Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)"— Zapis prezentacji:

1 Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)

2 Po naciśnięciu przycisku Logowanie pojawi się formatka do logowania 1. Strona logowania dostępna za pomocą adresu w przeglądarce internetowej

3 Widok PWI po zalogowaniu Menu nawigacyjne 2. Menu nawigacyjne

4 Tworzenie i wysyłanie dokumentów – Zgłoszeń Zmiany Sprzedawcy (ZZS) Pobranie szablonu csv dokumentu ZZS Zaczytanie przygotowanego z danymi dokumentu csv (ZZS) Wycofanie z zaczytania pliku csv Zapisanie pliku bez wysłania do OSD. Dzięki tej opcji można przygotować dokument do wysłania a następnie go uzupełniać w późniejszym czasie Zapisanie i wysłanie pliku csv 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (1)

5 Oznaczenie dokumentów ZZS przygotowanych, ale jeszcze nie wysłanych – możliwa jest ich edycja Stan Gotowy i Edytowany oznacza, że dokument nie został wysłany. Stan zamknięty oznacza, że dokument został przygotowany poprawnie i wysłany 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (2)

6 Przygotowanie danych do dokumentu ZZS za pomocą formularza. Pola oznaczone * są wymagane. Możliwość dodania do ZZS załączników w formatach znajdujących się w pakiecie Microsoft Office Zapisanie pliku bez wysłania do OSD. Dzięki tej opcji można przygotować dokument do wysłania a następnie go uzupełniać w późniejszym czasie Wycofanie z zaczytania formularza Zapisanie i wysłanie formularza 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (3)

7 Po utworzeniu ZZS za pomocą formularza jest on zamieszczany w tym samym miejscu co ZZS utworzony metodą csv 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (4)

8 Podgląd danych w dokumencie na przykładzie dokumentu PPZ 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (5)

9 Opcja ta umożliwia wysłanie dowolnego zgłoszenia do OSD dotyczącego działania aplikacji PWI lub też Klienta, który dokonał zmiany sprzedawcy i jest Klientem danego sprzedawcy Jeśli zgłoszenie dotyczy Obsługi Klienta należy podać NIP lub PESEL Klienta 2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (1)

10 Po wprowadzeniu nr NIP lub PSEL jeśli Klient zostanie zidentyfikowany przez system pojawią się dane Klienta wraz z PPE. Przed wysłaniem należy wpisać treść zgłoszenia 2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (2)

11 Po wysłaniu zgłoszenia zostaje ono zarejestrowane w ewidencji zgłoszeń, w której można śledzić stan zgłoszenia oraz odczytywać informacje na temat jego realizacji 2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (3)

12 Po naciśnięciu ikonki Pokaż pojawią się szczegóły realizacji zgłoszenia 2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (4)

13 Informacje o użytkowniku systemu 2.3.Menu nawigacyjne – informacje o użytkowniku (1)

14 Zmiana hasła użytkownika 2.3.Menu nawigacyjne – zmiana hasła (2)

15 Raport umożliwia pobranie danych PPE Sprzedawcy na zadany dzień 2.3.Menu nawigacyjne – Raporty (1)

16 Raport umożliwia pobranie danych umów sprzedaży związanych ze Sprzedawcą zarejestrowanych w OSD na podstawie ZZS 2.3.Menu nawigacyjne – Raporty (2)


Pobierz ppt "Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google