Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU O FERTA WSPÓŁPRACY W RAMACH H2020 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Więcej niż agencja badawcza www.asm-poland.com.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU O FERTA WSPÓŁPRACY W RAMACH H2020 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Więcej niż agencja badawcza www.asm-poland.com.pl."— Zapis prezentacji:

1 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU O FERTA WSPÓŁPRACY W RAMACH H2020 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Więcej niż agencja badawcza Aleksandra Oleksik Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Dzień informacyjny dla inicjatyw FoF, EEB oraz SPIRE | Warszawa | 10 listopada 2015 r.

2 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU * Na podstawie niezależnych badań Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO – raport PTBRiO 2014 ASM – więcej niż agencja badawcza ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. (ASM) działa na rynku od 1996 roku Od 2011 roku posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego Znajduje się w TOP 10 największych agencji badawczych w kraju* Zajmuje 1 miejsce wśród MŚP i 5 miejsce wśród instytutów badawczych jeśli chodzi o liczbę realizowanych projektów w ramach H2020 Od 2002 r. ASM zrealizował z partnerami z całej Europy 55 międzynarodowych projektów badawczych (37 finansowanych bezpośrednio przez Komisję Europejską) o wartości 126 mln euro Koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Budownictwa, członek ECTP, E2B oraz klastrów związanych z sektorem budowlanym, energią i środowiskiem

3 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Rola ASM w projektach H2020 Badania rynkowe oraz analizy otoczenia biznesowego (market watch, popyt & podaż, trendy, konkurencja, analizy kosztów, łańcuch wartości) Badania społeczne, analiza wzorców zachowań, motywacji, postaw oraz świadomości konsumentów i użytkowników końcowych Wsparcie opracowywania innowacyjnych rozwiązań Opracowywanie modeli biznesowych, strategii rynkowych dla nowych technologii, produktów i usług Opracowanie strategii komercjalizacji rezultatów projektu Promocja oraz upowszechnianie rezultatów projektu Organizacja i prowadzenie spotkań, warsztatów i konferencji międzynarodowych Zarządzanie projektem Badania i analizy Komer- cjalizacja Promocja

4 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Interesujące nas konkursy w H2020 Większość obszarów - zadania dotyczące analiz rynkowych, badań społecznych, modeli biznesowych, komercjalizacji czy promocji projektu CIRC : New models and economic incentives for circular economy business (RIA, III’16) NMBP : Business models and industrial strategies supporting novel supply chains for innovative product-services (RIA, X’16/V’17) EEB : New business models for energy-efficient buildings through adaptable refurbishment solutions (CSA, I’17) EE : Socio-economic research on consumer's behaviour related to energy efficiency (RIA, I’16)

5 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Poszukujemy Organizacji mających pomysł na innowacyjny projekt a nie posiadających doświadczenia w pisaniu wniosków do H2020, szukających Partnera do zadań związanych z komercjalizacją bądź koordynatora projektu Konsorcjów zainteresowanych wykorzystaniem naszych budynków pilotażowych na potrzeby projektu

6 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Nasze budynki pilotażowe/demonstracyjne Nowoczesny hotel, Kołobrzeg, zachodniopomorskie Biurowiec, Kutno, łódzkie

7 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Cel projektu: poprawa zarządzania energią w budynkach i zagwarantowanie ich określonej wydajności energetycznej dzięki opracowaniu kompleksowej metodologii monitoringu zużycia energii, która opierając się m.in. na narzędziach do symulacji, pomoże osiągnąć określone cele wydajności energetycznej; aspekty symulacji i monitoringu w projekcie będą się opierać o infrastrukturę ICT. Zadania ASM: regularny monitoring rynku (aspekty technologiczne, marketingowe oraz legislacyjne) i przygotowywanie na tej podstawie comiesięcznych notatek pomagających członkom konsorcjum kierować projektem w taki sposób, aby ostateczny kształt wypracowanych rozwiązań był dopasowany do zmieniającego się otoczenia rynkowego; rozpowszechnianie wyników projektu (organizacja i udział w warsztatach, spotkaniach branżowych); opracowanie strategii replikacji wypracowanych rozwiązań oraz modeli biznesowych na potrzeby eksploatacji wyników projektu w całej Europie. Konsorcjum:14 Partnerów z 4 krajów europejskich (Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Polska), w tym właściciele 4 budynków demonstracyjnych, na których testowana będzie opracowywana w ramach projektu metodologia „Portatywne, wszechstronne, niezawodne, elastyczne i optymalne podejście do monitorowania i ewaluacji charakterystyki energetycznej budynków” FP NMP-ENV-EeB, IX 2013 – VIII 2017, 8.5 mln €

8 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Więcej niż agencja badawcza Dziękuję za uwagę ul. Grunwaldzka 5, Kutno tel. (24) ; faks (24)


Pobierz ppt "ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU O FERTA WSPÓŁPRACY W RAMACH H2020 ASM – C ENTRUM B ADAŃ I A NALIZ R YNKU Więcej niż agencja badawcza www.asm-poland.com.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google