Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych. 2 Wykorzystanie wyników sprawdzianów w planowaniu pracy nauczycieli przedmiotów matematyczno- przyrodniczych.
Advertisements

Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu ul. Gronowa Poznań tel fax
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI OKE w Krakowie 2010.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część IV.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
1 1 Analiza wyników egzaminów zewnętrznych w 2013 roku Miasto Gdańsk Gdańska Rada Oświatowa, 14 listopada 2013 roku Barbara Przychodzeń Wydział Badań i.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
Rok szkolny 2015/2016 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Glinkach Opracowanie: Zespół ds. analizy sprawdzianów: Elżbieta Wachnik-Kulpa,Agnieszka.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Wojewódzki Sztab Wojskowy w Lublinie Lublin, marzec 2010 r. ORGANIZACJA SYSTEMU OCZYSZCZANIA TERENÓW Z PRZEDMIOTÓW WYBUCHOWYCH I NIEBEZPIECZNYCH.
1 OKE w Krakowie PR ZYRODA NA SZLAKU SPRAWDZIANU w latach Elżbieta Tyralska - Wojtycza Kraków, wrzesień 2006 r.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Zmienne losowe Zmienne losowe oznacza się dużymi literami alfabetu łacińskiego, na przykład X, Y, Z. Natomiast wartości jakie one przyjmują odpowiednio.
Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI OKE w Krakowie 2009.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Analiza tendencji centralnej „Człowiek – najlepsza inwestycja”
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
Program współpracy UMCS z KWP. Analiza hotspot 3,5% pow. = 38.6% przestępstw 4,6% pow. = 43,1% przestępstw. mgr Mateusz Piskorski dr hab. Jerzy Mościbroda.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwietnia 2016 r.. W tym roku został zorganizowany po raz ostatni sprawdzian po klasie VI W przyszłym roku MEN sprawdzianu już.
Sieć szkół w województwie lubelskim Konferencja „Mała szkoła – duży problem?” Lublin, 3 lutego 2011 roku.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus S.A. Łódź, r.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus Forum Rynku Zdrowia Warszawa,
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA ul. Łucka Warszawa tel. (022)
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie.
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
Obliczanie procentu danej wielkości Radosław Hołówko.
Podział administracyjny Polski
Źródła informacji o osiągnięciach uczniów
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
DEPARTAMENT TURYSTYKI I SPORTU URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO
Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie
OKE w Krakowie Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI 2008.
OKE w Krakowie Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI 2008.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Kryteria wyboru projektów
Organizacja zajęć doradztwa zawodowego w gimnazjach Województwa Małopolskiego w IV edycji przygotowania do Festiwalu Zawodów.
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Szkoły ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe
Podkarpacki rynek pracy
Zapis prezentacji:

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie  Statystyczne dane o szkołach i uczniach  Standardy wymagań w arkuszu 2014  Wyniki sprawdzianu z terenu OKE w Krakowie 2

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Liczba szkół w 2014 r. Liczba uczniów Ogółemw % ZwolnieniLaureaci woj. lubelskie ,0% , woj. małopolskie ,6% , woj. podkarpackie ,4% , Ogółem %

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie  S1 – uczniów (o 3427 uczniów mniej)  S2 – 75 uczniów  S4 – 89 uczniów  S5 – 35 uczniów  S6 – 2 uczniów  S7 – 115 uczniów  S8 – 757 uczniów 4

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Liczba zespołów: 21 – woj. małopolskie 16 – woj. podkarpackie 55 zespołów 18 – woj. lubelskie 1 – prace S8 (Kraków) 1 – prace S7, S5, S4, S2 i S1 z nagraniami (w Krakowie) Łącznie: 57 zespołów, powołanych 19 marca 2014 r. Prace S6 sprawdzał egzaminator w zespole M3/2 5

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Liczba OKO (przeważnie po 3 zespoły): 7 – woj. lubelskie: 2 x Lublin, Kraśnik, Zamość; Biała Podlaska, Radzyń, Chełm (po 2 zespoły) 6 – woj. podkarpackie: 2 x Rzeszów, Mielec, Krosno; Stalowa Wola, Jarosław (po 2 zespoły) 8 – woj. małopolskie: 3 x Kraków, Andrychów; Chrzanów, Nowy Sącz, Nowy Targ, Tarnów (po 2 zespoły) Łącznie: 21 ośrodków 6

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 7 oświęcimski hrubieszowski limanowski kraśnicki Biała Podlaska Lublin Zamość Tarnobrzeg Rzeszów Krosno Tarnów Kraków Nowy Sącz Przemyśl Chełm tarnobrzeski chrzanowski olkuski miechowski krakowski proszowicki dąbrowski tarnowski brzeski bocheński wielicki myślenicki wa-wicki suski tatrzański nowotarski nowosądecki gorlicki przeworski lubaczowski jarosławski przemyski bieszczadzki leski sanocki krośnieński jasielski strzyżowski ropczycko- sędziszowski mielecki kolbuszowski łańcucki leżajski stalowowolski niżański świdnicki łęczyński zamojski biłgorajski janowski opolski lubelski lubelski krasnystawski chełmski włodawski parczewski puławski rycki radzyński lubartowski łukowski białopodlaski dębicki brzozowski rzeszowski tomaszowski lubelski Siedziby OKO

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Funkcje w zespołach: PZE – 57 osób, powołanych 11 lutego 2014 r. II Egzaminatorzy (weryfikatorzy) – 111 osób Egzaminatorzy – 1045 osób 8

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Liczba POP: -woj. małopolskie: 27 punktów; 100 osób -woj. lubelskie: 21 punktów; 76 osób -woj. podkarpackie: 22 punkty; 75 osób Łącznie: 70 punktów odbioru prac; 251 osób obsługujących POP Kompletowanie obsługi POP zakończono 22 marca, szkolenie osób w POP 30 marca 2014 r. 9

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 10 Liczba punktów - uzyskania za każdy ze sprawdzanych standardów Numery zadań w arkuszu Czytanie1025%1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Pisanie1025%25 (2 pkt.), 26 (8 pkt.) Rozumowanie820% 11, 12, 22 (4 pkt), 24 (2 pkt) Korzystanie z informacji 410% 17, 18, 19, 20 Wykorzystywanie wiedzy w praktyce 820% 13, 14, 15, 16, 21 (1 pkt), 23 (3 pkt)

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 11

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 12 Poziom wykonania: 80% Poziom wykonania: 76% Poziom wykonania: 72%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 13 Poziom wykonania: 65% Poziom wykonania: 69%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 14

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 15 Poziom wykonania: 88% Poziom wykonania: 83% Poziom wykonania: 89%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 16 Poziom wykonania: 84% Poziom wykonania: 75%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 17 I Kryterium: Treść – Poziom wykonania: 63% II Kryterium: Poprawność ortograficzna – Poziom wykonania: 69% Łącznie – Poziom wykonania: 66%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 18 I Kryterium: Treść – Poziom wykonania: 70% II Kryterium: Styl – Poziom wykonania: 49% III Kryterium: Język – Poziom wykonania: 53% IV Kryterium: Ortografia – Poziom wykonania: 61% V Kryterium: Interpunkcja – Poziom wykonania: 47% Łącznie – Poziom wykonania: 59%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 19 I Kryterium: Treść – 3 punkty Przykłady prac

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 20 Przykłady prac I Kryterium: Treść – 2 punkty

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 21 Przykłady prac I Kryterium: Treść – 1 punkt

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 22 Przykłady prac I Kryterium: Treść – 0 punktów

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Poziom wykonania: 27% 23 Poziom wykonania: 71%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 24 Poziom wykonania: 71% Poziom wykonania: 57%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 25 Poziom wykonania: 58% Poziom wykonania: 85%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 26 Poziom wykonania: 47% Poziom wykonania: 85%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 27 Poziom wykonania: 52% Poziom wykonania: 73%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Poziom wykonania: 68% 28 Poziom wykonania: 43%

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Poziom wykonania: 58% 29

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Poziom wykonania: 72% 30

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 31 Nr zadania Obszar standardów wymagań egzaminacyjnych Sprawdzana umiejętność (z numerem standardu) Uczeń: Sprawdzana czynność ucznia Uczeń: Liczba punktów Typ zadania 11. Czytanie odczytuje tekst popularnonaukowy (1.1)odczytuje główną myśl tekstu 1WW 21. Czytanie odczytuje tekst popularnonaukowy (1.1)odczytuje informacje zawarte w tekście 1WW 31. Czytanie odczytuje tekst popularnonaukowy (1.1)porównuje informacje zawarte w tekście 1WW 41. Czytanie odczytuje tekst popularnonaukowy (1.1) wnioskuje na podstawie informacji zawartych w tekście 1WW 51. Czytanie odczytuje tekst popularnonaukowy (1.1)charakteryzuje bohatera tekstu 1WW 61. Czytanie odczytuje tekst literacki (1.1)określa uczucie osoby mówiącej 1WW 71. Czytanie odczytuje tekst literacki (1.1)odczytuje w wierszu przenośne znaczenia 1WW 81. Czytanie odczytuje tekst literacki (1.2)rozpoznaje bezpośredni zwrot - odbiorcy 1WW 91. Czytanie odczytuje tekst literacki (1.1)określa funkcję epitetów 1WW 101. Czytanie odczytuje tekst literacki (1.2)rozpoznaje cechy charakterystyczne tekstu 1WW 113. Rozumowanie rozpoznaje charakterystyczne cechy i własności liczb (3.6)wyznacza wskazanie wagi zgodnie z warunkami zadania 1WW 123. Rozumowanie rozpoznaje charakterystyczne cechy i własności figur (3.6)wybiera rysunek przedstawiający figurę w podanej skali 1WW Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykorzystuje w sytuacjach praktycznych własności figur i stosuje je - rozwiązania problemu (5.5) oblicza łączną długość krawędzi prostopadłościanu 1WW Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykonuje obliczenia -tyczące objętości (5.3) oblicza największą wielokrotność ułamka dziesiętnego, spełniającą warunki zadania 1WW Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykonuje obliczenia -tyczące czasu (5.3)oblicza czas trwania zdarzenia 1WW Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykorzystuje w sytuacjach praktycznych własności liczb i stosuje je - rozwiązania problemu (5.5) oblicza, ile razy jedna wielkość mieści się w drugiej 1WW Korzystanie z informacjiposługuje się źródłem informacji (4.1)wykorzystuje informacje z tekstu 1WW Korzystanie z informacjiposługuje się źródłem informacji (4.1)wykorzystuje informacje z tekstu 1WW Korzystanie z informacjiposługuje się źródłem informacji (4.1) wykorzystuje informacje z dwóch różnych źródeł (tekstu i cennika) 1WW Korzystanie z informacjiposługuje się źródłem informacji (4.1) wykorzystuje informacje z dwóch różnych źródeł (tekstu i cennika) 1WW

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 32 Nr zadania Obszar standardów wymagań egzaminacyjnych Sprawdzana umiejętność (z numerem standardu) Uczeń: Sprawdzana czynność ucznia Uczeń: Liczba punktów Typ zadania Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykorzystuje w sytuacjach praktycznych własności figur i stosuje je - rozwiązania problemu (5.5) -rysowuje brakujące ściany siatki prostopadłościanu 1 KO Rozumowanie ustala sposób rozwiązania zadania oraz prezentacji tego rozwiązania (3.8) oblicza liczbę miejsc, stosując porównywanie ilorazowe i różnicowe 4 RO Wykorzystywanie wiedzy w praktyce wykonuje obliczenia -tyczące pieniędzy (5.3) wyznacza liczbę produktów, które można kupić za określoną kwotę 3 KO Rozumowanierozpoznaje charakterystyczne cechy i własności liczb (3.6)oblicza wielokrotność liczby2 RO Pisanie pisze na temat i zgodnie z celem, posługując się formą ogłoszenia (2.1) I. pisze ogłoszenie na zadany temat 1 KO 2. Pisanieprzestrzega norm ortograficznych (2.3) *II. przestrzega norm ortograficznych 1 *Uczeń z dysleksją 2. Pisanieprzestrzega norm ortograficznych i interpunkcyjnych (2.3) II rozpoczyna zdania wielką literą, a kończy kropką (lub innym znakiem kończącym zdanie) Pisaniepisze na temat i zgodnie z celem (2.1)I. pisze opowiadanie na zadany temat 3 RO 2. Pisaniecelowo stosuje środki językowe (2.3)II. -stosowuje styl - treści i formy opowiadania 1 2. Pisanieprzestrzega norm gramatycznych (2.3)III. pisze poprawnie pod względem językowym 2 2. Pisanieprzestrzega norm ortograficznych (2.3) * IV pisze poprawnie pod względem ortograficznym* 1 2. Pisanieprzestrzega norm interpunkcyjnych (2.3) * V pisze poprawnie pod względem interpunkcyjnym* 1 *Uczeń z dysleksją 2. Pisanieprzestrzega norm gramatycznych (2.3)IV zamyka myśli w obrębie zdań1 2. Pisanieprzestrzega norm ortograficznych i interpunkcyjnych (2.3) V rozpoczyna zdania wielką literą, a kończy kropką (lub innym znakiem kończącym zdanie) 1

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 33 Osiągnięcia uczniów 66% Suma punktów uzyskanych przez wszystkich uczniów podzielona przez liczbę punktów możliwą - uzyskania przez nich x 100 Średnia punktów 26,4 Suma punktów uzyskana przez wszystkich uczniów podzielona przez liczbę uczniów Miary tendencji centralnej Modalna 32 Najczęstszy wynik Mediana 28 Wynik środkowego ucznia rozkładu uporządkowanego malejąco (50% uczniów ma wynik niższy)

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 34 Rozkład wyników szóstoklasistów w OKE Kraków rozwiązujących arkusz S obszar wyników niskich (1-3 stopień skali staninowej) obszar wyników średnich (4-6 stopień skali staninowej) obszar wyników wysokich (7-9 stopień skali staninowej)

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 35 Standardy Osiągnięcia uczniów w punktachw procentach Czytanie (10 punktów) 7,878,2 Pisanie (10 punktów) 6,060,4 Rozumowanie (8 punktów) 4,758,6 Korzystanie z informacji (4 punkty) 2,868,9 Wykorzystywanie wiedzy w praktyce (8 punktów) 5,163,9 Cały test (40 punktów) 26,466,0

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 36 Kategoria umiejętności Poziom opanowania umiejętności w województwie: Polska lubelskimmałopolskimpodkarpackim punktyprocentypunktyprocentypunktyprocentypunktyprocenty Czytanie 7,877,57,978,77,878,07,877,5 Pisanie 5,959,26,261,66,059,85,858,0 Rozumowanie 4,657,04,859,74,758,54,657,0 Korzystanie z informacji 2,767,12,870,12,868,72,767,1 Wykorzystywanie wiedzy w praktyce 4,961,65,265,15,164,15,062,5 Sprawdzian (standardowy) 25,864,626,867,026,365,8 25,8 64,5

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 37

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 38 Stanin (w %) (4%) (7%) (12%) (17%) (20%) (17%) (12%) (7%) (4%)

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 39 Kategoria umiejętności Średni wynik w OKE Kraków dziewczątchłopców punktyprocentpunktyprocent Czytanie 7,9679,627,6876,78 Pisanie 6,8468,375,2852,77 Rozumowanie 4,6457,944,7459,19 Korzystanie z informacji 2,7368,332,7769,34 Wykorzystywanie wiedzy w praktyce 5,1464,205,0863,56 Sprawdzian (arkusz S-1-142) 27,3068,2625,5563,87

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 40 Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział punktowy 0–1011–1415–1920–2425–2930–3233–3536–3738–40 Procent uczniów lubelskie 4,56,411,317,022,714,713,36,04,1 małopolskie 3,24,910,315,823,116,014,87,44,5 podkarpackie 3,55,311,216,923,315,514,06,34,0 Polska4,17,111,817,519,717,012,17,03,7 Grupy IIIIII Uczniowie zagrożeni niskimi osiągnięciami Uczniowie o średnim potencjale Uczniowie o znacznym potencjale

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 41

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 42 woj. lubelskie Wyniki sprawdzianu w powiatach 23,82 – 25,05 25,06 – 26,28 26,29 – 27,51 27,52 – 28,74 28,75 – 29,97 m. Biała Podlaska łukowski bialski parczewski radzyński rycki lubartowski włodawski puławski łęczyński lubelski m. Lublin świdnicki m. Chełm opolski krasnostawski chełmski hrubieszowski kraśnicki zamojski m. Zamość janowski tomaszowski biłgorajski m. Chełm m. Biała Podlaska

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 43 woj. małopolskie miechowski olkuski proszowicki dąbrowski oświęcimski m. Tarnów brzeski wielicki m. Kraków krakowski tarnowski wadowicki myślenicki nowosądecki suski gorlicki limanowski m. Nowy Sącz nowotarski tatrzański m. Tarnów chrzanowski bocheński Wyniki sprawdzianu w powiatach 23,82 – 25,05 25,06 – 26,28 26,29 – 27,51 27,52 – 28,74 28,75 – 29,97

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 44 woj. podkarpackie niżański stalowowolski tarnobrzeski kolbuszowski leżajski mielecki lubaczowski rzeszowski jarosławski łańcucki m. Rzeszów dębicki strzyżowski przemyski m. Przemyśl brzozowski m. Krosno bieszczadzki jasielski sanocki krośnieński leski m. Krosno przeworski m. Tarnobrzeg ropczycko- sędziszowski Wyniki sprawdzianu w powiatach 23,82 – 25,05 25,06 – 26,28 26,29 – 27,51 27,52 – 28,74 28,75 – 29,97

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 45 Zad. 21. – ściany siatki prostopadłościanu Zad. 22. – liczba miejsc przy stolikach Zad. 23. – liczba jogurtów kupionych za resztę pieniędzy Zad. 24. – długość trasy spaceru

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie – Treść (pisze na temat i zgodnie z celem) 25.2 – Poprawność ortograficzna 26.1 – Treść i forma opowiadania 26.2 – Styl 26.3 – Poprawność językowa 26.4 – Poprawność ortograficzna 26.5 – Poprawność interpunkcyjna

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 47 Nazwa wynikunajniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedziały punktowe0–1011–1415–1920–2425–2930–3233–3536–3738–40 Poziom opanowania kategorii umiejętności w procentach Czytanie 33,949,360,771,781,187,892,295,498,3 Pisanie 17,229,539,348,759,970,479,688,296,2 Rozumowanie 8,315,927,744,661,273,281,989,396,1 Korzystanie z informacji 25,736,848,960,871,179,084,689,395,3 Wykorzystywanie wiedzy w praktyce 14,025,437,351,565,877,385,592,097,1 Sprawdzian (arkusz S-1-142) 19,831,742,955,467,877,584,991,196,8

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 48 Stanin ,0–19,6 4,8– 17,8 5,3 – 17,18,8 – 19,7 7,6 – 18,5 7,9 – 17,0 5,2 – 20,0 7,2 – 20,8 7,3 – 19,8 12,0 – 24,3 10,0 – 19,8 12,7 – 24,3 13,5 – 25,0 2 19,7–21,4 17,9– 19,5 17,2 – 18,8 19,8 – 21,4 18,6 – 20,3 17,1 – 18,7 20,1 – 21,9 20,9 – 22,6 19,8 – 21,6 24,4 – 26,0 19,9 – 21,4 24,4 – 25,7 25,1 – 26,5 3 21,5–23,0 19,6– 21,1 18,9 – 20,1 21,5 – 22,8 20,4 – 21,8 18,8 – 20,0 22,0 – 23,3 22,7 – 24,1 21,6 – 23,1 26,1 – 27,4 21,5 – 22,9 25,8 – 27,0 26,6 – 27,8 4 23,1–24,5 21,2– 22,6 20,2 – 21,4 22,9 – 24,2 21,9 – 23,2 20,1 – 21,3 23,4 – 24,7 24,2 – 25,4 23,1 – 24,5 27,5 – 28,7 23,0 – 24,3 27,1 – 28,2 27,8 – 29,0 5 24,6–26,0 22,7– 24,3 21,5 – 22,8 24,3 – 25,6 23,3 – 24,8 21,4 – 22,7 24,8 – 26,1 25,5 – 26,8 24,6 – 26,1 28,8 – 30,0 24,3 – 25,6 28,3 – 29,4 29,1 – 30,3 6 26,1–27,5 24,4– 25,9 22,9 – 24,2 25,7 – 26,9 24,9 – 26,2 22,8 – 24,1 26,2 – 27,5 26,9 – 28,2 26,2 – 27,5 30,1 – 31,3 25,7 – 27,1 29,5 – 30,5 30,3 – 31,5 7 27,6–29,2 26,0– 27,7 24,3 – 25,9 27,0 – 28,4 26,3 – 27,8 24,2 – 25,6 27,6 – 29,0 28,3 – 29,7 27,6 – 29,1 31,4 – 32,6 27,2 – 28,6 30,6 – 31,7 31,6 – 33,0 8 29,3–31,3 27,8– 30,1 26,0 – 28,0 28,5 – 30,2 27,9 – 29,9 25,7 – 27,7 29,1 – 30,9 29,8 – 31,7 29,2 – 31,1 32,7 – 33,9 28,6 – 30,1 31,8 – 32,9 33,1 – 34,3 9 31,4–37,7 30,2– 37,2 28,1 – 36,2 30,3 – 37,0 30,0 – 37,7 27,8 – 35,7 31,0 – 38,0 31,8 – 39,5 31,2 – 37,6 34,0 – 37,9 30,2 – 36,6 33,0 – 38,0 34,4 – 38,5

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 49 najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopień skali Przedział punktowy 7,0– 19,6 19,7– 21,4 21,5– 23,0 23,1– 24,5 24,6– 26,0 26,1– 27,5 27,6– 29,2 29,3– 31,3 31,4– 37,7 Procent szkół lubelskie 6,58,011,416,318,817,211,47,13,3 małopolskie 1,63,67,014,719,5 17,911,25,0 podkarpackie 2,04,69,018,018,220,016,79,12,5 Polska 4,17,111,817,519,717,012,17,03,7 Grupy szkoły z wynikami niskimi szkoły z wynikami średnimi szkoły z wynikami wysokimi

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 50