Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Promocja Marketing terytorialny. Marketing terytorialny - definicja Marketing terytorialny jest rodzajem marketingu przypisanym organizacją non- profit.
Co to jest przemoc ? DZIAŁANIA:  Jednorazowe lub wielokrotne, naruszające prawa lub dobra osobiste człowieka, w tym: narażające na utratę życia, zdrowia,
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
HR & Personal Branding Diana Sieprawska Co zrobić, żeby wygrać - rzeczy o których nie pomyślałbyś, że są ważne na rozmowie rekrutacyjnej.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Strategia Koncepcja działania organizacji umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w przyszłych warunkach.
DO CZEGO SŁUŻĄ NARZĄDY ZMYSŁÓW?
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 1 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
Po co administracji publicznej zarządzanie ? propozycja dydaktyczna na studiach podyplomowych Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki.
1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko „Dla rozwoju infrastruktury.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
BADANIA STATYSTYCZNE. WARUNKI BADANIA STATYSTYCZNEGO musi dotyczyć zbiorowościstatystycznej musi określać prawidłowościcharakteryzujące całą zbiorowość.
Wytyczne do opracowania wojewódzkich, powiatowych i gminnych programów ochrony środowiska Aleksandra Malarz dyrektor Departamentu Strategii i Komunikacji.
SOCIAL MEDIA CONTACT CENTER & CRM. DZIĘKI MONITORINGOWI INTERNETU WIEMY DZIŚ CO? JAK? GDZIE? MÓWIĄ O NAS W SIECI.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Jak zaliczyć wykład: Dobrzy żołnierze, dobrzy aktorzy – kształtowanie swojego wizerunku w pracy? dr Aleksandra Spik.
Justyna Danielewicz Małgorzata Żak-Skwierczyńska Uniwersytet Łódzki DELIMITACJA WARSZAWSKO-ŁÓDZKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO W STRATEGII ROZWOJU WARSZAWSKO.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Ujawnianie i rozpoznawanie interesów - argumentacja Negocjacje 9.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Trendy w Public Relations
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
7.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
Zapis prezentacji:

Jak świadomie budować markę osobistą?

Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań

Definicja Marka osobista /Personal branding /Wizerunek osobisty Marka osobista - to kombinacja wrażeń, skojarzeń, emocji, odczuć, opinii i wartości, które pojawiają się w umysłach ludzi na widok lub wspomnienie konkretnego człowieka. To suma opinii, które odróżniają go od innych oraz wskazują na korzyści płynące z kontaktu z nim. Personal branding - to zarządzanie wizerunkiem osoby działającej w sferze publicznej. Czyli wszędzie tam, gdzie odnoszone sukcesy, właściwie opowiedziane, budują pozycję osoby i zwiększają jej wartość.

Definicja „Twoja marka jest tym, co o Tobie mówią, kiedy Cię nie ma w pokoju”. Jeff Bezos, twórca Amazon.com

Wstęp do budowania marki Podstawa to analiza sytuacji: Jakie są Twoje mocne i słabe strony? Jaka jesteś Ty sama? Jaki jest Twój sposób bycia, styl itp.? Jakie wartości w życiu i biznesie są dla Ciebie ważne? Jak chcesz być odbierana przez otoczenia? Co chcesz osiągnąć poprzez budowanie swojej marki? Ja widzisz siebie za 5 lat?

Testy osobowości i kompetencji Bezpłatne: Płatne: pl/Home.aspx pl/Home.aspx

Jaka powinna być marka Autentyczna Wyrazista Spójna Pozytywna

Formułujemy strategię czyli plan działania Tworzymy pomysł na siebie Określamy grupę docelową Wyznaczamy cele biznesowe Formułujemy komunikat Dobieramy odpowiednie narzędzia

Narzędzia budowania marki Wygląd zewnętrzny Działania off-line Identyfikacja wizualna Strona internetowa Blog Social media Wyszukiwarka

Monitoring działań Brand Sentione IMM Link do prezentacji:

Dziękuję za uwagę