, język, wyznanie, przekonania.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
EGZAMIN MATURALNY MOJEGO DZIECKA
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Najważniejsze reguły ankietowania
Wpływ wybranych czynników na występowanie zaburzeń snu w chorobie Parkinsona Weronika Urbaś1, Anna Grażyńska1, Magdalena Doręgowska2, Joanna Siuda2, Monika.
Zapis prezentacji:

Szkoła Języków Obcych UW Ankieta dla Studentów Wyniki 5 października 2011 r.

SZJO UW – ANKIETA 2011 przeprowadzona według określonej procedury w dn. 16 maja- 5 czerwca 2011 r; raport sporządzony na podstawie wyników opracowanych przez Panią mgr Sylwię Twardo (narzędzie- pakiet statystyczny SPSS Statistics 19.0); analizie zostało poddanych 14 pytań zamkniętych; w odniesieniu do pytania otwartego, ZZJK uznał, iż komentarze mają największą wartość dla samych Nauczycieli, stąd uwagi widniejące w Państwa ankietach powinny zostać poddane indywidualnej analizie. Iiczba ankiet poddanych analizie: 5004

Liczba ankiet dla poszczególnych Zespołów Językowych 1. Zespół Języka Angielskiego: Zespół Języka Niemieckiego: Zespół Języków Romańskich: Zespół Języka Rosyjskiego: 413 Ogółem: 119 nauczycieli Średnia liczba ankiet na jednego nauczyciela: 42

Liczba ankiet dla poszczególnych języków Język angielski: 3209 Język niemiecki:435 Język rosyjski: 413 Język francuski: 407 Język hiszpański: 294 Język włoski: 172 Język szwedzki: 34 Język niderlandzki: 22 Język duński:13 Język portugalski:5 Minimalne rozbieżności względem danych dla Zespołów Językowych wynikają prawdopodobnie z błędnego zaznaczenia języka przez studentów.

A1: (błędnie!): 37 A2: 893 B1: 1475 B2: 2000 C1: 422 C2: 31 LICZBA ANKIET W ROZBICIU NA POZIOMY

LICZBA ANKIET ROZBITA NA TYPY STUDIÓW Studia stacjonarne: 3664 Studia niestacjonarne: 1074 Brak danych: 266

Pyt. 1: ‘Czy lektor zaczynał i kończył zajęcia punktualnie?’ CzęstośćProcent Tak479195,7 Nie1813,6 Brak danych32,6

Pyt. 2: ‘Ile zajęć zostało odwołanych przez prowadzącego w ciągu kursu bez powiadomienia?’ CzęstośćProcent ,6% ,0% 21663,3% 3621,2% 427,5% 513,3% więcej niż 514,3 % Brak danych36,7%

Pyt. 3: ‘Jak oceniasz zaangażowanie lektora w prowadzenie zajęć?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie źle2,0 Raczej źle33,7 Raczej dobrze73614,7 Zdecydowanie dobrze419783,9 Trudno powiedzieć20,4 Brak danych16,3

Pyt. 4: ‘Jak oceniasz stosunek lektora do studentów?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie źle5,1 Raczej źle40,8 Raczej dobrze63812,7 Zdecydowanie dobrze428785,7 Trudno powiedzieć25,5 Brak danych9,2

Pyt. 5: ‘Czy materiały były odpowiednio dobrane do poziomu kursu?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie nie15,3 Raczej nie1232,5 Raczej tak180336,0 Zdecydowanie tak ,5 Trudno powiedzieć691,4 Brak danych16,3

Pyt. 6: ‘Czy metody nauczania były wystarczająco zróżnicowane? CzęstośćProcent Zdecydowanie nie36,7 Raczej nie2996,0 Raczej tak199039,8 Zdecydowanie tak ,3 Trudno powiedzieć921,8 Brak danych22,4

Pyt. 7: ‘Czy prowadzący prezentował materiał w przystępny sposób?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie nie10,2 Raczej nie971,9 Raczej tak144528,9 Zdecydowanie tak ,8 Trudno powiedzieć27,5 Brak danych30,6

Pyt. 8: ‘Jak często zadawano prace domowe?’ CzęstośćProcent Zawsze210342,0 Często221744,3 Rzadko58611,7 W ogóle nie zadawano551,1 Brak danych43,9

Pyt. 9: ‘Jak często sprawdzano prace domowe?’ CzęstośćProcent Zawsze315863,1 Często141228,2 Rzadko3206,4 W ogóle nie sprawdzano801,6 Brak danych34,7

Pyt. 10: ‘Czy lektor na początku kursu określił reguły zaliczenia kursu?’ CzęstośćProcent Tak ,1 Nie1232,5 Brak danych1222,4

Pyt. 11: ‘Czy byłeś/aś oceniany/a sprawiedliwie?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie nie20,4 Raczej nie46,9 Raczej tak136127,2 Zdecydowanie tak ,8 Trudno powiedzieć701,4 Brak danych14,3

Pyt. 12: ‘Jak oceniasz atrakcyjność zajęć?’ CzęstośćProcent Zdecydowanie źle44,9 Raczej źle2254,5 Raczej dobrze201640,3 Zdecydowanie dobrze256851,3 Trudno powiedzieć1252,5 Brak danych26,5

Pyt. 13: ‘W jakim stopniu zajęcia podniosły twoje kompetencje językowe?’ Częstość Procent W bardzo dużym stopniu76115,2 W dużym stopniu274154,8 W małym stopniu123924,8 W bardzo małym stopniu2364,7 Brak danych25,5

Pyt. 14: ‘Proszę podać ogólną ocenę zajęć od 1 do 10 (1 oznacza ocenę najniższą, 10- najwyższą)’ Częstość Procent 17,1 216,3 3601,2 4701, , , , , , ,5 Brak danych8,2

OGÓLNA OCENA ZAJĘĆ W SKALI 1-10 Średnia: 8,34 Mediana: 9,00 Dominanta: 10,00

WYNIKI DLA POSZCZEGÓLNYCH ZESPOŁÓW (ŚREDNIA) ANG.NIEM.ROM. ROS. MAX. 1. Punktualność (T/N) 3049/ /18838/38412/1 2. Odwoływanie. 1,241,151,431, Zaangażowanie. 3,833,883,833, Stosunek do stud. 3,853,883,873, Dobór materiałów. 3,573,603,593, Zróżnicowanie met. 3,463,483,423, Przystępność 3,653,683,653,824

WYNIKI DLA POSZCZEGÓLNYCH ZESPOŁÓW (ŚREDNIA) ANG. NIEM.ROM.ROS. MAX. 8. Zad. pr. dom. 1,81 1, , Sprawdz. pr. dom. 1,49 1,36 1,481, Okr. reguł zal.(T/N) 3032/81491/7833/30403/5 11. Sprawiedliwie ocen. 3,693,72 3,733, Atrakcyjność zajęć 3,483,47 3,493, Podn. kompet. 2,322,06 2,041, Ocena ogólna 8,208,50 8,329,1910

Średnia do pytania 5 w rozbiciu na języki i poziomy 'Czy materiały były odpowiednio dobrane do poziomu kursu?' Kryterium: co najmniej 10 oddanych ankiet dla każdego poziomu A2 B1 B2 C1 C2 Ang. 3,60 3,57 3,57 3,59 3,74 Franc. 3,63 3,30 3,48 _ _ Hiszp. 3,68 3,60 3,90 _ _ Niderl. 3,67 _ _ _ _ Niem. 3,58 3,61 3,53 3,0 _ Ros. 3,75 3,73 3,77 3,87 3,92 Szwedz. 3,87 3,91 _ _ _ Włoski 3,64 3,58 3,53 _ _

Pytanie 14 podział na zespoły językowe Zespół Języka Angielskiego Najwyższa ocena: 9,71 Najniższa ocena: 6,18 Rozpiętość ocen: - 9,00-9,71: 6 osób - 8,00-8,99: 40 osób - 7,00-7,99: 16 osób - 6,18-6,99: 6 osób

Pytanie 14 podział na zespoły językowe Zespół Języka Niemieckiego Najwyższa ocena: 9,46 Najniższa ocena: 7,28 Rozpiętość ocen: - 9,00-9,46: 4 osoby - 8,00-8,99: 9 osób - 7,28-7,99: 4 osoby

Pytanie 14 podział na zespoły językowe Zespół Języków Romańskich Najwyższa ocena: 9,11 Najniższa ocena: 6,15 Rozpiętość ocen: - 9,00-9,11: 5 osób - 8,00-8,99: 9 osób - 7,00-7,99: 8 osób - 6,15-6,99: 1 osoba

Pytanie 14 podział na zespoły językowe Zespół Języka Rosyjskiego Najwyższa ocena: 9,69 Najniższa ocena: 8,00 Rozpiętość ocen: - 9,00-9,69: 7 osób - 8,00-8,99: 4 osoby

Alfabetyczna lista nauczycieli ze średnią 9,0 i wzwyż (na podstawie pytania 14) Antoniuk Anna9,30 Biesiadecka Magdalena9,03 Cegiełka Anna9,16 Dąbrowska Irena9,04 Deczewska Justyna9,69 Galbarczyk Monika9,07 Kaska Maria9,28 Kaźmierczak Paweł9,38 Kowalewska Agnieszka9,00 Lewkowicz Elżbieta9,46 Madej Paweł9,21

Alfabetyczna lista nauczycieli ze średnią 9,0 i wzwyż (na podstawie pytania 14) Maskiewicz Sławomir9,35 Ozyra Paweł9,71 Parowenko Robert9,26 Piotrowska Monika9,39 Rudych Natalia9,11 Sokołowicz Małgorzata9,04 Sosnowski Wojciech9,54 Stępień Karol9,11 Świrko Krzysztof9,63 Tulska-Budziak Magda9,27 Ziółek-Wojnar Magdalena9,53

Wnioski 1. Pamiętajmy o zadawaniu i sprawdzaniu pracy domowej. 2. Aby zapobiec odwoływaniu zajęć bez powiadomienia, skorzystajmy z poczty u-mail. 3. Pamiętajmy, aby podawać kryteria zaliczenia, które znajdują się na stronie Pani Pełnomocnik. Możemy również ponownie podać kryteria zaliczenia po ostatniej turze zapisów. Pamiętajmy, aby odsyłać studentów do naszego opisu kursu w usos. 4. W trakcie roku możemy przeprowadzić wewnętrzną ankietę. 5. Ankieta jest tylko jednym z narzędzi do oceny naszej pracy. 6. Pamiętajmy, że na wynik ankiety mogą mieć wpływ czynniki niezależne (np. sala, liczba studentów, ogólna liczba grup, wybór kursu przez studentów).

PROPOZYCJE W związku z wprowadzeniem ankiety elektronicznej w 2012 roku prosimy o nadsyłanie uwag dotyczących ewentualnych zmian w samej treści ankiety na poniższy adres do końca grudnia 2011 r.