Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia."— Zapis prezentacji:

1

2 SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia zintensyfikowanej kampanii ZŁOTY MEDAL MTP Pakiet medalisty, którego szacunkowa wartość wynosi 50.000 zł. Możliwość udziału w konkursie: ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 Ekspozycja nagrodzonego produktu w STREFIE MISTRZÓW Renomowane jury, w skład którego wchodzą eksperci z branż reprezentowanych na targach

3 Nowy logotyp do wykorzystania na wszystkich materiałach promujących produkt Nowy motyw wraz z gotowym szablonem reklamującym produkt Nowa statuetka Złotego Medalu Nowa strona internetowa promująca laureatów Konkursu KREACJA NA MIARĘ MISTRZA

4 Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych, które wystawca może wykorzystać w kampanii swojego produktu! Obejmuje on nie nowe materiały promocyjne ale także pakiet usług: Sporządzenie Informacji prasowej o laureacie nagrody Publikacja informacji o laureatach w mediach branżowych Publikacja informacji o laureatach w mediach ogólnopolskich Publikacja listy nagrodzonych produktów na stronach internetowych MTP Informacja o nagrodzie dla produktu w mediach lokalnych Ekspozycję materiałów promujących produkt oraz loga firmy w STREFIE MISTRZÓW Ekspozycję materiałów promujących produkt na stronie złotymedal.mtp.pl Możliwość ekspozycji materiałów o nagrodzonych produktach w Centrum Prasowym MTP Promowanie laureatów Złotego Medalu w materiałach dla zwiedzających Zdjęcia z gali wręczenia nagród Film promocyjny z gali wręczenia nagród PAKIET MEDALISTY

5 STREFA MISTRZA pozwala jeszcze skuteczniej przedstawić produkty firmy, profesjonalnym zwiedzającym W strefie zwiedzający oraz wystawcy będą mogli oddawać głosy na ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 JESZCZE WIĘCEJ POWIERZCHNI – STREFA MISTRZÓW Strefa Mistrzów to ekskluzywne stoisko, na którym prezentowane są informacje o produktach nagrodzonych Złotym Medalem

6 Oddawanie głosów odbywa się na stronie Złotego Medalu Laureaci walczą ze sobą w poszczególnych targowych kategoriach Tytuł WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 zostaje przyznany zwycięzcy miesiąc po zakończeniu imprezy targowej Zwycięzca otrzymuje specjalnie przygotowane logo oraz statuetkę z grawerem WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 Pod koniec roku odbywa się uroczysta gala rozdania statuetek z udziałem mediów ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012


Pobierz ppt "SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia."

Podobne prezentacje


Reklamy Google