Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 16 w BIAŁYMSTOKU PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU, KTÓREGO GŁÓWNYM ZADANIEM BYŁO PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI Z ZAGROŻEŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEZACHOWANIA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 16 w BIAŁYMSTOKU PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU, KTÓREGO GŁÓWNYM ZADANIEM BYŁO PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI Z ZAGROŻEŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEZACHOWANIA."— Zapis prezentacji:

1

2 SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 16 w BIAŁYMSTOKU PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU, KTÓREGO GŁÓWNYM ZADANIEM BYŁO PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI Z ZAGROŻEŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI NA PRZEJAZDACH KOLEJOWO-DROGOWYCH ORAZ UTRWALENIA ZASAD WŁAŚCIWEGO ZACHOWANIA SIĘ NA PRZEJAZDACH. WSZYSTKIE NASZE INICJATYWY PRZEPROWADZILIŚMY POD HASŁEM BEZPIECZNY PRZEJAZD- ZATRZYMAJ SIĘ I ŻYJ

3 Klasy trzecie uczestniczyły w wycieczce na białostocki dworzec kolejowy.

4

5 Zwiedzając budynek dworca kolejowego dzieci zapoznały się z pracą kolejarzy: - kasjer biletowy - obsługa punktu – Informacja

6

7 Dzieci odbyły krótką podróż autobusem szynowym – szynobusem.

8

9 Szynobus dzieciom bardzo się podobał. Mogły zapoznać się z pracą maszynisty i zobaczyć kabinę sterowniczą.

10

11 Gdy uczniowie dotarli do stacji Baciuty, przećwiczyli przechodzenie przez przejazd strzeżony.

12 Oczekując na pociąg, uczniowie dowiedzieli się jak ważna ze względów bezpieczeństwa jest biała linia namalowana na peronie.

13 Dowiedzieli się też jak należy zachować się przechodząc i przejeżdżając przez przejazd niestrzeżony.

14 W drodze powrotnej dzieci obserwowały pracę konduktora.

15

16 Po powrocie na Dworzec Główny w Białymstoku dzieci poznały innych pracowników kolei.

17

18 Wysłuchały jak należy postępować gdy podczas podróży zdarzą się nieprzewidziane wypadki np. gdy zgubi się dziecko.

19 Oraz obejrzały film.

20 Uczniowie klas I-III wykonali pracę plastyczną z surowców wtórnych w formie przestrzennej przedstawiającą pociąg.

21

22 Przygotowali plakaty pod hasłem Bezpieczny przejazd – Zatrzymaj się i żyj

23 Wychowawcy podjęli w klasach pogadanki na temat bezpieczeństwa na przejazdach drogowo-kolejowych oraz przygotowali dla rodziców wystawę prac plastycznych wykonanych przez dzieci.

24 Klasy O wykonały znaki drogowe znajdujące się przed przejazdami drogowo-kolejowymi.

25

26 Chętni uczniowie wzięli udział w konkursie plastycznym.

27

28 A uczniowie posiadający talent literacki, pisali konkursowe wiersze i opowiadania.

29

30 W szkole gościliśmy również pracowników kolei, którzy opowiadali o swojej pracy i zagrożeniach, jakie mogą się zdarzyć każdemu z nas.

31

32 28 października 2009 roku odbył się apel podsumowujący całą akcję.

33 Uczniowie starszych klas wystąpili ze scenkami dramowymi przedstawiającymi prawidłowe zachowania na przejazdach drogowo-kolejowych i w ich pobliżu.

34

35 Odbyła się wspólna zabawa w pociąg i śpiewanie piosenek.

36

37 Uczniowie odebrali nagrody za zwycięskie prace oraz odczytali nagrodzone wiersze.

38 Ostatnim punktem programu była inscenizacja wiersza Juliana Tuwima Lokomotywa w wykonaniu koleżanek i kolegów z klasy V.

39 Prezentację przygotowała: J. Derkowska


Pobierz ppt "SZKOŁA PODSTAWOWA NR. 16 w BIAŁYMSTOKU PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU, KTÓREGO GŁÓWNYM ZADANIEM BYŁO PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI Z ZAGROŻEŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEZACHOWANIA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google