Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach."— Zapis prezentacji:

1 Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach projektu własnego Samorządu Województwa p. n. Wsparcie promocji markowych produktów dla przedsiębiorców Województwa Kujawsko- Pomorskiego

2 Wyniki oceny Informacje ogólne Konkurs ogłoszono 29 października 2010 r. Konkurs miał charakter otwarty do wyczerpania alokacji. Nabór rozpoczęto 22 listopada 2010 r. i zakończono w tym samym dniu. Wpłynęło 216 wniosków. Ocenie podlegało 167 wniosków obejmujących 130% alokacji przeznaczonej na konkurs – zł. Ocena trwała od 23 listopada 2010 r. do 16 lutego 2011 r. (60 dni roboczych). Ocenę zakończono 16 lutego 2011 r. i przekazano listę Dyrektorowi Departamentu Planowania Strategicznego i Gospodarczego który zaakceptował ją 25 lutego 2010 r.

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13 Dyslokacja na terenie województwa wnioski złożone:

14 Dyslokacja na terenie województwa wnioski ocenione pozytywnie:

15 Projekt własny Samorządu Województwa p. n. Wsparcie promocji markowych produktów dla przedsiębiorców Województwa Kujawsko- Pomorskiego realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata


Pobierz ppt "Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach."

Podobne prezentacje


Reklamy Google