Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem."— Zapis prezentacji:

1

2 Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem podlaskim, reprezentują poziom nieprzeciętny, godny do naśladowania. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

3 Podlaska Marka Roku przyznawana jest w trzech kategoriach: SMAK ROKU, MIEJSCE ROKU, POMYSŁ ROKU Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

4 W trakcie trwania Konkursu będzie również możliwość głosowania na poszczególne podmioty na stronach portalu internetowego Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

5 W zależności od ilości przyznanych przez Konsumentów głosów kapituła przyzna nominacje do wyróżnień Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii SMAK 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów, "Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii MIEJSCE 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów, "Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii POMYSŁ 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

6

7 KONKURS jest adresowany do wszystkich mieszkańców województwa podlaskiego oraz wszystkich podmiotów działających na terenie województwa podlaskiego. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

8 Do udziału w konkursie zapraszamy: -przedsiębiorców, przedstawicieli MŚP, producentów towarów i usług… -organizatorów imprez turystycznych, hotele, pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne… -producentów żywności, wytwórców tradycyjnych potraw regionalnych i lokalnych… -artystów, twórców ludowych, organizatorów imprez kulturalnych… -stowarzyszenia, fundacje, a także wszystkie osoby fizyczne prowadzące działalność artystyczną, kulturalną, edukacyjną, wytwórczą lub turystyczną na terenie województwa podlaskiego, w tym również osoby uprawiające wolny zawód… Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

9 Jesteśmy przekonani, iż podobnie, jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, uda się nam pokazać, iż Podlaskie posiada produkty wyjątkowe, że jest to region, w którym nie brakuje świetnych pomysłów, trzeba je tylko umiejętnie promować. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

10 Podlaskie Marki Roku wskaże Kapituła powołana przez Marszałka Województwa. W skład Kapituły wchodzą osoby zaufania publicznego, specjaliści do spraw gospodarki specjaliści z dziedziny jakości oraz marketingu, przedstawiciele świata kultury, specjaliści do spraw turystyki oraz przedstawiciele lokalnych mediów lub inne zaproszone przez organizatora osoby Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

11 Pierwsza edycja Konkursu odbyła się w roku Na konkurs wpłynęło 75 zgłoszeń, z czego formalnie zakwalifikowano 72 produkty. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

12

13 Kapituła w trakcie trzech posiedzeń zapoznała się z produktami i podmiotami zgłoszonymi do Konkursu. Po długich debatach wyłoniono ZWYCIĘZCÓW. Kapituła przyznała również wyróżnienia w każdej z trzech kategorii. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

14

15 Zwycięzcy pierwszej edycji konkursu zostali uhonorowani statuetką Liść dębu, możliwością firmowania swojego produktu specjalnym logo oraz promocją na portalu Wrota Podlasia, a także wśród zagranicznych partnerów województwa podlaskiego. Tym samym, nagroda w konkursie jest też godłem promocyjnym przyznawanym rokrocznie przez marszałka województwa. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

16

17 Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło 20 marca 2005 roku na uroczystej Gali. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

18

19 POMYSŁ ROKU 2004 I Miejsce V Podlaska Biesiada Miodowa w Kurowie Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

20

21

22 MIEJSCE ROKU 2004 I Miejsce Biebrzański Park Narodowy Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

23

24

25 SMAK ROKU 2004 I Miejsce Swojski ser koryciński Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

26

27

28 Laureaci PODLASKIEJ MARKI ROKU 2004

29 Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

30 Zapraszamy do Konkursu Podlaska Marka Roku 2005

31 Informacje o Konkursie, regulamin i ankieta do pobrania na oraz Referat Promocji pok.313 Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85) fax. (85)


Pobierz ppt "Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem."

Podobne prezentacje


Reklamy Google