Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy."— Zapis prezentacji:

1 Strefa Klienta Multitechniki

2 Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy klientem a pracownikami Multitechniki przyspieszenia realizacji zamówień zwiększenia zadowolenia klientów z obsługi

3 Najistotniejsze elementy SKM: błyskawiczne sprawdzanie stanu zamówień powiadamianie na o stanie zamówienia podgląd graficzny aktualnej wersji projektu zoptymalizowane oprogramowanie – szybka praca na dowolnym urządzeniu podłączonym do internetu bezpieczeństwo danych

4 Schemat działania:

5 Schemat działania - opis: 1. Klient składa zamówienie, które zostaje wpisane do bazy danych SKM 2, 3, 4. Kolejne etapy prac – realizacja projektu graficznego, wprowadzanie ewentualnych zmian w grafice - informowanie klienta o postępach na każdym etapie prac 5. Akceptacja projektu i zamówienie materiałów 6, 7. Wykonanie matryc, montażu i transport - informowanie klienta o postępach na każdym etapie prac 8. Możliwość zamknięcia zlecenia Klient ma możliwość przeglądania projektów graficznych bezpośrednio z SKM. Baza danych jest aktualizowana online, dlatego w każdej chwili można sprawdzić archiwalne i aktualne zlecenia.

6 Aby założyć konto klienta: wystarczy wejść na stronę internetową i zarejestrować się Aby uzyskać więcej informacji: należy skontaktować się z biurem Multitechniki: tel.:


Pobierz ppt "Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google