Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu."— Zapis prezentacji:

1 WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu

2 Absolwenci rocznika 2013 na rynku pracy – główne wskaźniki Wskaźnik bezrobocia rejestrowanego wynosi - 3,55%; (2,64 % – studia magisterskie; 5,4 % – studia licencjackie) -Wrocław – 2,2%, Kłodzko – 7,9%; Wskaźnik aktywności zawodowej dla wszystkich kierunków - 92,0%; Na podstawie umów o pracę na pełnym etacie pracuje 84,1% absolwentów. Własna działalność gospodarcza – 5,8%; Na podstawie umów cywilnoprawnych zatrudnionych jest 3,9% aktywnych zawodowo absolwentów; Średnia zarobków miesięcznych netto wynosi 2706 zł tj. 3789,00 zł brutto. Źródło: Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu, rocznik 2013

3 Branże w której pracują absolwenci, w % (N- 207; rocznik 2013)

4 Reprezentowane zawody wykonywane (Rocznik 2013; N-207) Na podstawie: KLASYFIKACJA ZAWODÓW I SPECJALNOŚCI klasyfikacja: stat.gov.pl

5 Ocena zgodności wykonywanej pracy z nabytym wykształceniem w % (Rocznik 2013; N-207)

6 Poziom satysfakcji z wykonywanej pracy (pracujący; N-207)

7 Obawa utraty pracy w wyniku redukcji, likwidacji zakładu pracy itp. (pracujący; N-207)

8 Postrzeganie swojej przyszłości na rynku pracy (Rocznik 2013; N-225)

9 Skala Postawy i cechy pracownika pożądane w środowisku pracy w opiniach absolwentów (Rocznik 2013; N-207)

10 Wybrane składniki systemu wartości absolwentów (Skala 1-5, N- 225) Proszę powiedzieć, co jest ważne aby Pana/Pani życie było udane?


Pobierz ppt "WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google