Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH."— Zapis prezentacji:

1 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

2 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Rozwój i znaczenie rynku dystrybucji materiałów budowlanych

3 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Miejsce zakupu materiałów budowlanych wśród inwestorów budujących domy w latach (w %) Źródło: Bud Investor Track

4 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Osoby udzielające informacji na temat materiałów budowlanych (w %) Źródło: Bud Investor Track

5 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Źródła informacji o punktach sprzedaży materiałów budowlanych (N=500) (w %)

6 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Tytuły czytanych gazet codziennych (N=350 w %)

7 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Tytuły czytanych tygodników i dwutygodników (N=280 w %)

8 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Tytuły czytanych miesięczników budowlanych (N=169 w %)

9 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najczęściej słuchane stacje radiowe (N=439 w %)

10 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najczęściej oglądane stacje telewizyjne (N=376 w %)

11 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najczęściej odwiedzane strony Internetowe (N=247 w %) Dom to miejsce, w którym inwestorzy najczęściej korzystają z Internetu

12 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sprawdź! Aktualności Przegląd prasy Prawo Wydarzenia Badania i raporty Porady techniczne Finanse Ogłoszenia Bazy danych

13 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Czy korzysta Pan/i z dodatkowych usług oferowanych przez punkty sprzedaży materiałów budowlanych? możliwość zwrotu towaru, pomoc w załadowaniu towaru, mieszanie farb, transport, cięcie płyt, blatów, drewna, sprzedaż ratalna

14 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Usługi, z jakich korzysta inwestor w punktach sprzedaży (N=411 w %)

15 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych szósta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA

16 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie inwestorów indywidualnych 2006 : przeprowadzone w styczniu roku przeprowadzone na próbie n=500 inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w r. najchętniej odwiedzane punkty sprzedaży

17 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2006 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) znajomość dystrybutorów (waga 20%) dystrybutor, u którego najczęściej dokonuje się zakupu (waga 50%)

18 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych

19 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

20 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

21 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Hipermarket budowlany wybierany na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

22 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane sieci hurtowni/składów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

23 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

24 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Hurtownie budowlane/składy budowlane wybierane na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

25 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2006 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2006

26 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)

27 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)

28 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii MARKET BUDOWLANY:

29 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej


Pobierz ppt "DYSTRYBUTOR ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google