Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru."— Zapis prezentacji:

1

2 Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru materiałów budowlanych przez inwestorów indywidualnych W przypadku firm wykonawczych 70% korzysta z Internetu

3 Potrzeby Zdobywania nowych umiejętności Wiedzy, nie tylko informacji Wsparcia rozwoju kariery

4 W odpowiedzi na informacyjne zapotrzebowanie budownictwa, powstał międzynarodowy portal o budownictwie:

5 Historia Portal FREECPD powstał w 2002 roku w Wielkiej Brytanii jako międzynarodowa sieć portali o budownictwie Pomysłodawcami są Brytyjczycy - dr Brian Atkin i dr Scott Steedman Portal freecpd.pl powstał w 2005 roku - jego wyłącznym koordynatorem na Polskę jest ASM

6 Wielka Brytania Nowa Zelandia Australia Kanada Chiny Dania Niemcy Indie Irlandia Zrzesza 20 państw członkowskich: Malezja Holandia Pakistan Polska Rosja Singapur Szwecji Hong- Kong Stany Zjednoczone Południowa Afryka Zjednoczone Emiraty Arabskie

7 Koncepcja: Informacje, wiedza i rozwój osobisty Innowacyjne podejście do życia- ciągła nauka profesjonalisty

8 Dostęp i zamieszczanie informacji na FREECPD jest bezpłatny Odpłatne są szczegółowe badania, analizy i raporty Koncepcja c.d.

9 Unikalne cechy FREECPD Jest esencją wiedzy o rynku inwestycyjno- budowlanym i przemysłowym Przedstawia trendy dominujące w światowym budownictwie

10 Ma powiązania z innymi sektorami gospodarki sektora budowlanego Przedstawia międzynarodowy rynek Unikalne cechy FREECPD c.d.

11 Tworzy innowacyjną formę międzynarodowego przepływu wiedzy i informacji Skierowany jest do zróżnicowanego grona odbiorców Unikalne cechy FREECPD c.d.

12

13

14 Główne bloki tematyczne na FREECPD to: A ktualności - nowinki z branży i innowacje A rtykuły – wykłady, referaty itp. W ydarzenia- konferencje, seminaria

15 Praca- ogłoszenia i informacje na jej temat Książki- prezentacja książek branżowych Raporty- badania i analizy branżowe Katalog- instytucje i stowarzyszenia Główne bloki tematyczne na FREECPD c.d.

16 Technologia: Technologia oparta na CMS - Content Management System XML i RSS

17 freecpd.pl Portale FREECPD w innych krajach Język

18

19 Statystyki (Wielka Brytania) 500.000 odsłon miesięcznie 10.000 użytkowników 1.500 zarejestrowanych członków, liczba nadal rośnie

20 Producentów materiałów budowlanych Dostawców produktów i usług dla budownictwa Dystrybutorów materiałów budowlanych Firmy wykonawcze Inwestorów i Developerów Projektantów i Architektów Do współpracy zapraszamy:

21 Instytucje administracji państwowej Środowiska akademickie Instytucje i instytuty naukowe Wydawnictwa Profesjonalistów Inne portale branżowe Do współpracy zapraszamy c.d.

22 FREECPD W ramach współpracy z FREECPD powstał projekt czyli Pakiet e- usług dla przedsiębiorstw Projekt PeP

23 W skład tego projektu wchodzą: budnet.pl Portal dla budownictwa budnet.pl Transfer informacji z FREECPD Szybki i tani dostęp do danych on- line Projekt PeP c.d.

24 Skoncentrowane źródło wiedzy, handlu i usług

25 Start portalu budnet.pl planowany jest na styczeń 2006 roku

26 Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru."

Podobne prezentacje


Reklamy Google