Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Advertisements

Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
TARGI
Bezpieczny Internet.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Szkolny Kodeks 2.0.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
LOGO SZKOŁA PODSTAWOWA nr 11 SZKOLNY KODEKS 2.0. Click to edit Master text styles LOGO 1. Ucz i ucz się z TIK. KODEKS 2.0 Wykorzystujemy komputery na.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Szkoła Podstawowa nr 146 im. Janusza Korczaka w Warszawie.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Bądź bezpieczny w Internecie Razem tworzymy lepszy Internet.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Debata szkolna Zespół Szkół w Rybnie r.
Hasło na miarę naszych czasów. Serfuje. Respektuję!!!! Edyta Trocha.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Debata Szkolna Kodeks 2.0 korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w szkole.
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Dzień Bezpiecznego Internetu
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
 Internet daje morze możliwości pamiętajcie jednak, że niesie ze sobą pewne zagrożenia. Przekażemy wam kilka ważnych wskazówek jak być bezpieczny w Internecie.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Z ASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z I NTERNETU. 1. C HROŃ SWOJĄ PRYWATNOŚĆ W SIECI ! Jeśli bierzesz udział w jakimkolwiek forum publicznym w Internecie,
SZKOLNA DEBATA Czyli jak bezpiecznie poruszać się w sieci.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Prof. dr hab. Mariusz Jędrzejko Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Jak kształtować stosunek dziecka do multimediów MCPU Mazowieckie Centrum Profilaktyki.
Zadaniem szkoły jest opracowanie, przetestowanie i wprowadzenie w życie zasad korzystania z technologii komunikacyjno-informacyjnych (TIK) w nauczaniu.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI AUTOR: KLAUDIA HANASZ. BEZPIECZNY INTERNET.
Ucz i ucz się z TIK!.
dZiEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
Poradnik: Dolnośląska Biblioteka Cyfrowa - Jak szukać literatury na wybrany temat w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej PMWSZ w Opolu.
Bezpieczeństwo w sieci
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Bezpieczny Internet 12 października 2017.
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
TIK w szkole.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
LEKCJA BEZPIECZEŃSTWA
Bezpieczne korzystanie z Internetu
KODEKS.
Bezpieczeństwo w sieci
Xx dzieci uczyło się w 2014 roku angielskiego w naszej bibliotece
Zapraszamy do świata.
Jakie ZAGROŻENIA mogą czyhać na Ciebie w Internecie?
BEZPIECZNY INTERNET Nigdy nie podawaj w Internecie swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Posługuj się nickiem, czyli pseudonimem, internetową ksywką.
Zapis prezentacji:

Dobre praktyki w Internecie

Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych;  korzystaj z dostępnych kursów on - line;  nie krytykuj poglądów innych osób;  nie korzystaj ze stron z gotowymi testami, opracowaniami oraz innymi pomocami (ściąga.pl, chomikuj.pl)  wykonuj prezentacje multimedialne;

Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie:  do odrabiania prac domowych nie używaj Internetu;  nie opieraj się na jednym źródle;  korzystaj ze stron polecanych przez szkołę,;  tworząc prezentację, referaty nie używaj tzw. metody „kopiuj, wklej”;  weryfikuj prawdziwość informacji na różnych stronach;  nie używaj „gotowców”;

Nie kradnij i nie daj się okraść:  pamiętaj nie wszystkie strony do pobierania są darmowe;  wysyłając swoje opracowania do Internetu zawsze podpisuj prace;  nie otwieraj linków, których nie znamy;  pobierając program koniecznie przeczytaj warunki licencji;  nie używaj nielegalnego oprogramowania;  używaj pseudonimów i haseł w sieci;

Komunikujmy się:  pamiętaj nie podawaj wszystkich danych osobowych;  łatwy kontakt uczniów i rodziców z nauczycielami poprzez specjalne e, portale internatowe i komunikatory;  nie rozmawiaj z nieznajomymi osobami;  używaj tylko sprawdzonych grup dyskusyjnych;  dyskutując na forach internetowych dbaj o kulturę wypowiedzi i poprawność ojczystego języka (netykieta)  stop portalom społecznościowym;

Komputery pod ręką:  dostęp do Internetu na każdej przerwie, np. w bibliotece;  z multimedialnego sprzętu szkolnego korzystaj tylko pod opieką nauczyciela;  blogi i fora wykorzystuj również w celach naukowych;  zasoby w sieci wykorzystuj do poznania sposobów i efektów pracy innych osób;  nie używaj komputerów do gier internetowych;

Bądź bezpieczny w sieci:  stosuj się do obowiązującej netykiety;  nie publikuj swoich zdjęć – nie wiadomo kto jest „po drugiej stronie”;  nie czytaj spamów;  pamiętaj o aktualizacji programów antywirusowych i systemu operacyjnego;  ostrożnie dobieraj znajomych;  nie zawieraj żadnych znajomości poprzez Internet;

Nauczcie tego dorosłych:  złam barierę wiekową;  ucz naszych najbliższych jakie możliwości stwarza Internet i jak z niego rozsądnie korzystać;  wspomagaj naukę starszych podręcznikami;  swoją satysfakcją z korzystania z Internetu dzielimy się z dorosłymi;  starszym Internet nie potrzebny do niczego;