MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 2 Radzenie sobie ze stresem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JAK ZJESZ OWOCE I WARZYWA TO NIE BĘDZIESZ CHORA I KRZYWA, A KIEDY PÓJDZIESZ NA PŁYWANIE TO OLIMPIJSKI MEDAL DOSTANIESZ. ŻYJMY ZDROWO!
Advertisements

Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
Życzenia Imieninowe bo bez niej nie da się żyć. Niech zapuści korzenie w Twym sercu. Pielęgnuj ją, niech wzrasta, by wreszcie mogła zakwitnąć i stać.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU ZAISTNIENIA SYTUACJI KRYZYSOWEJ.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 1 Radzenie sobie ze stresem.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym -metody postępowania w sytuacjach trudnych.
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Nazwa projektodawcy: Powiat Szczecinecki „Rozbudowa i modernizacja Centrum Rehabilitacji Chorych na Stwardnienie Rozsiane – nowa powierzchnia – nowe możliwości”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy pod hasłem „Dźwigaj mniej” Październik 2007.
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
REKRUTACJA –KROK PO KROKU Przygotowano na podstawie Zarządzenia nr 12/2016 Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
SELEKTYWNA ZBIÓRKA ODPADÓW czyli BURKA rady na odpady.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Jolanta Korczowska Przygotowanie i prowadzenie: Jolanta Korczowska.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Jak sobie z nim radzić ?.
Pacjent dorosły, w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały?. 1. Jak zachęcić dziecko do współpracy? 2. Jak pomóc rodzicom, aby umieli radzić sobie ze swoimi negatywnymi uczuciami?
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje. Rób to powoli i wykonuj polecenia w myśli, jak najszybciej możesz. Jeśli Ci to pomaga, możesz mówić.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Filozofia na lata jesieni
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
NAJCZĘSTSZYCH CHORÓB UKŁADU KRĄŻENA 5. Nadciśnienie tętnicze.
Damelo przedstawia Kolekcję stylowych rowerów miejskich Ul. Tylna 4C/51, Łódź Damelo - rowery dla kobiet.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
JAK CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM???. Gdzie „mieszka” czytanie ze zrozumieniem?
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 1 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Zrozumiesz wagę bycia elastycznym w budowaniu wytrwałości, Dowiesz się, czym jest świadoma.
Wkraczamy w rok 2011… ...Stajesz wobec nowych wyzwań!!!
Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….………….
Ubieganie się o pracę - zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce Moduł 7 PROJECT NO – UK/13/LLP-LdV/TOI-624.
„Wokół stołu” Porównanie wagi, wzrostu i BMI uczniów kl. 6c.
Bezpieczny Internet.
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Opracowała Joanna Szpindor
Ku pokrzepieniu serc.
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
PAPIEROSOM MÓWIMY STANOWCZE NIE!
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
10 kroków do zmiany nawyków
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
20 Listopad 2016 Dzień Praw Dziecka
To dziwne, jak proste jest dla ludzi wyrzucić Boga,
Zajęcia nr 2 – 10 października 2017 r.
Twoje bezpieczeństwo zależy także od Ciebie
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Zapis prezentacji:

MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 2 Radzenie sobie ze stresem

CELE SZKOLENIA: Zrozumiesz, że istnieją trzy „strefy” opisujące to, jak można się czuć w danej sytuacji: strefa komfortu, wyzwań lub paniki, Poznasz źródła stresu wewnątrz i poza obszarem Twojego wpływu, Sprawdzisz sposoby radzenia sobie ze źródłami stresu będącymi w obszarze Twojego wpływu.

JAK MOŻE WYGLĄDAĆ STRES? Strefa komfortu + Strefa wyzwań = Twój obszar kontroli Zadanie jest zbyt trudne Zadania będące wyzwaniem Codzienne, łatwe zadania

CO MOŻESZ ZROBIĆ: Określ cele i realizuj je Pamiętaj o dobrej organizacji pracy Realizuj zadania Wysypiaj się Odżywiaj się zdrowo Dbaj o kondycję fizyczną-ćwicz! Spotykaj się z ludźmi Rozmawiaj o problemach Znajdź czas na odpoczynek Pamiętaj o pozytywnych sytuacjach.

CO MOŻESZ ZROBIĆ JAK JESTEŚ W STREFIE PANIKI: Rozpoznaj, kiedy jesteś w strefie paniki Uświadom sobie objawy stresu Zauważ, kiedy zaczynasz zamykać się w sobie Zauważ, kiedy zaczynasz unikać ludzi Poproś o pomoc: zacznij od kolegów, szefa, przyjaciół, rodziny, nauczycieli Pielęgnuj na co dzień dobre nawyki.

JAK DBAĆ O SWOJĄ DOBRĄ FORMĘ Określ, co jest w strefie Twojego wpływu Ustal plan działania i realizuj go Poproś innych o zrozumienie Współpracuj Zamykanie się w sobie Unikanie problemu Unikanie ludzi Tracenie kontroli Odrobina stresu jest OK! …ale nie pozwól mu zawładnąć Tobą!

Co będziesz robić inaczej?