Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
KRAJOWA SIEĆ OBSZARÓW WIEJSKICH – PLAN DZIAŁANIA
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Grupa Wymiany Doświadczeń : efektywność energetyczna miast moderator : Zbigniew Michniowski Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w.
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
1Warszawa, 27 września 2012 "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. pierwszy w Polsce – podmiot wewnętrzny Województwa Mazowieckiego.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Oferta komercyjna uczelni z uwzględnieniem analizy kosztowej świadczonych usług dr inż. Karol Lityński Politechnika Szczecińska Szczecin, 22 stycznia 2008.
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
AIR & DĘBLIN INDUSTRIAL PARK
Komplementarność + POKL RPO Olsztyn, 2 i 9 marca 2012 r. Last Minute – ostatnia szansa! O dotacjach unijnych na kilka sposobów" =
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Warszawska Przestrzeń Technologiczna Centrum Kreatywności Targowa 56
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
WAKACJE GRUPA PKP Warszawa, r.. Tabor ponad 1500 wagonów w gotowości wagony z klimatyzacją 2014 r.: r.: 638 przegląd i bieżące.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
TRANSPORT I ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1 Spotkanie inauguracyjne oddziału firmy PPOR Zdzisław Kochanowicz.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
RPO dla Mazowsza #RPO wyjście z grupy regionów słabiej rozwiniętych silne zróżnicowania wewnętrzne Szczególna sytuacja województwa mazowieckiego.
Technik Organizacji Reklamy
Energia Odnawialna Młody przedsiębiorca na terenach wiejskich, a wyzwania rynku pracy.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Zintegrowane systemy informatyczne
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
PRZEGLĄD PRASY 21 marca 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r ROLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH W ODPOWIEDZI NA ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z RYNKU.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Wdrażanie Osi I Przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury w latach Poddziałania –
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Created by BM|DESIGN|ER KM_GRIV_Sztuka default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Domy Kiultury, Mecenasi Sztuki, Szkoły Artystyczne (ASP) Producenci farb.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Dualne kształcenie zawodowe
Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
WSPÓLNY BILET „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o. milionów pasażerów
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Kierowca – najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym pojeździe
Zapis prezentacji:

Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urząd Marszałkowski Samorząd Województwa Mazowieckiego WKD, ZTM - miasto RENOMA (kontrola biletów) SOK Agenci Kas Drukarnia (bilety) Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne PESA, NEWAG, Bombardier (tabor kolejowy) Punkty gastronomiczne Firmy audytujące Producenci reklam Urzędy pracy Wydawnictwa (akcje społecznościowe) Instytucje kulturalne Serwis IT Media VALUE PROPOSITION usługa przewozowa doświadczenie związane z podróżą wynajem pociągów sprzedaż biletów innych przewoźników Dobrej jakości obsługa, bezpieczeństwo podróży Pozytywne doświadczenia związane z podróżą usługi naprawcze Przeglądy techniczne szkolenia Powierzchnia reklamowa - media kolejowe usługi rewidenckie CUSTOMERS Młodzież szkolna, studenci wycieczki, turyści, rowarzyści Pracownicy dojeżdżający do pracy Kibice (masowi- wynajem, indywidualni) Niepełnosprawni, rodzice z dziećmi Pasażerowie samolotów partnerskie agencje inni przewoźnicy, firmy/korporacje, urzędy, instytucje Klienci sezonowi (pociąg słoneczny) klienci - parkingi inni przewoźnicy mający tabor (naprawy) sektor elektromaszynowy specjaliści branży kolejowej Chętni na reklamę na kolei, w pociągach KEY ACTIVITIES proces sprzedaży proces planowania rozkładu jazdy proces napraw proces przewozowy Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników Pozyskiwania dofinansowania (dotacje unijne) Proces organizacji imprez/eventów & PR&marketing Proces stworzenia reklamy RELATIONSHIPS badania satysfakcji, ankiety skargi, wnioski, reklamacje, uwagi infolinia, www, pisma bezp. kontakt o utrudnieniach akcje społeczne bezp. kontakt z obsługa, intercom Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Sekcje sportowe (sponsoring) Wsparcie ZOO (Jak) Obecnacość na imprezach regionalnych Targi Konkursy na nazwę KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura budynki ludzie z doświadczeniem sieć sprzedaży baza klientów systemy Wiedza (targi) Przewaga konkurencyjna (monopol - częciowy na niektórych liniach) Marka - logo Potencjał (niewykorzystany do dalszego rozwoju) kapitał, dotacje Monitory, gabloty, gazetka sale szkoleniowe, podręczniki, instrukcje DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS kasy własne i agencyjne biletomaty telefon na miejscu - drużyna w pociągu wydział sprzedaży Bezp. korespondencja handlowa (ofert, broszury) handlowcy-usługi techniczne udział w przetargach Gazetka Targi Kontakty własne (reklama) COST STRUCTURE Koszty infrastruktury kolejowej Koszty pracowników Koszty dostępu do infr. kolejowej koszty reklamy Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Inwestycje w tabor Prowizje dla kas, koszty biletomatów koszty organizacji szkoleń Nieruchomości koszty windykacji należności za bilety koszty zleceń zewnętrznych (napraw Koszty emisji papierów wartościowych REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż biletów, usług innych dotacje pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń prawo do ulgi sprzedaż powierzchni reklamowych prowizje usługi remontowe dla branży kolejowej inne usługi na bazie dostępnego sprzętu poza branżę przychody ze szkoleń Emisja papierów wartościowych

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Punkty gastronomiczne Firmy audytujące Wydawnictwa (akcje społecznościowe) Instytucje kulturalne Serwis IT Media VALUE PROPOSITION usługi rewidenckie CUSTOMERS KEY ACTIVITIES proces przewozowy Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników Pozyskiwania dofinansowania (dotacje unijne) Proces organizacji imprez/eventów & PR&marketing RELATIONSHIPS badania satysfakcji, ankiety skargi, wnioski, reklamacje, uwagi infolinia, www, pisma bezp. kontakt o utrudnieniach akcje społeczne bezp. kontakt z obsługa, intercom Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Sekcje sportowe (sponsoring) Wsparcie ZOO (Jak) Obecnacość na imprezach regionalnych Targi Konkursy na nazwę KEY RESOURCES budynki ludzie z doświadczeniem systemy Wiedza (targi) Przewaga konkurencyjna (monopol - częciowy na niektórych liniach) Marka - logo Potencjał (niewykorzystany do dalszego rozwoju) kapitał, dotacje Monitory, gabloty, gazetka DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS wydział sprzedaży Gazetka Targi COST STRUCTURE Koszty emisji papierów wartościowych REVENUE STREAMS / PRICING Emisja papierów wartościowych

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne PESA, NEWAG, Bombardier (tabor kolejowy) VALUE PROPOSITION usługi naprawcze Przeglądy techniczne CUSTOMERS inni przewoźnicy mający tabor (naprawy) sektor elektromaszynowy KEY ACTIVITIES proces napraw RELATIONSHIPS KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS handlowcy-usługi techniczne udział w przetargach COST STRUCTURE Koszty pracowników Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Nieruchomości koszty zleceń zewnętrznych (napraw REVENUE STREAMS / PRICING pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń usługi remontowe dla branży kolejowej inne usługi na bazie dostępnego sprzętu poza branżę

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urząd Marszałkowski Samorząd Województwa Mazowieckiego WKD, ZTM - miasto RENOMA (kontrola biletów) SOK Agenci Kas Drukarnia (bilety) Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne VALUE PROPOSITION usługa przewozowa doświadczenie związane z podróżą wynajem pociągów sprzedaż biletów innych przewoźników Dobrej jakości obsługa, bezpieczeństwo podróży Pozytywne doświadczenia związane z podróżą CUSTOMERS Młodzież szkolna, studenci wycieczki, turyści, rowarzyści Pracownicy dojeżdżający do pracy Kibice (masowi- wynajem, indywidualni) Niepełnosprawni, rodzice z dziećmi Pasażerowie samolotów partnerskie agencje inni przewoźnicy, firmy/korporacje, urzędy, instytucje Klienci sezonowi (pociąg słoneczny) klienci - parkingi KEY ACTIVITIES proces sprzedaży proces planowania rozkładu jazdy RELATIONSHIPS KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura sieć sprzedaży baza klientów DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS kasy własne i agencyjne biletomaty telefon na miejscu - drużyna w pociągu wydział sprzedaży Bezp. korespondencja handlowa (ofert, broszury) COST STRUCTURE Koszty infrastruktury kolejowej Koszty pracowników Koszty dostępu do infr. kolejowej Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Inwestycje w tabor Prowizje dla kas, koszty biletomatów Nieruchomości koszty windykacji należności za bilety koszty zleceń zewnętrznych (napraw REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż biletów, usług innych dotacje pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń prawo do ulgi prowizje

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urzędy pracy VALUE PROPOSITION szkolenia CUSTOMERS specjaliści branży kolejowej KEY ACTIVITIES Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników RELATIONSHIPS KEY RESOURCES sale szkoleniowe, podręczniki, instrukcje DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE Koszty pracowników koszty IT, admisistracji koszty organizacji szkoleń Nieruchomości REVENUE STREAMS / PRICING przychody ze szkoleń

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Producenci reklam VALUE PROPOSITION Powierzchnia reklamowa - media kolejowe CUSTOMERS Chętni na reklamę na kolei, w pociągach KEY ACTIVITIES Proces stworzenia reklamy RELATIONSHIPS KEY RESOURCES Monitory, gabloty, gazetka DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Kontakty własne (reklama) COST STRUCTURE Koszty pracowników koszty reklamy koszty IT, admisistracji REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż powierzchni reklamowych