Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni (CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni (CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %"— Zapis prezentacji:

1

2 DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ

3 Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni (CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %

4 Tygodnik Lokalny12,6% Angora7,0% Newsweek4,5% Polityka4,2% Wprost2,8% Gość Niedzielny2,7% Przekrój1,7% Forum0,7% Tygodnik Siedlecki0,6% Tygodnik Ostrołęcki0,5% Przewodnik Katolicki0,5% Panorama Leszczyńska0,5% TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny0,3% LICZBA CZYTELNIKÓW PRZECIĘTNEGO WYDANIA PŁATNYCH TYGODNIKÓW OPINIOTWÓRCZYCH Badania realizowane przez Millward Brown SMG/KRC w 2010 r.

5 JEDYNY PAKIET REKLAMOWY GWARANTUJĄCY DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ

6 SKUTECZNE DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ Pakiet TL ZKDP obejmuje 49 tytułów, których nakład jest kontrolowany przez ZKDP i wynosi egz. Pakiet TL obejmuje 107 tygodników lokalnych o nakładzie egz. i największym czytelnictwie w 300 powiatach. Gwarantuje dotarcie do ponad 6 milionów czytelników. Pakiet TL plus dwutygodniki obejmuje 113 tytułów o łącznym nakładzie egz.

7 TO BYŁ ROK DOBRYCH WIADOMOŚCI Czytelnictwo gazet lokalnych (CCS) wzrosło o połowę i wyniosło 20,1%. Tygodnik Gazeta Regionalna, który ukazuje się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól, miał we wrześniu 2010 r. średnie rozpowszechnianie płatne razem wynoszące egz., co oznacza wzrost względem września 2009 r. o 5%. Tygodniki lokalne zwiększyły swoje nakłady i sprzedaż średnio o 3%. Przychody gazet lokalnych z reklam wzrosły przeciętnie o 10%. Ponad 90% reklam nadal pochodzi z lokalnego rynku. Urząd Miasta w Tarnowskich Górach wykonał badania dotyczące inwestycji unijnych. Jedno z pytań dotyczyło mediów jako źródła informacji. Okazało się, że 95% mieszkańców czerpie informacje lokalne z tygodnika "Gwarek". Natomiast "Dziennik Zachodni" z dodatkiem dla powiatu tarnogórskiego to źródło informacji lokalnych dla 18% tarnogórzan. Nakład dodatku do DZ wynosi egz., a nakład Gwarka – egz. Jurek Jurecki z Tygodnika Podhalańskiego i Krzysztof Harasimiuk z Tygodnika Siedleckiego otrzymali nagrody SDP, tzw. Polskie Pulitzery.

8 ROZPOWSZECHNIANIE GAZET W POLSCE PRZYPOMINA SER SZWAJCARSKI PRASA OGÓLNOPOLSKA I REGIONALNA SPRZEDAJE SIĘ GŁÓWNIE W MIASTACH WOJEWÓDZKICH. RESZTA KRAJU NALEŻY DO PRASY LOKALNEJ WYDAWCY GAZET LOKALNYCH DYSPONUJĄ WŁASNYM KOLPORTAŻEM, KTÓREGO SIEĆ LICZY PONAD 40 TYS. UNIKATOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY

9 INDEKS DOPASOWANIA wieś139 miasta tys.167 miasta tys.124 miasta tys.117 właściciele prywatnych firm158 rolnicy indywidualni163 PRASA LOKALNA SKUTECZNIE DOCIERA DO PRZEDSIĘBIORCÓW I MIESZKAŃCÓW MNIEJSZYCH MIAST, GDZIE INNE MEDIA NIE SĄ TAK POPULARNE

10 Struktura czytelników TL

11

12

13

14 ZREALIZOWALIŚMY KAMPANIE dla: Era Black Red White Plus Ministerstwo Rozwoju Regionalnego HEYAHKonsalnet PLAYAmino (Unilever) OrangeGASPOL ENERGAPlantico TP S.A. Fundacja Wspomagania Wsi Cembrit (Eurofala)Instytut im. Piotra Skargi Bank PocztowyPTE Skarbiec Cyfrowy PolsatWojskowa Agencja Mieszkaniowa

15 EDUKACJIA EKONOMICZNA Od trzech lat na łamach wszystkich gazet prowadzimy akcję edukacji ekonomicznej adresowaną do mieszkańców mniejszych miast i wsi, współfinansowaną przez Narodowy Bank Polski - Fortuna radzi. Akcja prowadzona jest również za pośrednictwem internetu poprzez stronę

16 tel ul. Foksal 3/5 lok Warszawa tel ul. Sądowa Żnin EWA BARLIK MAREK OLEJNIK NATALIA CHODAŃ l

17 STOWARZYSZENIE GAZET LOKALNYCH ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY


Pobierz ppt "DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni (CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %"

Podobne prezentacje


Reklamy Google