Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania."— Zapis prezentacji:

1 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania

2 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska SPORTOWY SYSTEM ABS Impreza STi jest wyposażona w niezwykle efektywny system hamulcowy Brembo składający się z czterech wentylowanych tarcz, czterotłoczkowych zacisków przednich, dwutłoczkowych zacisków tylnych oraz sportowego ABS-u.

3 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Specyfikacja układu hamulcowego

4 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska ABS Hydrauliczny i elektroniczny moduł kontrolny PL czujnik prędkości koła TP czujnik prędkości koła TL czujnik prędkości koła PP czujnik prędkości koła Wzdłużny czujnik G Boczny czujnikG (Sportowy ABS)

5 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska THEORY OF ABS CONTROL

6 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska G SENSORS Lateral G Sensor

7 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska G SENSORS Lateral G Sensor

8 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska G SENSORS Longitudinal G Sensor

9 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska G SENSORS G Sensor Select Monitor Display

10 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska BOCZNY CZUJNIK G G Sensor Select Monitor Display

11 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska ELECTRONIC BRAKE DISTRIBUTION Siła hamowania kół przednich Siła hamowania kół tylnych

12 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sports ABS Function Podczas działania ABS na zakręcie hamowanie tylnych kół odbywa się według zasady Select Low. Obciążenie koła zewnętrznego rośnie, a koła wewnętrznego maleje co zwiększa prawdopodobieństwo zablokowania koła wewnętrznego i rozpoczęcia działania ABS. Według zasady Select Low siła hamowania jest regulowana według koła, które wcześniej ulega zablokowaniu. Powoduje to zmniejszenie siły hamowania obu kół osi tylnej. W sportowym ABS po osiągnięciu przez siłę wypadkową wartości 0,5G tylne koła są kontrolowane niezależnie. Siła hamowania jest lepiej rozdzielana i efekt podsterowności zmniejszony.

13 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sportowy ABS Punkt startowy Normalny ABS Sportowy ABS w działaniu

14 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD) Konwencjonaly układ hamulcowy wykorzystuje zawór proporcjonalny. Zawór ten ogranicza siłą hamowania kół osi tylnej aby zmniejszyć ryzyko zablokowania kół podczas zmian obciążenia w czasie hamowania. Split point określa różnicę między siłą hamowania kół osi przedniej i tylnej, jest uzależniony od rozdziału mas między osie samochodu. Funkcja EBD eliminuje zawór proporcjonalny z układu hamulcowego wykorzystując sygnały ABS, możliwa do osiągnięcia siła hamowania osi tylnej jest znacznie większa niż z wykorzystaniem zaworu proporcjonalnego.

15 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska

16 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Electronic Brake-force Distribution

17 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Electronic Brake-force Distribution

18 Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Electronic Brake-force Distribution


Pobierz ppt "Szkolenie techniczneSubaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google