MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Advertisements

Jak korzystać ze wszystkich elementów obudowy dydaktycznej, żeby jak najefektywniej wdrożyć w klasie innowacyjny program nauczania do edukacji wczesnoszkolnej.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Dydaktyczna prezentacja multimedialna dla klasy III szkoły podstawowej przygotowana przez J.Gałasiewicza KASTANIEN-BLUES Aby przejść dalej kliknij przycisk.
SPIS TREŚCI WARSTWOWA BUDOWA LASU WYSOKIE DRZEWA PODSZYT RUNO LEŚNE
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Literary Reference Center Przewodnik
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Lermontowa Łódź
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
REKRUTACJA –KROK PO KROKU Przygotowano na podstawie Zarządzenia nr 12/2016 Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Grupa 3- latki Ul. Hallera 4a Październik. Pierwszy tydzie ń pa ź dziernika po ś wi ę cili ś my warzywom. 3- lztki rozpoznawały warzywa po zapachu a tak.
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Jak nazywa się owoc dębu? a)kasztan b)żołądź c)orzech d)grono.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Co to jest spacer edukacyjny?
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
W poszukiwaniu „Pani Jesieni” Specer na Forty Bema
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Witamy! Rok szkolny [rok].
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa I jesienny spacer 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne Szczegółowe kształcenie wiedzy o jesieni; Uczeń: rozwijanie wiedzy o skarbach jesieni – jesienne owoce i warzywa; poznanie charakterystycznych dla jesieni znaków – opadanie liści, deszczowa pogoda, itp. kształcenie wiedzy o drzewach i ich owocach (kasztan, dąb, żołądź, jarzębina). Uczeń: potrafi powiedzieć, jakie owoce i warzywa zabieramy jesienią; potrafi rozpoznać drzewa i ich owoce: jarzębina, kasztanowiec, żołądź; potrafi wskazać początek i koniec jesieni; jest aktywny.

Jesień, owoce i warzywa jesieni, drzewa i ich owoce. ZAGADNIENIA Jesień, owoce i warzywa jesieni, drzewa i ich owoce.

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Powitanie z uczniami. Omówienie najważniejszych cech jesieni z wykorzystaniem slajdów z ilustracjami przedstawiającymi jesień (opadające liście, jesienny deszcz, słota, zbieranie owoców i warzyw, szykowanie się zwierząt do zimy). Kształcenie kreatywności i spostrzegawczości u uczniów. Wyciąganie wniosków z oglądanych ilustracji. Omówienie drzew i ich owoców. Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

KTÓRA Z ILUSTRACJI PRZEDSTAWIA JESIEŃ?

CO SIĘ DZIEJE JESIENIĄ W PRZYRODZIE?

CO ZWIERZĘTA ROBIĄ JESIENIĄ?

CO CZŁOWIEK ROBI JESIENIĄ?

ZBIERANIE OWOCÓW I WARZYW

Owoce i warzywa. Jakie warzywo ukrywa się na tym zdjęciu?

Owoce i warzywa. Jakie warzywo ukrywa się na tym zdjęciu?

Owoce i warzywa. Jakie warzywo ukrywa się na tym zdjęciu?

Owoce i warzywa. Jakie warzywo ukrywa się na tym zdjęciu?

Owoce i warzywa. Jakie warzywo ukrywa się na tym zdjęciu?

Owoce - skarby jesieni

JESIENIĄ ZNAJDZIEMY….

DRZEWA I ICH JESIENNE OWOCE

DRZEWA I ICH JESIENNE OWOCE

DRZEWA I ICH JESIENNE OWOCE