Jak świadomie budować markę osobistą?
Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań
Definicja Marka osobista /Personal branding /Wizerunek osobisty Marka osobista - to kombinacja wrażeń, skojarzeń, emocji, odczuć, opinii i wartości, które pojawiają się w umysłach ludzi na widok lub wspomnienie konkretnego człowieka. To suma opinii, które odróżniają go od innych oraz wskazują na korzyści płynące z kontaktu z nim. Personal branding - to zarządzanie wizerunkiem osoby działającej w sferze publicznej. Czyli wszędzie tam, gdzie odnoszone sukcesy, właściwie opowiedziane, budują pozycję osoby i zwiększają jej wartość.
Definicja „Twoja marka jest tym, co o Tobie mówią, kiedy Cię nie ma w pokoju”. Jeff Bezos, twórca Amazon.com
Wstęp do budowania marki Podstawa to analiza sytuacji: Jakie są Twoje mocne i słabe strony? Jaka jesteś Ty sama? Jaki jest Twój sposób bycia, styl itp.? Jakie wartości w życiu i biznesie są dla Ciebie ważne? Jak chcesz być odbierana przez otoczenia? Co chcesz osiągnąć poprzez budowanie swojej marki? Ja widzisz siebie za 5 lat?
Testy osobowości i kompetencji Bezpłatne: Płatne: pl/Home.aspx pl/Home.aspx
Jaka powinna być marka Autentyczna Wyrazista Spójna Pozytywna
Formułujemy strategię czyli plan działania Tworzymy pomysł na siebie Określamy grupę docelową Wyznaczamy cele biznesowe Formułujemy komunikat Dobieramy odpowiednie narzędzia
Narzędzia budowania marki Wygląd zewnętrzny Działania off-line Identyfikacja wizualna Strona internetowa Blog Social media Wyszukiwarka
Monitoring działań Brand Sentione IMM Link do prezentacji:
Dziękuję za uwagę