Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009."— Zapis prezentacji:

1 TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009

2 Najważniejszy i największy ośrodek targowy w Polsce. Jeden z najważniejszych ośrodków targowych w Europie Środkowo- Wschodniej oraz w przemyśle targowym Europy. Ponad 85 lat tradycji - budowane przez lata zaufanie w kontaktach biznesowych. Sprawdzony, pomocny partner w rynkowych przedsięwzięciach. Targowe know-how: wiedza, która pozwoli być zawsze o krok przed konkurencją. Prawdziwie europejska infrastruktura targowa i jakość obsługi. DICOVER POLAND 2009 Kim jesteśmy? DISCOVER POLAND

3 -Narzędzie marketingu bezpośredniego. -Platforma osobistej i bezpośredniej komunikacji. -Miejsce spotkań matchmakingowych. -Jedyne miejsce, gdzie można poznać ofertę rynkową całego sektora w jednym czasie, przy pomocy wszystkich pięciu zmysłów. DISCOVER POLAND 2009 Targi to:

4 DISCOVER POLAND 2009

5 Możliwość komunikacji na rynku B2B i B2C 800 wystawców z całego świata Liderzy branż Bogaty program wydarzeń Matchmaking ( ) DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND

6 zwiedzających – w tym ponad profesjonalistów podczas dwóch dni branżowych DISCOVER POLAND 2009

7 osoby decyzyjne reprezentujące największe firmy w Polsce kierownicy działów PR i HR organizatorzy eventów i wyjazdów typu incentive przewoźnicy i przewodnicy agencje marketingowe zajmujące się organizacją eventów dla firm klienci indywidualni DISCOVER POLAND 2009 Kim są nasi zwiedzający?

8 DISCOVER POLAND 2009 Idea Spotkania matchmakingowe dające szansę nawiązania trwałej współpracy między polskimi a zagranicznymi przedsiębiorstwami branży turystycznej, w tym organizatorami turystyki kwalifikowanej. DISCOVER POLAND

9 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Spotkania matchmakingowe w nowatorskiej formule to szersze otwarcie się na turystykę kwalifikowaną: Turystyka konna Turystyka myśliwska i polowania Agroturystyka, turystyka ekologiczna Camping i caravaning Spływy kajakowe i inne sporty wodne Idea

10 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Trekking Turystyka rowerowa Turystyka przemysłowa Turystyka kulturowa Turystyka medyczna Nowatorska formuła obejmuje także tradycyjnie rozumianą turystykę przyjazdową. Idea DISCOVER POLAND

11 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Termin DISCOVER POLAND obędzie się w Poznaniu, w dniach października 2009 podczas Targów Regionów i Produktów Turystycznych

12 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Kto powinien uczestniczyć? BUYERS - KUPUJĄCYSELLERS - SPRZEDAJĄCY Organizatorzy turystyki aktywnej Stowarzyszenia hobbystyczne Kluby żeglarskie Organizatorzy spływów kajakowych Organizatorzy turystyki myśliwskiej ( w tym polowania z kamerą) Organizatorzy rajdów konnych, rowerowych MICE ROTy i LOTy Gestorzy bazy Porty i mariny Uzdrowiska, ośrodki SPA i wellness Parki Narodowe Koła łowieckie Właściciele stadnin i rancz Właściciele pól kempingowych

13 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Kto powinien uczestniczyć? BUYERS - KUPUJĄCYSELLERS - SPRZEDAJĄCY Biura podróży Touroperatorzy Linie lotnicze Kluby lotniarskie, szybownicze Kluby campingowo-caravaningowe Organizacje seniorów Touroperatorzy i biura podróży mający już Polskę w swoim programie PTTK PFCC – Polska Federacja Campingu i Caravaningu PTSM – Polskie Towarzystwo Schronisk Młodzieżowych Wybrane polskie związki sportowe Stowarzyszenia gospodarstw agroturystycznych Właściciele gospodarstw ekologicznych Właściciele ośrodków konferencyjnych Lotniska

14 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Dlaczego warto uczestniczyć? DISCOVER POLAND to: spotkania z wykwalifikowanymi kupującymi usługi turystyczne, tzw. Hosted Buyers nawiązanie współpracy z najważniejszymi międzynarodowymi touroperatorami i biurami podróży zainteresowanymi turystyką kwalifikowaną w Polsce stały element promocji naszego kraju najnowsze dane pokazują, że turystyka przyjazdowa do Polski cieszy się coraz większą popularnością

15 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Czego poszukują nasi kontrahenci? Turystyka kwalifikowana stanowi 51%* wszystkich poszukiwanych produktów turystycznych. *z badań programu Hosted Buyers, październik 2008

16 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Czas to pieniądz umożliwiamy spotkania twarzą w twarz z wyselekcjonowanymi klientami w jednym miejscu i czasie sprzedający otrzymuje listę spotkań z kupującym zainteresowanym bezpośrednio jego rodzajem oferty naszym priorytetem są preferencje kupującego i sprzedającego oferujemy wygodny sposób akredytacji on-line oraz profesjonalny system umawiania spotkań

17 DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Pakiet sprzedawcy łatwa rezerwacja hotelowa z pośrednictwem Międzynarodowych Targów Poznańskich – wraz ze specjalnymi zniżkami bezpłatny wstęp na targi Tour Salon oraz wydarzenia im towarzyszące: konferencje, seminaria i spotkania branżowe bezpłatny wstęp na wszystkie oficjalne wydarzenia i uroczystości bezpłatny katalog Discover Poland i Tour Salon

18 DISCOVER POLAND Specjalna oferta dla regionów Specjalna oferta dla grup przedsiębiorstw oferujących Usługi w ramach jednego produktu (3-5 firm). Podczas wydarzenia grupę reprezentują przedstawiciele wraz z tłumaczem. DISCOVER POLAND 2009

19 DISCOVER POLAND Specjalna oferta dla regionów Grupy produktowe mogą obejmować firmy oferujące następujące usługi: transport zakwaterowanie + wyżywienie atrakcje turystyczne promocję regionu DISCOVER POLAND 2009

20 DISCOVER POLAND Kontakt: Ewa BartkowiakMagdalena Halicka – Gołębiowska mail: tel: 61/ tel: 61/ Małgorzata GozdekMarcin Gruszczyński mail: tel: 61/ tel: 61/ DISCOVER POLAND 2009

21 Zapraszamy do współpracy! DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND


Pobierz ppt "TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google