Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak Klaudia Kalwasińska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak Klaudia Kalwasińska."— Zapis prezentacji:

1 Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak Klaudia Kalwasińska

2

3 Ulotka to często stosowane źródło wiedzy o organizacji, materiał reklamowo- informacyjny, którego przeczytanie powinno zająć jak najmniej czasu, a jednocześnie dostarczyć jak największej ilości informacji. Informacje, które zostaną umieszczone na ulotce powinny być rzeczowe i konkretne – wymaga to bardzo precyzyjnego określenia jej celu. Ulotka jest najtańszą i najbardziej rozpowszechnioną formą drukowanej reklamy. Aby odnieść zamierzony skutek, ulotka powinna zawierać tylko najbardziej istotne informacje, takie jak: - logo firmy \ biura podróży, - slogan, - atrakcyjny produkt lub promocje, - informacje adresowe, telefoniczne.

4 Billboard – duża, najczęściej oświetlona, tablica reklamowa, umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach, służąca do umieszczania na niej reklam. Billboard to świetne medium reklamowe. Wymaga lapidarności i inteligencji. Reklama zewnętrzna stanowi atrakcyjną opcję dzięki możliwości ustalania jej zasięgu geograficznego oraz wyjątkowo niskim kosztom w przeliczeniu na jedną osobę spośród wszystkich objętych oddziaływaniem. Billboardy zawierają w sobie wszystko, co trzeba wiedzieć na temat tego, jak przykuć uwagę członków grupy docelowej, gdy znajdują się oni w ruchu. Dobrą stroną reklamy tego typu jest to, że jest ona zauważalna i że pobudza ludzi do rozmów o markach, zwłaszcza jeśli jest rzeczywiście ciekawa i atrakcyjna. Reklama zewnętrzna jest skuteczną metodą prezentacji przesłania towarzyszącego marce oraz wyeksponowania marki w przestrzeni publicznej.

5

6

7 Czy profanację symboli religijnych można sprowadzić tylko do kwestii urażonych uczuć, które są czymś bardzo subiektywnym, zmiennym i chwiejnym? Czy przepisy prawne w wystarczającym stopniu chronią prawa ludzi wierzących, czy może ograniczają wolność słowa i artystycznego wyrazu? Najwięcej przykładów gdzie wolność słowa wiąże się z obrazą uczuć religijnych można chyba zauważyć w reklamie.

8

9

10 Wiele kontrowersji wzbudził plakat do filmu Skandalista Larry Flint, przedstawiający filmowego twórcę pisma pornograficznego, leżącego na łonie kobiety, upozowanego na ukrzyżowanego Jezusa.

11

12

13

14 Reklama Jeansów

15 Zmiany jakie wprowadzono: 1 Usunięcie piegów 2 Usunięcie przebarwień 3 Wybielenie zębów 4 Usunięcie brodawki 5 Rozjaśnienie i usunięcie worków pod oczami ;) 6 Wygładzenie cery 7 Usunięcie zmarszczek

16

17

18

19

20

21 W pewien sposób dzisiaj już nie potrafimy obejść się bez reklamy. Jest przecież tak wiele towarów, które mają podobną jakość. Co więcej nie jesteśmy w stanie sami sprawdzić wartości produktu, bo przecież jest za dużo marek. Tak więc zarówno sprzedaż jak i kupno nie byłyby możliwe bez reklamy. Warto przy tym pamiętać, że znacznie łatwiej coś wyprodukować, niż dany produkt sprzedać. Trzeba nie tylko zaskoczyć ale i przyciągnąć nabywców, zachęcić do wybrania właśnie tego produktu, czy firmy. Reklama jako działanie promocyjne, prezentuje przyszłemu nabywcy wszelkie walory towaru czy usługi, jest nieodzowną częścią naszego współczesnego świata. Ma zatem swoich zagorzałych zwolenników jak i przeciwników. Kontrowersyjne jest zwłaszcza wpływanie reklam na ludzkie poglądy i przekonania. Co w dzisiejszych czasach jest coraz bardziej popularne.

22

23


Pobierz ppt "Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak Klaudia Kalwasińska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google