Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Schemat przygotowania IMPREZY. Zwrot (Pan/Pani) ImionaNazwiskoFirmaOddziałUlicaKodMiejscowośćKrajTelefonFaxeMailKategoriaOs. Towarz. PanBogdanPiaskowskiGuest-ControlŁódźSienkiewicza90-114ŁódźPolska042.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Schemat przygotowania IMPREZY. Zwrot (Pan/Pani) ImionaNazwiskoFirmaOddziałUlicaKodMiejscowośćKrajTelefonFaxeMailKategoriaOs. Towarz. PanBogdanPiaskowskiGuest-ControlŁódźSienkiewicza90-114ŁódźPolska042."— Zapis prezentacji:

1 Schemat przygotowania IMPREZY

2 Zwrot (Pan/Pani) ImionaNazwiskoFirmaOddziałUlicaKodMiejscowośćKrajTelefonFaxeMailKategoriaOs. Towarz. PanBogdanPiaskowskiGuest-ControlŁódźSienkiewicza90-114ŁódźPolska042 632 71 38 guest@control.plGośćxxxx PaniMarlenaJaworskaGuest-ControlŁódźSienkiewicza90-114ŁódźPolska042 632 71 38 guest@control.plVIPxxxxx Poprawność informacji zawartych w tabeli jest kluczem do sprawnego i efektywnego działania, ponieważ dane z tabeli są importowane do systemu automatycznie. Tabela musi być przysłana terminowo. Nie wolno usuwać ani przestawiać żadnych kolumn. Dane potrzebne do systemu (np. adres email, telefon komórkowy) muszą być dokładnie wypełnione i sprawdzone.

3 Guest-control wykupuje domenę pod daną imprezę i zabezpiecza ją systemem SSL. Projektant graficzny kreuje wygląd strony internetowej na podstawie przesłanych nam plików źródłowyc h. N a tej stronie przebiega rejestracja on-line wszystkich zaproszonych gości.

4 Zaproszenia papierowe powinny być wysłane wraz z hasłem i kodem dostępu gościa – plik pdf z tymi danymi dostarcza guest-control do drukarni. W zaproszeniu powinna znaleźć się informacja, że dla pewności będzie również przesłane zaproszenie drogą mailową ( tu można podać datę), w których kody te będą już zapisane.

5 Opracowanie formularzy zaproszeń. Teksty dostarcza nam klient i w takiej formie system je importuje. O dpowiedź na zaproszenie odbywa się poprzez kliknięcie na wybrana opcję: TAK, NIE, NIE WIEM S ystem automatycznie wpisuje kody dostępu dla danej osoby.

6 Po wybraniu opcji TAK automatycznie ukazuje się formularz zgłoszeniowy. Gość odpowiada na wybrane pytania a system automatycznie zapisuje odpowiedzi. Liczba pytań to ilość zaprogramowanych aplikacji internetowych.

7 Treść e-mail dostarcza klient, np.: Przypominamy, że do 10 grudnia czekamy na Państwa potwierdzenie przybycia na Galę i Bal Mistrzów Sportu. Będzie nam niezmiernie miło gościć Pana na tym corocznym święcie polskiego sportu.

8 Wysyłamy do osób, które nie zareagowały w żaden sposób na zaproszenie: Szanowny Panie, W piątek, 12 grudnia zakończone zostało logowanie na Galę i Bal Mistrzów Sportu organizowane przez Przegląd Sportowy i Telewizję Polską. W związku z tym, że organizator do tej pory nie otrzymał od Pana informacji na temat uczestnictwa w uroczystościach, nie zostaną do Pana wysłane bilety i karty wstępu do Teatru Polskiego i Hotelu Mar r iott. Mamy nadzieję, że uda nam się spotkać za rok na kolejną Galę i Bal Mistrzów Sportu. Zapraszamy do oglądania transmisji z Gali w TVP oraz do lektury Przeglądu Sportowego.

9 POTWIERDZAJĄCEJ Po zakończeniu rejestracji ukazuje się tekst z podziękowaniem dostarczony przez klienta. Określenie terminu zakończenia rejestracji jest ważnym punktem do procesu personalizowania kart oraz ich wysyłki na podkładkach w design imprezy. ODMAWIAJĄCEJ Tekst kończący rejestrację jest podziękowaniem za zareagowanie na zaproszenie. Po określonym terminie rejestracji wysyłane są maile informujące o jej zakończeniu.

10 Wysyłka kart na podkładce adresowej. Nie ma konieczności powtórnej wysyłki zaproszeń. Tekst zaproszenia może być umieszczony na podkładce papierowej. Podkładka może być z dobrej jakości papieru – spełnia funkcję potwierdzonego zaproszenia.

11 Ważne: P lan sali dostarczony w terminie. Guest- C ontrol projektuje układ graficzny i programuje sposób usadzania gości. O bie strony pracują tylko w tym systemie. G uest- C ontrol projektuje i drukuje karteczki do wpisywania numerów stołów podczas check-in.

12 Ważne ustawienie podestów, goście muszą przechodzić strumieniami. Najlepszym miejscem ustawienia stacji jest takie, gdzie goście nie muszą przechodzić po raz drugi przez bramki. Można też zaprogramować moduł check-in i check-out w celu lepszej kontroli. Karty plastikowe z kodami powinni mieć WSZYSCY uczestnicy – także obsługa, prasa itp.

13 Całość przygotowań do imprezy z większym wyprzedzeniem, w szczególności lista osób zaproszonych. Imienne karty również dla sponsorów. DOKŁADNA weryfikacja adresów mailowych i innych ważnych danych dla systemu. Synchronizacja pracy klient - guest-control w JEDNYM systemie Gal i Bal – check-in w obydwu miejscach. Wraz z zaproszeniami mailowymi – sms na numer komórkowy gościa informuj ą cy o zaproszeniu. Możliwość powiadomienia organizatora o przybyciu oczekiwanego gościa – informacja wraz z check-in danego gościa na telefon komórkowy organizatora.


Pobierz ppt "Schemat przygotowania IMPREZY. Zwrot (Pan/Pani) ImionaNazwiskoFirmaOddziałUlicaKodMiejscowośćKrajTelefonFaxeMailKategoriaOs. Towarz. PanBogdanPiaskowskiGuest-ControlŁódźSienkiewicza90-114ŁódźPolska042."

Podobne prezentacje


Reklamy Google