OBSZAR TESTOWY: Kraków. DANE WEJŚCIOWE: sieć dróg (KAWK), lokalizacja 5-ciu marketów. WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modelowanie kursu walutowego- koncepcje równowagi KW
Advertisements

OLIGOPOLE WNE UW 3 GRUDNIA 2005.
TEORIE LOKALIZACJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Współczesne czynniki lokalizacji działalności gospodarczej
HERD BEHAVIOR AND AGGREGATE FLUCTUATIONS IN FINANCIAL MARKETS Rama Cont & Jean-Philipe Bouchaud. Macroeconomic Dynamics, 4, 2000, Cambridge University.
POPYT PODAŻ RÓWNOWAGA RYNKOWA.
Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
Uproszczony model Paula Krugmana (podręcznik K&O), rozdz. 6)
Istota i przesłanki badań marketingowych
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
INDEKS BIZNESU PKPP Październik 03. INDEKS BIZNESU PKPP Wrzesień 03 - Październik 03.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Znaczenie dla rynku europejskiego
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Edyta Drążyk Alicja Drabarek WGiSR
Podstawowa analiza rynku
Podstawowa analiza rynku
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
Od gier mniejszościowych do prawdziwych rynków From Minority Games to real markets D. Challet, A. Chessa, M. Marsili, Y-C. Zhang Wojciech Dzikowski 26.
Konrad Ł. Czapiewski Kartografia – Marcin Mazur, Marcin Stępniak
P O P Y T , P O D A Ż.
Rynki konkurencji niedoskonałej
Rynkowy mechanizm popytu i podaży
Zarządzanie projektami
Miejski Obszar Funkcjonalny Trójmiasta
PTH „Technika” sp. z o. o Gliwice, ul. Poezji 16 www. technika
Marcin Kolasa Narodowy Bank Polski Szkoła Główna Handlowa
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Problemy rynku pracy..
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Model referencyjny łańcucha dostaw
Zagadnienie transportowe
Prawo popytu.
GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY:
RZECZYWISTY POZIOM CEN NA RYNKU MIESZKANIOWYM – PROGNOZA 2010.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Planowanie przepływów materiałów
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Podsumowanie pierwszego roku
Modelowanie zjawisk gospodarczych
AGENCJA REKLAMOWA WEBMASTER
Autor: Franciszek Sobiecki Promotor: Dr inż. Andrzej Szuwarzyński
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
OPCJE NA GPW Zespół Rekomendacji i Analiz Giełdowych
Rozwiązania mobilne wykorzystujące i aktualizujące informacje przestrzenne Poznań
Dojazdy do pracy w województwie wielkopolskim - zróżnicowanie przestrzenne Skąd i dokąd Wielkopolanie dojeżdżali do pracy w 2011 r.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Bezpieczeństwo społeczności lokalnych a migracje Leszek Baran.
Wsparcie działań geomarketingowych przez użycie GIS na przykładzie analizy działania wielkopowierzchniowych sklepów zlokalizowanych w Krakowie Magdalena.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Decyzje cenowe (ceny zewnętrzne). Cena wstępnie ustalona zapłata za określone świadczenia, koszt, który musi być poniesiony w momencie zakupu,koszt wyrzeczenie.
Opracował: Grzegorz Podstawek Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014 Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Wartość rynkowa nieruchomości dr Małgorzata Zięba.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W WOLI DĘBIŃSKIEJ
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Zasady funkcjonowania rynku
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

OBSZAR TESTOWY: Kraków. DANE WEJŚCIOWE: sieć dróg (KAWK), lokalizacja 5-ciu marketów. WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS

S ij = A i  O i  W j  f(c ij ), [Birkin, 1996] gdzie: S ij – przepływ ludzi lub pieniędzy ze strefy zabudowy i do punktu sprzedaży j; O i – miara popytu w obszarze i; W j – miara atrakcyjności punktu sprzedaży j; C ij – miara odległości lub kosztu podróży pomiędzy i a j; A i – czynnik równoważący uwzględniający konkurencję mający postać: A i = 1/  (W j  f(c ij )). WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS

3-MINUTOWE STREFY CZASOWE DOJAZDU DO MARKETÓW WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS Allkauf Carrefour Geant Hit Krakchemia

UDZIAŁY W RYNKU. HIPERMARKET CARREFOUR WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS

Allkauf Carrefour Geant Hit Krakchemia I miejsce na rynku

WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS Allkauf Carrefour Geant Hit Krakchemia II miejsce na rynku

WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS WNIOSKI: 1.Niezbędna jest kalibracja modelu. 2.Zróżnicowanie w zależności od środków transportu i uwzględnienie zmian komunikacyjnych. 3.Potrzebne są dane pozwalające modelować popyt.

WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS Mapa ludności Krakowa

WYBRANE PROBLEMY MODELOWANIA PRZESTRZENNYCH INTERAKCJI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM GIS Symulowany napływ klientów Do marketu Carrefour