SPRAWOZDANIE Z PROJEKTU „JESTEM FAIR” PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 2 im. KRÓLOWEJ JADWIGI ŁÓDŹ, UL. JARACZA 26.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Instrukcja protokołowania zawodów piłki siatkowej Wybrane zagadnienia.
Advertisements

Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi Ul. Zacisze 7/9.
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Ul. Harcerska Komorno Tel
Zespół Szkół Specjalnych nr 39 Szkolna Liga Unihokeja
FORMY WYPOCZYNKU -BIERNY -CZYNNY. -BIERNY - OGLĄDANIE TELEWIZJI - GRANIE NA KOMPUTERZE - CZYTANIE KSIĄŻEK - MALOWANIE - GRANIE NA INSTRUMENTACH.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Piłka Siatkowa Wykonał: Filip Babiec. Ogólne Informacje Podstawowe zasady Urządzenia i sprzęt Zawodnicy Podstawowe błędy Podział boiska Dalej  Dalej.
POZYCJA – USYTUOWANIE SĘDZIEGO NA POLU GRY. Marek Kowalczyk Przewodniczący Centralnej Komisji Szkoleniowej KS PZPN Luty 2005.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
SZKOLENIE. Ocena gry niedozwolonej i niewłaściwego postępowania Kary indywidualne ◦Przewinienia karane żółtą kartką, ◦Przewinienia karane czerwoną kartką,
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Scenariusz lekcji chemii: „Od czego zależy szybkość rozpuszczania substancji w wodzie?” opracowanie: Zbigniew Rzemieniuk.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
RZUTY WOLNE Szkolenie kandydatów na sędziów KURS 2011 Wydział Sędziowski Łódzki Związek Piłki Nożnej Opracował: Tomasz Radkiewicz.
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Puchar Polski w piłce nożnej mężczyzn – cykliczne rozgrywki piłkarskie, organizowane co roku przez Polski Związek Piłki Nożnej(PZPN) pod patronatem.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Ocena powagi faulu i kary indywidualne – nieostrożność, nierozważność i użycie nieproporcjonalnej siły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
Spis treści. Co to jest piłka nożna? 11 Historia sportu. 22 Drużyna. 3 Schemat boiska. 4 Zasady gry. 5, 6, 7, 8, Stałe fragmenty gry.1010, 11,
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 9 w Łodzi Gimnazjum Nr 63 w ramach projektu „Jestem fair”
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Zmiany w przepisach gry w piłkę siatkową edycja Czudec 2013.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Projekt „Lekki tornister”
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Małe Gry Taktyczne Doskonalenie umiejętności utrzymania się przy piłce
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Zgłoszenie do konkursu
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Zapis prezentacji:

SPRAWOZDANIE Z PROJEKTU „JESTEM FAIR” PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 2 im. KRÓLOWEJ JADWIGI ŁÓDŹ, UL. JARACZA 26

W RAMACH PROJEKTU W NASZEJ SZKOLE PRZYGOTOWALIŚMY: I Projekt flagi „Fair Play” II Zajęcia warsztatowe III Turniej piłki nożnej wraz z konkursem „kibicuj fair” IV Konkurs wiedzy nt „Fair Play w życiu i sporcie” V Zajęcia plastyczne VI Wystawę

Flaga „Kibicuj Fair” Pierwsze zadanie w ramach projektu „Jestem Fair” wykonały uczennice klasy Ie. Dziewczynki zaprojektowały i wykonały flagę o wymiarach 200cm x 120cm na temat „Kibicuj Fair” według pomysłu Anny Lubańskiej i Lidii Boreckiej. W poniedziałek w Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji nasz projekt zmierzył się z innymi pracami stworzonymi przez łódzkich gimnazjalistów.

Flaga „Kibicuj Fair”

II ZAJĘCIA WARSZTATOWE Warsztaty zostały przeprowadzone w każdej klasie pierwszej według ustalonego harmonogramu: 1.45minutowe prelekcje funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji 2.90 minutowe warsztaty nt „ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” prowadzone przez pedagoga i psychologa szkolnego 3. 45minutowe lekcje nt „Fair play w życiu i sporcie” prowadzone przez pedagoga i psychologa szkolnego

Zajęcia prowadzone przez KMP

„ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” SCENARIUSZ ZAJĘĆ Czas trwania zajęć 2 godziny lekcyjne (2 × 45 minut) Cele ogólne zapoznanie uczniów z terminami: stereotyp, dyskryminacja, zapoznanie uczniów z historią chuligaństwa na stadionach, przedstawienie przykładowych kampanii na rzecz tolerancji Cele szczegółowe Uczeń: potrafi podać definicję pojęć: „stereotyp” i „dyskryminacja”, wie, jakie są główne formy dyskryminacji i potrafi je nazwać, zna historię chuligaństwa stadionowego, potrafi podać definicję słowa „tolerancja” oraz uczuć i zachowań, które się z nią wiążą, zna przykłady kampanii na rzecz tolerancji Formy pracy z dużą grupą (na forum klasy) indywidualna Metody pracy słowna: pogadanka aktywizująca: burza mózgów, dyskusja, prezentacja swoich poglądów Niezbędne pomoce sprzęt multimedialny karty pracy długopisy

„ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” Przebieg zajęć Lekcja 1 1.Burza mózgów: wygenerowanie jak największej liczby stereotypów dotyczących Murzynów i Żydów. Wzbudzanie refleksji dotyczącej przykładów z życia wziętych, które stoją w sprzeczności z przytoczonymi stereotypami (osoby, które uczniowie znają osobiście lub osoby znane z telewizji i gazet. Praca z kartą pracy nr 1. 2.Praca indywidualna (karta pracy nr 2): uczniowie wypisują wszystkie stereotypy dotyczące Polaków. Dyskusja. 3.Prowadzący omawia pojęcia: stereotyp, dyskryminacja. Przedstawia różne rodzaje dyskryminacji. Przedstawia zdjęcia ilustrujące przejawy dyskryminacji w sporcie. 4.Krótka historia chuligaństwa na stadionach. 5.Prezentacja filmów z wypowiedziami dyskryminowanych piłkarzy.

„ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” Karta pracy nr 1 Czy wiesz, które spośród wymienionych niżej osób są pochodzenia żydowskiego? Podkreśl je. Julian Tuwim, Michał Piróg, Rachel Weisz, Agnieszka Holland,David Duchovny, Gwyneth Paltrow, Anna Jantar,Winona Ryder, Jamie Lee Curtis, Joan Collins, Michael Bolton, Sidney Pollack, Kenny G, Jennifer Grey Stanley Kubrick, Sarah Jessica Parker,

„ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” Karta pracy nr 2 Zastanów się i wpisz w tabeli wszystkie opinie o Polakach z którymi kiedykolwiek się spotkałeś/łaś. PozytywneNegatywne

„ Od stereotypu do dyskryminacji to krótka droga, ale my wybieramy drogę tolerancji” Przebieg zajęć Lekcja 2 1.Burza mózgów: jakie są skutki zachowań pseudokibiców. 2.Dyskusja: od czego zależy wartość człowieka. 3.Ćwiczenie indywidualne: uczniowie wybierają słowa mające związek z tolerancją i uzasadniają swój wybór. 4.Prowadzący przedstawia przykłady kampanii na rzecz tolerancji ilustrując je zdjęciami 5.Podsumowanie zajęć.

ZAJĘCIA WARSZTATOWE

„Fair play w życiu i sporcie” SCENARIUSZ ZAJĘĆ Czas trwania zajęć 1 godzina lekcyjna (45 minut) Cele ogólne zapoznanie uczniów z historią fair play przybliżenie idei przyznawania nagród fair play wraz z przykładami kilku wybitnych Polaków – laureatów tej nagrody, zaprezentowanie pozytywnych sposobów kibicowania refleksja nad zasadami fair play, które stosujemy w życiu Cele szczegółowe Uczeń: potrafi podać definicję „fair play”, potrafi streścić historię idei „fair play”, zna historię przyznawania nagród „fair play” i potrafi wymienić kilku polskich laureatów tego konkursu, zna zasady i przykłady pozytywnego kibicowania, potrafi przytoczyć przykłady stosowania zasad „czystej gry” poza sportem Formy pracy z dużą grupą (na forum klasy) indywidualna Metody pracy słowna: pogadanka aktywizująca: burza mózgów, dyskusja, prezentacja swoich poglądów Niezbędne pomoce sprzęt multimedialny

„Fair play w życiu i sporcie” Przebieg zajęć Lekcja 1 1.Burza mózgów: wygenerowanie jak największej liczby skojarzeń i przykładów zachowań „fair play”, głównie w sporcie. 2.Prowadzący przedstawia skróconą historię „fair play”. 3.Omówienie historii konkursu „fair play” wraz z przykładami Polaków – laureatów (w oparciu o wiedzę uczniów uzupełnioną pogadanką prowadzącego). 4.Burza mózgów dot. koncepcji na kibicowanie w sposób „fair play”. Podsumowanie dyskusji za pomocą zdjęć kibiców. 5.Generowanie pomysłów na zasady „coolturalnego kibica”. Przedstawienie uczniom „zasad coolturalnego kibica”. 6.Prezentacja filmów ilustrujących wyjątkowe, pozytywne sposoby kibicowania. 7.Dyskusja nt. możliwości stosowania zasad fair play w życiu codziennym (domu, szkole, w pracy). Przedstawienie idei przyznawania nagród „fair play” przedsiębiorstwom, gminom, pracodawcom oraz laureatom konkursu gier planszowych. 8.Podsumowanie zajęć.

„Fair play w życiu i sporcie”

III Turniej piłki nożnej i konkurs „kibicuj fair” 16 maja 2011r. odbył się Turniej Piłki Nożnej połączony z konkursem na kibicowanie fair. Zawody rozpoczęły się prezentacją zawodników i wspólnym złożeniem przysięgi olimpijskiej oraz wypowiedzeniu „Siedmiu zasad coolturalnego kibica”. Następnie Pani Dyrektor w uroczystym przemówieniu, podkreślającym wagę i znacznie postawy fair play, otworzyła turniej. Klasy pierwsze doskonale przygotowały się do roli kibiców. Kulturalni miłośnicy sportu wyposażyli się w cały asortyment gadżetów, takich jak: pompony, trąbki, klaskacze, transparenty, kolorowe stroje podkreślające nazwy drużyn, którym dopingują. Okrzyki mobilizujące do walki piłkarzy, nie milkły przez całe zawody. Na boisku nie zawiedli także zawodnicy, którzy wszystkie swoje siły włożyli, by pokazać drużynie i kibicom na co ich stać. Jak przystało na prawdziwych sportowców, zespoły przygotowały również stroje wg własnej inwencji, odróżniające ich od przeciwników. Cały turniej obfitował w moc emocji, zarówno na boisku, jak i na „trybunach”.

Turniej piłki nożnej

Konkurs „kibicuj fair” Jury w składzie: P. Joanna Kucharska,(wicedyrektor) P. Anna Grzybowska, (n-l matematyki) P. Anna Nowakowska, (n-l wychowania fizycznego) P. Małgorzata Sęczkowska (psycholog szkolny) miało bardzo trudne zadanie. No bo jak wybrać najlepszą grupę kibiców, gdy wszyscy kibice tak świetnie się przygotowali. Ostatnie jury ustaliło kolejność miejsc: I – klasa Ia II - klasa Ic III - klasa Ib IV - klasa Id V - klasa Ie

Konkurs „kibicuj fair”– zwycięska kl IA

Konkurs „kibicuj fair”– srebrni medaliści kl Ib

Konkurs „kibicuj fair”– zdobywcy trzeciego miejsca kl Ic

REGULAMIN KONKURSU NA KIBICOWANIE FAIR PLAY PODCZAS TURNIEJU PIŁKARSKIEGO Do konkursu przystąpią klasy pierwsze dopingujące swoje drużyny w ramach Turnieju piłkarskiego „Jestem Fair”, rozegranego na boisku szkolnym Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łodzi w dniu r. Cele konkursu: Promowanie pozytywnych zachowań kibicowskich; Wdrażanie do kulturalnego odbioru widowiska sportowego; Kształtowanie umiejętności okazywania szacunku dla przeciwnika; O wyborze „Mistrza kibicowania” zadecyduje komisja sędziowska składająca się z 4 osób (nauczycieli Gimnazjum nr 2) KRYTERIA OCENY: Głośność oraz intensywność dopingu: 1-10pkt. Hasła oraz piosenki kibica: 1-10pkt. Strój kibica, w tym używanie chorągiewek, flag, transparentów: 1-10pkt. Kultura osobista – okazywanie szacunku dla zawodników, sędziów oraz kibiców przeciwnych drużyn: 1-10pkt. Liczba osób aktywnie biorących udział w kibicowaniu: 1-10pkt. Godne zachowanie podczas całych zawodów: 1-10pkt. ZACHOWANIA WULGARNE I AGRESYWNE POWODUJĄ OBNIŻENIE SUMY PUNKTÓW O 10! Dla trzech najlepiej dopingujących zespołów (z największą liczbą punktów) przewidziane są dyplomy oraz medale

Turniej piłki nożnej

Klasyfikacja piłkarskich zmagań: I miejsce - Ib II miejsce - Ia III miejsce - Ic IV miejsce - Id V miejsce - Ie

Turniej piłki nożnej - złoci medaliści kl b

Turniej piłki nożnej – srebrni medaliści kl Ia

Turniej piłki nożnej – trzecia drużyna turniej kl Ic

Film przedstawiające zmagania piłkarzy i kibiców

REGULAMIN Turnieju Piłki Nożnej „JESTEM FAIR” TERMIN I MIEJSCE Turniej zostanie rozegrany w dniu 16 maja 2011 roku na boisku szkolnym przy Publicznym Gimnazjum nr 2 w Łodzi. CELE TURNIEJU Wdrożenie do aktywnego i zdrowego spędzania czasu wolnego; Propagowanie aktywności fizycznej wśród młodzieży; Działania profilaktyczne - sport jako alternatywa wobec patologii; Kształtowanie nawyków poprawnego oraz właściwego zachowania podczas imprez sportowych; Przygotowanie młodzieży do kulturalnego udziału w wydarzeniach sportowych; PLAN IMPREZY 12:30 - uroczyste otwarcie turnieju; 12: :10 mecze klasowe; 14:20 uroczyste zamknięcie turnieju, wręczenie nagród; UCZESTNICTWO Turniej przeznaczony jest dla uczniów klas pierwszych z Gimnazjum nr 2; W skład drużyny mogą wchodzić zarówno chłopcy jak i dziewczęta; Każda klasa może zgłosić jedną drużynę; Zespoły grają w składach pięcioosobowych, czterech graczy w polu + bramkarz; Drużyna musi mieć jednego pełnoletniego Opiekuna (wychowawcę), który odpowiada za zawodników podczas turnieju; SYSTEM ROZGRYWEK Mecze odbywają się według systemu „każdy z każdym”;

ZASADY GRY Wymiary boiska: 30m / 17m.; Czas gry: 6min. (2x3min.) Przerwa pomiędzy poszczególnymi meczami 2 min. Zespół liczy max. 7 zawodników. Na boisku znajduje się 4 zawodników w polu + bramkarz oraz 2 zawodników rezerwowych. Obuwie: sportowe np. trampki. Bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu bramkowym. Rzut od bramki wykonywany jest rękoma lub nogą, ale wtedy piłka nie może przekroczyć połowy boiska; Gra jest „bez spalonego”; Zmiany hokejowe; Podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 3m. od piłki; Rzut karny wykonywany jest z odległości 7m. od bramki (krótka, żółta linia); Pozostałe przepisy zgodne z przepisami Polskiego Związku Piłki Nożnej; PUNKTACJA Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3pkt., za remis 2pkt., przegrana to 1pkt; W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez zespoły, o wygranej decyduje większa liczba zdobytych bramek w całym turnieju; Jeżeli powyższa punktacja nie wyłoni mistrza, o zwycięstwie decyduje wynik bezpośredniego meczu między drużynami; ZGŁOSZENIA DO TURNIEJU Zgłoszenie należy dostarczyć w formie pisemnej do nauczycieli wychowania fizycznego do dnia r. Karta drużyny musi zawierać: – nazwę drużyny; – imiona i nazwiska zawodników; – imię i nazwisko Opiekuna (wychowawcy);

IV Konkurs wiedzy nt. „Fair Play w życiu i sporcie” W dniu r. odbył się konkurs wiedzy nt. „Fair Play w życiu i sporcie”. Czteroosobowe drużyny - reprezentanci klas pierwszych - zmierzyły się z 21 konkursowymi pytaniami. Pytania oparte były na wiadomościach zdobytych podczas warsztatów. W tej rywalizacji najlepszy okazał się zespół Ib, który tylko dwoma punktami pokonał przedstawicieli klasy Ie. Oto szczegółowe wyniki: I miejsce kl Ib II miejsce kl e III miejsce kl Ic IV miejsce kl Ia V miejsce kl Id

IV Konkurs wiedzy nt. „Fair Play w życiu i sporcie”

V Zajęcia plastyczne Do tego części zaprosiliśmy wszystkich uczniów naszego gimnazjum Podczas zajęć z plastyki młodzież miała za zadanie narysować plakat ilustrujący zasadę „fair play” Najlepsze prace zostały umieszczone na szkolnej wystawie podsumowującej projekt

V Zajęcia plastyczne

VI Wystawa Podsumowanie projekt „Jestem Fair” odbyło się podczas „Dnia Sportu” r. – pod postacią ekspozycji zdjęć i prac uczniów Wystawa została podzielona na dwie części: 1.pierwsza przedstawiała zmagania naszych uczniów podczas projektu 2. druga wyrażała nasz pogląd i stanowisko nt. „tego czego nie chcielibyśmy oglądać podczas widowisk sportowych oraz pokazaliśmy kierunek i wartości do których chcemy dążyć

VI Wystawa

„Jestem Fair” Wszystkie podejmowane działania związane z projektem, na bieżąco można było śledzić na stronie internetowej naszego gimnazjum w panelu „Sportowa Dwójka”