Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja."— Zapis prezentacji:

1 Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

2 Rynki strategiczne W oparciu o Marketingową Strategię Polski w sektorze turystyki w 2009 roku priorytetowa działalność w zakresie promocji jest na rynku brytyjskim oraz rynkach niemieckim i japońskim. Głównym tematem wspólnej kampanii wizerunkowej będzie atmosfera miast- turystyka w miastach Komplementarnym produktem turystycznym lubuskiego Wielka Ucieczka, Zielona kraina zabawy i wina…………………….. Obszarem docelowym rynek brytyjski, niemiecki,……… Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

3 Rynki strategiczne Ważnymi rynkami dla promocji turystycznej będą nadal rynki: ukraiński i rosyjski, ze względu na rosnące zainteresowanie naszym krajem i województwem, turystów z tychże państw. Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

4 Rynki strategiczne Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

5 Działania Lubuskiej Organizacji Turystycznej W 2009 roku region lubuski promuje się pod hasłem: Kochaj LUBUSKIE Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

6 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej W roku 2009 zostaną podjęte przez LOTUR następujące działania: Certyfikacja turystyczna produktów regionalnych Regionalny Konkurs na najlepszy produkt turystyczny Konkurs na Najlepszą Europejską destynację- EDEN -Turystyczna Pamiątka z Regionu Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

7 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie rozwoju i zarządzania produktem turystycznym- szkolenia Promocja i wdrażanie zasad kategoryzacji punktów informacji turystycznej na poziomie regionalnym i lokalnym Przeprowadzenie szkoleń i tworzenie baz danych na poziomie regionalnym z zakresu ogólnopolskiego systemu informacji turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

8 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Działania w zakresie promocji produktów, takich jak: -Produkty z certyfikatem POT; -Ścieżki rowerowe; -Agroturystyka i ekoturystyka; Tworzenie i kreowanie nowych produktów turystycznych Pomoc w utworzeniu nowych Lokalnych Organizacji Turystycznych Pomoc przy tworzeniu nowych punktów Informacji Turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

9 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna Kontynuacja współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi w ramach Forum Regionów i Forum Miast Działania związane z wdrażaniem Strategii Rozwoju Turystyki Województwa Lubuskiego; Przeprowadzanie podczas targów badań marketingowych dotyczących ziemi lubuskiej;

10 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Redagowanie newslettera o działaniach produktowo- promocyjnych Cykliczne redagowanie i dystrybuowanie z wyprzedzeniem miesięcznym kalendarza bieżących imprez turystyczno- kulturalno- sportowych oraz imprez priorytetowych dla wspólnej promocji regionu z wyprzedzeniem 8- miesięcznym Uzupełnianie treści merytorycznych narodowego portalu Pozyskiwanie do współpracy podmiotów regionalnych redagowanie treści w ramach portalu Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

11 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Współrealizacja podróży studyjnych touroperatorów i dziennikarzy zagranicznych w ramach promocji regionu jako destynacji turystycznej Prowadzenie działań wspierających na rzecz promocji, rozwoju i bieżącego utrzymania oznakowania turystycznego dróg Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

12 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna Organizacja szkoleń dla przedstawicieli branży turystycznej; Organizacja Study-Tour po Ziemi Lubuskiej dla dziennikarzy z kraju i zagranicy; Wydanie materiałów promujących walory turystyczne województwa lubuskiego: Informator turystyczny

13 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Podpisanie porozumień pomiędzy POT i LOTUR, poszukiwanie nowych członków; Pozyskiwanie środków finansowych z zewnątrz; Wnioskowanie o dotację przedsięwzięć LOTUR; Kontynuacja współpracy ze Stowarzyszeniami Dolnych Łużyc, Spreewaldu, oraz DPE z Cottbus Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

14 Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej W ROKU 2009 LUBUSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA UCZESTNICZYĆ BĘDZIE W NASTĘPUJĄCYCH TARGACH TURYSTYCZNYCH: Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

15 UDZIAŁ W TARGACH TURYSTYCZNYCH Międzynarodowe Targi Turystyczne Caravan Motor Touristik Stuttgart Międzynarodowe Targi Turystyczne Salzburg Międzynarodowe Targi Turystyczne SALON DES VACANCES – Bruksela, Międzynarodowe Targi Turystyczne Reisen Hamburg Międzynarodowe Targi Turystyczne UTAZAS Budapeszt Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB 2009 – Berlin, Międzynarodowe Targi Turystyczne MITT 2009 – Moskwa, Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsav Warszawa wrzesień 2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne Touristik& Caravaning Lipsk Międzynarodowe Targi Turystyczne WTM – Londyn, listopad Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

16 LOKALNE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE LOT Łuk Mużakowa LOT Wschowa LOT Lubrza LOT Skwierzyna

17 BUDŻET LUBUSKIEJ REGIONALNEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ Planowany budżet LOTur na 2009 rok wynosi ok. 160 tys. PLN Głównym źródłem przychodów LOTUR są składki członkowskie, Lubuska REGIONALNA Organizacja Turystyczna

18 Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google