Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 największy dodatek rekrutacyjny Prezentacja Gazety Wyborczej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 największy dodatek rekrutacyjny Prezentacja Gazety Wyborczej."— Zapis prezentacji:

1 1 największy dodatek rekrutacyjny Prezentacja Gazety Wyborczej

2 2 największy dodatek rekrutacyjny DZIENNIK ROKU 2007 "Gazeta Wyborcza" została wybrana Dziennikiem Roku przez "Media&Marketing Polska". Tygodnik docenił przede wszystkim skuteczność konkurencyjną "Gazety", która "mimo, że krąg rywali wokół niej się zacieśnia, pozostaje numerem jeden w grupie dzienników opiniotwórczych". Gazeta Wyborcza to uznane medium BARDZO WYSOKA JAKOŚĆ DRUKU Gazeta Wyborcza jedną z 50 najlepszych na świecie – w konkursie jakości druku INCQC Wysoka ocena Gazety Wyborczej Po raz drugi z rzędu "Gazeta Wyborcza" otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w rankingu PremiumBrand. "Wyborcza" została wyróżniona w kategorii media i jest jedyną, obok "Rzeczpospolitej", gazetą codzienną, która znalazła się w gronie marek wyróżnionych tym tytułem. INNOWACYJNA OFERTA REKLAMOWA Gazeta Wyborcza zdobyła pierwsze miejsce w prestiżowym, międzynarodowym konkursie INMA (International Newspaper Marketing Award) za ofertę Niestandardowe formy reklamy Otrzymaliśmy także Nagrody Media Trendy 2007 w kategorii innowacyjne zmiany m.in. za niestandardowe formy reklamy UDANE AKCJE Nagrody Media Trendy 2007 w kategorii marketing społeczny oraz wyróżnienie w kategorii autopromocja i promocja medium BARDZO DOBRE PROJEKTOWANIE Gazeta Wyborcza otrzymała złotą oraz trzy brązowe nagrody w piątej edycji Międzynarodowego Konkursu Projektowania Prasowego Chimera.

3 3 największy dodatek rekrutacyjny Czym dla nas jest praca? Metro Metropraca.pl Wirtualne targi pracy Akcje społeczne Gazeta Praca GazetaPraca.pl jobspot.pl Wydarzenia branżowe

4 4 największy dodatek rekrutacyjny (tematyczny układ ogłoszeń) (cykle, informatory, raporty, akcje, edukacja)

5 5 największy dodatek rekrutacyjny Coraz lepsze rozpowszechnianie Źródło danych: ZKDP, rozpowszechnianie płatne, poniedziałek, opracowanie Agora S.A. +4,5% / /2007

6 6 największy dodatek rekrutacyjny Jesteśmy najwięksi Źródło danych: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, listopad-grudzień 2007, N= 7 738, wskaźnik CDT, oferta Polski obejmuje: Polska Metropolia Warszawska, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Opolska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Dziennik Łódzki, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Gazeta Krakowska, Polska Lubuskie, opracowanie Agora S.A.

7 7 największy dodatek rekrutacyjny Źródło danych: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, styczeń-grudzień 2007, N =4 580, wskaźnik CDT – poniedziałek, opracowanie Agora SA Docieramy lokalnie

8 8 największy dodatek rekrutacyjny NASI CZYTELNICY TO ATRAKCYJNI PRACOWNICY STRUKTURA CZYTELNICZA LICZBA CZYTELNIKÓW Źródło danych: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, listopad-grudzień 2007, N=7738, wskaźnik CDT dla poszczególnych dni, oferta Polski obejmuje: Polska Metropolia Warszawska, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Opolska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Dziennik Łódzki, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Gazeta Krakowska, Polska Lubuskie opracowanie Agora S.A.

9 9 największy dodatek rekrutacyjny Umacniamy swoją pozycję mamy coraz więcej ogłoszeń! Źródło danych: monitoring Agory, styczeń-grudzień 2007, wartość ogłoszeń branży praca, reklamy w zasięgach lokalnych Gazeta Wyborcza

10 10 największy dodatek rekrutacyjny Założenia badania W okresie od 16 do 22 czerwca 2007 roku przeprowadzono eksperyment w wybranych mediach Badanie zrealizował MillwardBrown SMG/KRC we współpracy z People Solution International Polska Firma rekrutacyjna w dniu 18 czerwca 2007 zamieściła ogłoszenia o pracę w dwóch ogólnopolskich dziennikach W wyniku eksperymentu uzyskano informację o ilości i jakości otrzymanych zgłoszeń, dzięki czemu można było ocenić efektywność użytych kanałów komunikacji. Jesteśmy efektywni

11 11 największy dodatek rekrutacyjny Ocena jakości Kandydaci spełniający oczekiwania stanowiska to: kandydaci w pełni odpowiadający wymogom stanowiska kandydaci potencjalnie obiecujący, którzy w przypadku objęcia oferowanego stanowiska mogą wymagać dodatkowych szkoleń lub dłuższego czasu wprowadzania w strukturę firmy. Do tej kategorii zostają zaliczone osoby nie w pełni spełniające niektóre wymagania, np. posiadające pokrewne do wymaganego wykształcenie, krótsze niż wymagane doświadczenie lub nie w pełni zadowalający poziom znajomości języka obcego Kandydaci nie spełniający oczekiwań stanowiska to: kandydaci nie spełniający podstawowych wymogów stanowiska, tj. takie osoby, które nie spełniają/przynajmniej jednego/ z założonych podstawowych kryteriów

12 12 największy dodatek rekrutacyjny Dobór mediów w ramach dzienników ogólnopolskich Analizowaliśmy efektywność Gazety Praca (dodatku do Gazety Wyborczej) oraz dodatku Praca (Dziennika)

13 13 największy dodatek rekrutacyjny Rodzaj ogłoszeń Harmonogram wydań regiontytuł dziennika nazwa dodatku lub stron tematycznych dzień tygodniadata publikacji krajDziennikPracaponiedziałek18/06/2007 krajGazeta WyborczaGazeta Pracaponiedziałek18/06/2007 Zamieszczono trzy ogłoszenia, każde ukazało się jeden raz w danym tytule wymiarowe, podobnej wielkości tej samej treści publikowane na stronach rekrutacyjnych Na stanowiska: Inżynier Kierownik Sprzedaży Przedstawiciel Handlowy Źródła pozyskanych aplikacji były identyfikowane dzięki odmiennym zwrotnym adresom mailowym

14 14 największy dodatek rekrutacyjny Gazeta Praca jest niezastąpiona w rekrutacji ogólnopolskiej Efektem zamieszczenia ogłoszeń w dwóch dziennikach ogólnopolskich było zgromadzenie 470 aplikacji Aż 99% z nich pochodziło z Gazety Wyborczej Źródło: Dane czytelnicze: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, czerwiec 2007,OTS 1+, N=3 689, opracowanie Agora S.A. Udziały aplikacji: badanie odzewu na ogłoszenia rekrutacyjne, zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC we współpracy z PSI Polska, 18/06/2007 na zlecenie Agory SA czytelnictwo w dni ukazywania się dodatków rekrutacyjnychudział w ilości uzyskanych aplikacji 99% 1% Gazeta Wyborcza poniedziałek Dziennik poniedziałek

15 15 największy dodatek rekrutacyjny Źródło: badanie odzewu na ogłoszenia rekrutacyjne, zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC we współpracy z PSI Polska, 18/06/ 2007 na zlecenie Agory SA. Gazeta Praca dostarcza właściwe aplikacje Zgromadzono 470 zgłoszeń 261 aplikacji spełniało oczekiwania stanowiska W zgłoszeniach spełniających oczekiwania stanowiska znalazły się aplikacje, których autorzy w pełni odpowiadali warunkom ujętym w ogłoszeniu lub wymagali nieco dłuższego okresu wprowadzenia w struktury firmy bądź szkolenia Gazeta Wyborcza, Gazeta Praca poniedziałek Dziennik, Praca poniedziałek 1%

16 16 największy dodatek rekrutacyjny Pomyśl ile zyskujesz korzystając także z gazetapraca.pl Gazeta Praca dwa media = podwójny zasięg Duży odzew, świetny profil zgłoszeń

17 17 największy dodatek rekrutacyjny ROZWIJAMY INTERNET Wzrost o 116% real users od momentu powstania 2 Źródło danych: Megapanel PBI/Gemius, 1 listopad 2007, odsłon, 2 wzrost liczby u¿ytkowników (real users) w okresie luty listopad 2007, 3 na podstawie Gemius S.A., wrzesień 2007, opracowanie Agora S.A Najwięcej ogłoszeń rekrutacyjnych na naszym serwisie 3 1. MIEJSCE pod względem liczby odsłon 1

18 18 największy dodatek rekrutacyjny Badanie Megapanel PBI/Gemius listopad 2007 real users Gazeta.pl - Praca odsłony real users Pracuj.pl - Praca odsłony real users egospodarka.pl -praca.egospodarka.pl odsłony real users infopraca.pl odsłony real users Money.pl - praca.money.pl odsłony real users Wirtualna Polska- Praca odsłony real users jobpilot.pl odsłony real users Gratka.pl/ Praca odsłony real users Praca.pl odsłony Jesteśmy w czołówce

19 19 największy dodatek rekrutacyjny Źródło danych: Dane czytelnicze: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, styczeń-grudzień 2007, N = , wskaźnik CDT-poniedziałek, Dane internetowe: Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA, okres badania, listopad 2007 Dane monitoringu internetowego: na podstawie Gemius S.A., opracowanie Agora S.A. około 3 mln czytelników około 1,4 mln real users blisko 48 tysięcy ogłoszeń We wrześniu 2007 roku takie możliwości są tylko u nas

20 20 największy dodatek rekrutacyjny + Oferta modułowa jednorazowa publikacja w Gazecie Praca - poniedziałek + 2 tygodnie obecności na GazetaPraca.pl Oferta ogłoszeń drobnych tydzień w rubryce Praca w Gazecie Wyborczej + tydzień obecności na GazetaPraca.pl oferta dwumedialna

21 21 największy dodatek rekrutacyjny Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "1 największy dodatek rekrutacyjny Prezentacja Gazety Wyborczej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google