Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia ENGLISH PHILOLOGY 30.09.2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
Advertisements

dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia ENGLISH IN PUBLIC COMMUNICATION Dr Katarzyna Molek-Kozakowska.
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów stacjonarnych II stopnia
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów stacjonarnych II stopnia
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia ENGLISH IN PUBLIC COMMUNICATION Dr Katarzyna Molek-Kozakowska TUTOR /Opiekun.
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Ubezpieczenie w Narodowym Funduszu Zdrowia ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA NFZ Dla studentów spoza Unii Europejskiej oraz spoza krajów.
Sporządził: Jacek Kruszewski Szkolenie biblioteczne Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie SZKOLENIE BIBLIOTECZNE.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.

Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
A KADEMICKA BIBLIOTEKA E UROPEJSKA (ABE) I NSTYTUT E UROPEISTYKI Dr Jarosław Filip Czub.
Główne etapy procedury administracyjnej związanej z uzyskaniem stopnia doktora nauk chemicznych Uzyskanie kompetencji merytorycznych wynikających realizacji.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź INAUGURACJA I ROKU STUDIÓW DOKTORANCKICH STACJONARNYCH.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Przedmiot: Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu na rynku pracy vs program kształcenia dr n. med. Joanna Bonior Zakład Fizjologii Medycznej IF Wydział Nauk.
Technologia nieorganiczna Lechowicz Jaromir, dr inż. Pok. 244 (termin konsultacji do ustalenia) Pok. 238 (zajęcia laboratoryjne) Tel
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2015/ Rozpoczęcie roku szkolnego Egzamin próbny klasy Vdwa razy w roku 3. Egzamin próbny klasy VIraz w miesiącu.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
XIII Liceum Ogólnokształcące Szczecin 2016 KOMUNIKATY DLA MATURZYSTÓW.
REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA ZASADY, DOKUMENTY, PRZEPISY studia III st. Małgorzata Chajęcka Dział Kształcenia.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA ZASADY, DOKUMENTY, PRZEPISY studia I st., II st., jednolite magisterskie Małgorzata Chajęcka Dział Kształcenia.
Dla studentów I roku Wydzia ł u Matematyczno- Fizycznego Szkolenie biblioteczne.
Magdalena Garlińska Generator wniosków o dofinansowanie Program INNOCHEM.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nowy, interdyscyplinarny kierunek studiów I stopnia Wydział Humanistyczny Wydział Nauk Ekonomicznych Wydział Nauk Społecznych.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla studentów I roku studiów stacjonarnych II stopnia
Powtarzanie roku studiów
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W WIELUNIU
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
KONKURSY, NAGRODY MGR ANNA ADAMEK. SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAROLA MIARKI W PIELGRZYMOWICACH APEL ORGANIZACYJNY
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
pokój 346 EA, tel Wydział ETI PG Katedra Metrologii i Optoelektroniki Zespół Optoelektroniki Dr inż. Marcin Gnyba.
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
dla studentów I roku studiów dziennych
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Katedra Filologii Germańskiej
dla studentów I roku studiów stacjonarnych II stopnia
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Prawo handlowe – ćwiczenia
KRYMINALISTYKA ćwiczenia gr. 1
KOMISJE RADY WYDZIAŁU na kadencję
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
Zapis prezentacji:

Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia ENGLISH PHILOLOGY

Podział na GRUPY - specjalności 1) English and Culture Studies 2) Business English 3) English and Spanish 4) Translation Studies 5) English and Chinese

Specjalność: English and Culture Studies 1.Balsiewicz Paulina 2.Bogdan Marta 3.Borshchova Yana 4.Bronowicka Daria 5.Florczyk Patrycja 6.Gadziałowska Sandra 7.Korenovska Yustyna 8.Kowalewska Katarzyna 9.Krzaczkowski Igor 10.Kurcaba Patrycja 11.Kwiatkowska Katarzyna 12.Lebedyńska Dominika 13.Małecka Małgorzata 14.Michalik Bartosz 15.Morawiec Marek 16.Niecikowska Katarzyna 17.Płuciennik Martyna 18.Szpak Natalia 19.Węzłowska Agata

Specjalność: Business English 1.Bujak Ewelina 2.Cieluch Kinga 3.Czaniecka Magdalena 4.Daniel Wiktoria 5.Domagała Dawid 6.Guralczyk Jagoda 7.Jarząbek Kamil 8.Kowalski Mateusz 9.Lachowicz Beata 10.Lubosz Iwona 11.Majchrowski Adam 12.Niekrasz Adam 13.Piwko Roksana 14.Szczepaniak Adrianna 15.Toczko Michalina 16.Tomczak Paulina 17.Waleczek Wiktoria 18.Żeleźny Edyta

Specjalność: English and Spanish 1.Adamik Paweł 2.Bajbak Szymon 3.Bartela Natalia 4.Biedron Agata 5.Ćwiertnia Justyna 6.Gola Michał 7.Kocur Angelika 8.Kołodziejczyk Rafał 9.Konarzewska Marta 10.Lisowska Renata 11.Machnik Anita 12.Magdaliński Dawid 13.Marszałek Paweł 14.Motruk Viktoriia 15.Olszewski Adrian 16.Sobiecki Konrad 17.Szramiak Aleksandra 18.Toczek Andżelika

Specjalność : Translation Studies 1.Błasińska Klaudia 2.Chmura Natalia 3.Czyż Aleksandra 4.Danielko Martna 5.Dudzisz Łukasz 6.Grela Katarzyna 7.Josse Filip 8.Konieczko Mariusz 9.Maculewicz Ewa 10.Malinowska Iwona 11.Mazur Dawid 12.Nastałek Sandra 13.Pasternak Ewa 14.Piszczałka Justyna 15.Rosłanowski Jakub 16.Skórkiewicz Kamil 17.Szklarska Patrycja 18.Wiecha Paulina 19.Wolny Joanna 20.Zorzycka Dagmara

Specjalność: English and Chinese 1.Abratkiewicz Martyna 2.Atamanchuk Oksana 3.Bednarczyk Krzysztof 4.Bobin Rafał 5.Frydryszak Aneta 6.Fursenko Andrii 7.Gołębiowski Marcin 8.Grabowski Marcin 9.Hultsand Martin 10.Iwanowski Łukasz 11.Janocha Zuzanna 12.Krawiec Adrianna 13.Lechowicz Kevin 14.Levytskyi Daniil 15.Liudva Mariia 16. Madej Łukasz 17. Małolepsza Magdalena 18.Pawliszyn Agnieszka 19. Renkas Alina 20. Rygorowicz Wojciech 21. Stasiak Patryk 22. Sworeń Krzysztof 23. Tkachov Artem 24. Wyszyńska Elżbieta

Struktura i siedziba 1. Uniwersytet Opolski 2. Wydział Filologiczny Dziekanat - budynek Collegium Maius pl. Kopernika 11, parter (wt-pt 11:00-14:00) 3. Instytut Filologii Angielskiej Sekretariat IFA - budynek CM pl. Kopernika 11, pok. 23.

SALE DYDAKTYCZNE Collegium Maius, pl. Kopernika 11: 04, 111, 115, 206, 207, 207a, 208, 301, 304, 306 ul. Oleska 48: 337 Biblioteka Gł., ul. Strzelców Bytomskich: 131 oraz sala katalogowa

Informacje na temat studiów Plan zajęć, Siatki studiów, sylabusy, kadra, Dane kontaktowe, Odwołane zajęcia, zapisy na kursy, Dokumenty praktyk, dyplomowania, Ogłoszenia bieżące

Informacje na temat wydziału Dokumenty ogólnowydziałowe, Jakość kształcenia, Uroczystości, wykłady, akcje Obsługa studenta przez Dziekanat: zaliczanie semestru, wpisy warunkowe, IOS

Pracownicy odpowiedzialni za studentów English Philology Tutor I roku – mgr Magdalena Szyszka Z-ca Dyrektora ds. dydaktyki i studentów – dr Małgorzata Adams-Tukiendorf Prodziekan – dr Elżbieta Szymańska-Czaplak Pracownik Dziekanatu – mgr Anna Hudaczek

Przedmioty w semestrze 1 hrs.ECTS Module 1 Practical English Language skills: speaking 1302 Language skills: writing wih el. of grammar 1302 Language skills: reading and listening 1302 Phonetics 1302 Module 2Linguistics 1 Introduction to linguistics303 Descriptive grammar of English with el. of hist. gr.303 Module 3Literature 1 History of British and Irish literature 1303 Introduction to literary studies303

Przedmioty w semestrze 1 Module 4SPECIALITY 1 1) Culture and contemporary world303 2) Fundamentals of economics303 3) Spanish language and culture ) General translation ) Chinese language and culture303 Module 5Learning strategies303 Module 6Humanistic issues Philosophy302 Module 7 Information technology Use of library resources – szkolenie biblioteczne*2- Labour safty training - BHP*4- * Obowiązkowe szkolenia – terminy podane w gablocie obok Sekretariatu/stronie IFA (będzie z tego wpis do indeksu)

BHP Jednorazowe zajęcia z BHP odbędą się r. (czwartek) w godz. 16:00 – 19:00 w auli 413 ul. Kominka 6 Obecność OBOWIĄZKOWA!!!

Plan zajęć Gablota przed sekretariatem IFA BA class time table

Timetable winter semester 2015/2016 – Full-time, BA level I year L.pTuesdayWednesdayThursdayFriday 1 – Cultural 2 - Bu sin ess 3 – Spanish4 – Transla tion 5- Chenes e :00 – 10:30 History of British and Irish literature dr hab. A. Ciuk, prof. UO s :45 – 10:15 Inform. Technol.m gr D. Szewczyk- Kłos s.katalogo wa Bibl. Gł. 9:00 – 10:30 Phoneti cs 1 dr E. Szyma ńska- Czapla k s :00 – 10:30 Learnin g strategi es dr M. Adams- Tukien dorf s. 207A 9:00 – 10:30 Phone tics 1 dr E. Szyma ńska- Czapla k s :00 – 10:30 Learning strategies dr M. Adams- Tukiendorf s. 207A 9:00 – 10:30 History of British and Irish literatur e dr hab. A. Ciuk, prof. UO s :00 – 10:30 Readin g and listenin g 1 dr M. Podhaje cka s :45 – 10:15 Inform. Technol.mgr D. Szewcz yk-Kłos s.katalo gowa Bibl. Gł. 8:30 – 10:00 Introduction to literary studies dr S. Nicieja s :30 – 10:00 Introduct ion to linguistic s mgr T. Sutarzew icz s :30 – 10:00 Speaking 1 dr T. Lewandowski s :00 – 10:30 Inform. Techno l.mgr D. Szewcz yk-Kłos s.katalo gowa Bibl. Gł. 8:30 – 10:00 General translati on 1 dr T. Lebiecki s. 04 8:30 – 10:00 Writing with elements of grammar dr S. Kuźnicki s. 207 A 2 10:30 – 12:00 Culture and contem p dr K. Molek- Kozak ow. s :30 – 12:00 History of British and Irish literature dr hab. A. Ciuk, prof. UO s :30 – 12:00 Learning strategies dr M. Adams- Tukiendorf s. 207A 10:30 – 12:00 Phoneti cs 1 dr E. Szyma ńska- Czapla k s :30 – 12:00 Reading and listening 1 dr M. Podhajecka s :30 – 12:00 Phonetic s 1 dr E. Szymań ska- Czaplak s :30 – 12:00 Learnin g strategi es dr M. Adams- Tukien dorf s. 207A 10:30 – 12:00 History of British and Irish literatur e dr hab. A. Ciuk, prof. UO s :15 – 11:45 Descrip tive gram.– phonolo g dr P. Wilk s. 131 BG 10:00 – 11:30 Introduction to literary studies dr S. Nicieja s :00 – 11:30 Writing with elements of grammar dr S. Kuźnicki s. 207 A 10:00 – 11:30 Introduction to linguistics mgr T. Sutarzewicz s :00 – 11:30 Speaking 1 dr T. Lewandows ki s :00 – 13:30 Philosophy dr hab. K. Skowroński s :00 – 13:30 Learning strategies dr M. Adams- Tukiendorf s. 207A 12:00 – 13:30 Read ing and listen ing dr M. Podh ajeck a s : :30 Phoneti cs 1 dr E. Szymań ska- Czaplak s :15 – 13:45 Descrip tigram. – phonolo g dr P. Wilk s. 131 BG 12:00 – 13:30 History of British and Irish dr hab. A. Ciuk, prof. UO s :30 – 13:00 Introd uction to literary studies dr S. Nicieja s :30 – 13:00 Descripti ve gram.– phonol dr P. Wilk s :30 – 13:00 Readi ng and listeni ng dr M. Podhaj ecka s. 207A 11:45 – 13:15 Inform. Technol. mgr D. Szewczy k-Kłos s.katalog. Bibl. Gł. 11: :00 Writing with elements of grammar dr S. Kuźnicki s. 207 A 11: :00 Speakin g 1 dr T. Lewand owski s :00 – 15:30 Spanish languag e mgr K. Horoża niecka s. 337 SJO 13:45 – 15:15 Inform. Technol.mgr D. Szewcz yk-Kłos s.katalo g. Bibl. Gł. 13:30 – 15:00 Readin g and listenin g dr M. Podhaje cka s :15 – 14:45 Descriptive gram.– phonolog dr P. Wilk s. 131 BG 13:00 – 14:30 Introd uction to literar y studies dr S. Niciej a s :00 – 14:30 Writing with elements of gram mar dr S. Kuźnicki s. 207 A 13:00 – 14:30 Introduction to linguistics mgr T. Sutarzewicz s :00 – 14:30 Speaking 1 dr T. Lewando wski s :00 – 16:30 Chinese languag e mgr Li- Ying Chiu s :30 – 16:00 Introduction to literary studies dr S. Nicieja s :45 – 16:15 Descripti ve gram.– phonolog dr P. Wilk s. 131 BG 14:30 – 16:00 Speaking 1 dr T. Lewando wski s :30 – 16:00 Introduction to linguistics mgr T. Sutarzewic s :30 – 16:00 Writing with elements of dr S. Kuźnicki s. 207 A 6 16:30 – 18:00 Fundam ental of economi c mgr T. Sutarze w s :00 – 17:30 Introduction to linguistics mgr T. Sutarzewic s. 306

ECTS European Credit Transfer System (Europejski System Transferu Punktów) Wg siatki, w każdym semestrze uzyskuje się 30 pkt ECTS, niektóre kursy są wybieralne (zmienne) Student jest odpowiedzialny za zrealizowanie 30 pkt (można więcej ale nie mniej) Obowiązkowe: WF 2x30h (Studium Wych. Fiz.) w 2-3 semestrze i język obcy 2x60h (Studium Jęz. Obcych) realizuje się w 4-5 semestrze (albo wcześniej ale wpis jest wtedy). Obowiązuje rejestracja internetowa. Na wyższych latach można 1-2 semestry studiować w zagranicznych uczelniach (Erasmus+) po 30 ECTS

Sylabusy Dokumenty zamieszczone na stronie IFA dotyczące szczegółów kursów – ilość godzin, typ zajęć, pkt ECTS, cele kursu, treści kursu, sposób zaliczenia kursu, literatura przedmiotu, efekty końcowe. Sylabusy mogą być modyfikowane przez prowadzących, powinny być prezentowane na pierwszych zajęciach.

Tutorzy i prowadzący Tutorzy to pracownicy przypisani do danego roku, którzy pomagają, koordynują i udzielają informacji, np. na temat kursów wybieralnych, procedur. Każdy prowadzący ma wyznaczone godziny konsultacji i można kontaktować się z nim mailowo. Terminarz dyżurów i lista adresów opublikowana będzie na stronie internetowej.

USOS – UNIWERSYTECKI SYSTEM OBSŁUGI STUDIÓW Każdy kandydat po przyjęciu na studia otrzymuje adres mailowy w postaci (nr indeksu = nr albumu). Jest on generowany automatycznie w momencie nadania nr albumu nowo przyjętemu studentowi. Hasło do tego adresu pozostaje takie samo, jak to, które używane było przez kandydata w systemie IRK (Internetowej Rejestracji Kandydatów na Studia). Powyższy adres mailowy jest jednocześnie loginem do systemu USOSweb na stronie: hasło pozostaje bez zmian. Tylko z tego adresu należy pisać do Dziekanatu, należy go też regularnie sprawdzać.

Regulamin studiów UO lamin_studiow_uo.pdf lamin_studiow_uo.pdf wersja z 2013 określa m.in. tryby studiowania (IOS), organizację roku akademickiego (semestr, sesja), prawa i obowiązki studenta (nieobecności), rygory i nagrody, egzaminy i dyplomowanie

Przedstawiciele studentów Starosta roku zakłada skrzynkę i administruje mailem roku reprezentuje grupy przed prowadzącymi (negocjuje, przedstawia propozycje) reprezentuje rok w Dziekanacie (np. informuje się, odbiera dokumenty dla całego roku). Prosimy nie zgłaszać się indywidualnie do Dziekanatu w sprawach, które dotyczą całego roku, zawsze czytamy ogłoszenia w gablotach PRZED wejściem reprezentuje rok w Radzie Studentów Wydziału Filologicznego

Opłata za indeks = 4 zł 1. Starosta zbiera gotówkę 2. Konto Wydziału Filologicznego: (tytuł: opłaty za indeksy, FA I rok, stacjonarne) dane odbiorcy: Uniwersytet Opolski – Wydział Filologiczny pl. Kopernika Opole 3. Podaje listę osób i potwierdzenie wpłaty do Dziekanatu; odbiera indeksy w wyznaczonym terminie.

Korzystanie z bibliotek Zapisy do Biblioteki Głównej UO odbywają się na podstawie legitymacji studenckiej lub indeksu (miejsce: Wypożyczalnia Biblioteki Wydziału Filologicznego, Collegium Maius, przyziemie). Informacje o zasobach na zajęciach z technologii informacyjnej. Materiały do skopiowania na zajęcia zostawiane są przez pracowników w segregatorach, lub przesyłane elektronicznie.

Dział Spraw Studentów Informacje, przepisy i wnioski dotyczące: ubezpieczenia zdrowotnego i NNW, stypendiów i zapomóg, miejsc w domach studenckich

Aktualności ogólnouczelniane , we wtorek, w godzinach 10:00- 11:00 spotkanie z przedstawicielami Studium Języków Obcych w sali 301 (Aula Błekitna) – obecność obowiązkowa. Jednorazowe zajęcia z BHP odbędą się r. (czwartek) w godz. 16:00 – 19:00 w auli 413, ul. Kominka 6. Obecność OBOWIĄZKOWA!!!

Aktualności ogólnouczelniane uroczysta inauguracja roku akademickiego; przewidziane godziny rektorskie we wtorek 10:30-13:30 Studenckie Centrum Kultury zaprasza do zapoznania się z ofertą Samorząd Studencki zaprasza na otrzęsiny

Dziękuję za uwagę!