Przedszkole Miejskie Nr 32 im. Króla Maciusia I przedszkolem na miarę XXI wieku Gorzów Wielkopolski ul. Stilonowa 20.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
który żyje miłością i pięknem, które wczoraj żyło radością”
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
Niepubliczne Przedszkole
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
PUNKT PRZEDSZKOLNY DOLINA MUMINKÓW ZAPISY DZIECI OD 3-5 LAT CZESNE ZA MIESIĄC: 70 ZŁ.
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Przedszkolak Pełen Zdrowia
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Szkoła Odkrywania Talentów
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
Projekt edukacyjny Realizowany w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
SZKOŁA PODSTAWOWA W WITONI
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Przedszkole Miejskie nr 4 im. Jana Brzechwy w Będzinie.
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
„Bo tylko w tym sadzie ptak gniazdo uwije, gdzie człek serce kładzie we wszystko, co żyje.”
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Junior Academy Przedszkole Językowe
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Koncepcja pracy PRZEDSZKOLA
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU ul. Garbarska 59/ Radom
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Motto „Dziecko chce być dobre. Jeżeli nie umie – naucz, Jeżeli nie wie – wytłumacz, jeżeli nie może – pomóż!” Janusz Korczak.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
Załącznik do protokółu Sesji nr XXII/12 Rady Gminy Unisław Funkcjonowanie punktu przedszkolnego „Radosne dzieciństwo przedszkolaka w Unisławiu” Rok szkolny.
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE” W PRZEDSZKOLU NR3 IM. MATKI POLKI W RACIBORZU W LATACH
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego 26 – 600 Radom ul. Ceglana14 psp29radom.edupage.org.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Rok w Przedszkolu Borzęcin Duży 2016/2017.
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
Rozwój fizyczny, społeczno-emocjonalny i umysłowy bialskich pięciolatków w oparciu o badania przeprowadzone przez nauczycielki bialskich przedszkoli mgr.
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Zespół Przedszkolno – Szkolno – Gimnazjalny w Podlipiu OFERTA EDUKACYJNA PRZEDSZKOLA.
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
NASZE PRZEDSZKOLE. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W DOBROSOŁOWIE Wrzesień tuż, tuż… Zapisz dziecko do przedszkola już!!!
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
ul. Grzybowska Warszawa
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

Przedszkole Miejskie Nr 32 im. Króla Maciusia I przedszkolem na miarę XXI wieku Gorzów Wielkopolski ul. Stilonowa 20

Przedszkole znajduje się na osiedlu Dolinki w Gorzowie Wielkopolskim, w budynku całkowicie dostosowanym do potrzeb dziecka. Wnętrze przedszkola prezentuje standard odpowiednio dostosowany do potrzeb dzieci, sale są jasne, kolorowe, przestronne, wyposażone w zabawki, pomoce i mebelki dla dzieci. Dzieci mają też do dyspozycji piękny, bezpieczny i dobrze wyposażony ogródek przedszkolny.

Tak spaliśmy… Tacy byliśmy…

Nasze zabawy Mikołajki

Tak wyglądały nasze wycieczki Nasi rodzice też sprzątali świat

40 Lat minęło…

Nasze przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: od 6 00 do REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ

Wykwalifikowana i doświadczona kadra pedagogiczna gotowa do pracy z dziećmi: Stanowisko dyrektora przedszkola pełni: Pani mgr Izabela Kutereba Pani mgr Regina Smolak pełni funkcję nauczyciela zastępującego dyrektora podczas jego nieobecności W przedszkolu zatrudnionych jest 9 nauczycielek wychowania przedszkolnego oraz logopeda i nauczycielka religii.

Wykwalifikowana i doświadczona kadra pedagogiczna gotowa do pracy z dziećmi: Dyrektor: mgr Izabela Kutereba Nauczycielki: Małgorzata Bratkowska mgr Anna Fliszta mgr Renata Gerlach mgr Ewa Gromacka mgr Aneta Kąkolewska mgr Krystyna Kubiaczyk mgr Henryka Leszko mgr Marta Sidorowicz mgr Regina Smolak mgr Aleksandra Krukowska - logopeda mgr Wioletta Rąblewska - naucz. religii

Oferta edukacyjna: Praca wychowawczo – dydaktyczna i opiekuńcza w naszym przedszkolu prowadzona jest m.in. w oparciu o: nową podstawę programową wychowania przedszkolnego roczny plan pracy plany miesięczne

Zapewniamy: Wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę pedagogiczną otwartą na potrzeby dzieci, Nowoczesne metody i sprawdzone formy pracy z dziećmi, Opiekę specjalistyczną, Życzliwą i miłą atmosferę, Zaangażowany w swoją pracę personel.

Zajęcia dodatkowe dostosowane do wieku dzieci: ZAJĘCIA DODATKOWE – PŁATNE Warsztaty Sztuki „KARUZELA” dla 6 – latków Sztuko(s)twory – twórcze zabawy ze sztuką Zajęcia w Muzeum Lubuskim im. Jana Dekerta Zajęcia z Dogoterapii ZAJĘCIA DODATKOWE - BEZPŁATNE Kółko plastyczne Kółko teatralne „Maciusiowy Teatrzyk” Zespół taneczny- POMPONETKI WARCABY - Sowa Mądra Głowa Zespół taneczny z elementami folkloru „Biedronki” „Mały Badacz” - zajęcia i doświadczenia badawcze „Przedszkolak Turystą” Teatralne ABC Przedszkolaka Język angielski Zajęcia logopedyczne Religia

Warsztaty Sztuki KARUZELA Pozwalają dziecku: kształtować koordynację ruchową, wyczucie rytmu pobudzać wyobraźnię, sprzyjać swobodnej ekspresji rozwijać zdolności manualne

Kółko Plastyczne Pozwala dziecku: rozwijać wyobraźnię i kreatywność pobudzać poczucie estetyki i wrażliwość na otaczający świat rozwijać zdolności manualne

Kółko Teatralne Pozwala dziecku: obcować ze sztuką teatralną uczyć interpretacji odbioru sztuki teatralnej

Zespół Taneczny POMPONETKI Pozwala dziecku: rozwinąć sprawność ruchową i poczucie rytmu zrelaksować się i pozbyć nieśmiałości nawiązać dobre relacje z rówieśnikami wyzwolić aktywność ruchową poprzez tańce

Zajęcia Logopedyczne Pozwalają dziecku: pozbyć się wad wymowy przygotować się do nauki czytania i pisania wyćwiczyć zdolności zapamiętywania i skojarzeń poprawić zdolności komunikacyjne wzbogacić słownictwo

WARCABY – Sowa Mądra Głowa Pomagają dziecku: zdobywać umiejętności gry w warcaby ćwiczyć pamięć, logiczne myślenie ćwiczyć koncentrację uwagi, cierpliwość rozwijać pozytywne cechy charakteru

DZIECIOM ZAPEWNIAMY: Bogato wyposażone sale zabaw, duży i bezpieczny ogród, Smaczne posiłki zgodne z zasadami zdrowego żywienia, Interesujące i różnorodne zajęcia edukacyjne i zabawy, Liczne imprezy i uroczystości przedszkolne, Dobre i solidne przygotowanie dzieci do nauki w szkole, Możliwość udziału w spotkaniach i zabawach integracyjnych dla nowych przedszkolaków i ich rodziców.

RODZICOM ZAPEWNIAMY: Możliwość współdecydowania o sprawach przedszkola oraz podejmowania różnorodnych działań na rzecz dzieci i placówki, Bieżącą wymianę spostrzeżeń na temat rozwoju dziecka, Zajęcia i zabawy integracyjne z udziałem dzieci i rodziców.

To jest dla nas ważne: Dbamy o odpowiednie warunki dla harmonijnego rozwoju uczuć, myślenia, umiejętności społecznych, Rozwijamy fantazję i wyobraźnię dziecięcą, Rozwijamy dbałość o własne zdrowie i higienę osobistą, Wdrażamy do samodzielności, dbania o ład i porządek, Dbamy o bezpieczeństwo dzieci wpajając im zasady i przestrzegając ich, Wyrabiamy zwinność i sprawność ruchową, Rozwijamy umiejętność zgodnego współżycia i współdziałania w grupie, Dostarczamy doświadczeń do nabywania umiejętności rozumienia, słuchania i mówienia, Kształtujemy umiejętności logicznego myślenia i zdobywania orientacji w zakresie podstawowych pojęć matematycznych, Kształtujemy wrażliwość muzyczną i plastyczną, Ukazujemy piękno przyrody i uczymy dostrzegania, odkrywania, odbierania i przeżywania wrażeń estetycznych, Kształtujemy u dzieci poczucie przynależności społecznej do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej, Tworzymy warunki do osiągnięcia pełnej gotowości szkolnej.

DPS

Formy pracy W przedszkolu organizowane są następujące formy pracy z dziećmi: -zajęcia obowiązkowe z całą grupą z zakresu: mowy, pojęć matematycznych, umuzykalnienia, gimnastyki, plastyki połączonej z techniką, -zajęcia indywidualne oraz w małych zespołach mające na celu kształtowanie określonych umiejętności, rozwój zainteresowań oraz bieżącą pracę indywidualną z dzieckiem, -zajęcia dowolne, dodatkowe i inne formy zajęć oraz ćwiczeń z zakresu wychowania przedszkolnego.

Współpraca z rodzicami Nasze przedszkole dąży do realizowania podstawowych zadań wynikających ze współpracy z rodzicami: rozszerzenie i pogłębienie wiedzy rodziców o dziecku i ustalenie wspólnie z nimi jednolitych form oddziaływania wychowawczego w stosunku do poszczególnych wychowanków z uwrażliwieniem na potrzeby i możliwości dziecka podnoszenie kultury pedagogicznej rodziny, włączanie rodziców do rozwiązywania wychowawczych i organizacyjnych problemów placówki przedszkolnej,informowanie na bieżąco o postępach dziecka ze wskazaniem na osiągnięcia, powodzenie, podejmowane próby działania i ewentualne deficyty

W naszej pracy dążymy do stworzenia jak najlepszych warunków dla dzieci przebywających w przedszkolu. Pragniemy im jak najwięcej pomóc w stymulacji ich rozwoju, w likwidowaniu deficytów, osiągnięciu przez dzieci pełnej dojrzałości szkolnej. Każda możliwość pomocy, dobre wyniki i osiągnięcia to dla całego grona pedagogicznego wielka radość i sukces.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!