MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji. Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Podręcznik dla nauczycieli Konferencja.
Advertisements

Projekt „Szkoła z prawami dziecka”
Łukasz Domagała – Sieć Wspierania Organizacji Pozarządowych SPLOT
Otoczenie polityki społecznej
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Rady dla rodziców Jak można przeciwdziałać niepożądanym zachowaniom dziecka w Internecie? Najlepszym sposobem ochrony dziecka jest rozmowa z nim. Żadna.
Śmiech to zdrowie… ale i nauka.
Współpraca z rodzicami-szansa czy konieczność
Równania i Nierówności czyli:
Łukasz Trzciałkowski Bartłomiej Żuchowski Łukasz Pawłowski.
Kapitał społeczny Teoria i metody badań
Krzysztof Margol Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
Mały duży poradnik życia
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
Ewaluacja, czyli jak dowiemy się, jak działamy?. Cele: Powiązanie ewaluacji z badaniem w działaniu Zaplanowanie własnej ewaluacji.
Szacunek do dziewczyn i kobiet
warsztaty dla rodziców
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Rozwój społeczny dziecka
Silne czy słabe Partnerstwa? Irena Krukowska-Szopa Anna Jarzębska Przemyśl,
UŚMIECH SENIORA MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU.
Idea oceniania kształtującego
Podczas zajęć organizowanych przez fundację „Siłaczka” uczniowie dowiedzieli się, jak należy oszczędzać papier, jak powstaje i w jaki sposób można go.
To fundamentalny element procesu naprowadzającego ludzi w stronę zachowań i działań najbardziej odpowiednich w danej sytuacji.
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Działaj charytatywnie – nie wiesz, kiedy Ty będziesz potrzebował pomocy!
Wychowywać to kochać i wymagać
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Bliżej siebie- dalej od narkotyków i dopalaczy
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
PRÓG RENTOWNOŚCI – BEP (Break- Even- Point)
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Tel lub mail:
8 zasad postępowania lidera
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
droga do sukcesu imprezy biegowej
PRAWA dziecka.
Budowanie partnerstwa w kontekście wykorzystania funduszy unijnych – w poszukiwaniu nowych wartości rynkowych refleksje poprojektowe.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
The Leader in Me.
Bazy CINAHL Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Ukrywanie się za czymś to nasza reakcja obronna
Anna Bombińska-Domżał Remigiusz Kijak Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie Model uczestnictwa osób z niepełnosprawnością intelektualną w odbiorze.
MODUŁ 3 TEMAT 2 POZIOM 1 i 2 Podejmowan ie decyzji.
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
Moduł 5 Temat 2 Poziom 2 Rozwiązywan ie problemów.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Etyka zawodowa prawników - wprowadzenie
KOMPETENCJE SPOŁECZNE RODZIN PIECZY ZASTĘPCZEJ
„Drogi dziecka ku samodzielności: Słowa porządkują, pozwalają zrozumieć.” „Wyspa wsparcia” z cyklu.
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
Rozwiązywanie równań pierwszego stopnia z jedną niewiadomą.
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Stephen Hawking już wie!
Zapis prezentacji:

MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji

Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe

W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Określą przykłady ważnych relacji w swoim życiu Określą relacje, które wymagają wzmocnienia i te, które powinni nawiązać Dowiedzą się, co buduje zaufanie i jak mogą to zastosować w ważnej dla siebie relacji

CO SPRAWIA, ŻE NASZE RELACJE SĄ SILNE? Każda relacja jest jak lina Silna lina wykonana jest z wielu włókien Każde z tych włókien to coś, co dajemy od siebie do stworzenia relacji CZAS UWAGA ROZUMIENIE INNYCH SZACUNEK UZNANIE POMOC

RÓWNANIE ZAUFANIA Zaufanie oparte jest na: SolidnościNastawienia na siebie ZażyłościWiarygodności W jaki sposób możemy dodać to do równania? Zaufani e =

RÓWNANIE ZAUFANIA

PODSUMOWANIE I TEMATY DO REFLEKSJI Każda relacja jest jak lina – zbudowana z wielu włókien Jakie są Twoje silne relacje? Które włókna umacniają Twoje silne relacje i jak możesz je wykorzystać? W jaki sposób możesz budować zaufanie używając wiarygodności, solidności, zażyłości? W jaki sposób możesz zmniejszyć nastawienie na siebie? W jaki sposób możesz zapewnić ludziom rozumienie ich potrzeb?

CO ZAMIERZASZ ROBIĆ INACZEJ?