Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Stonoga sp. j. To właśnie my! Reprezentujemy Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego Collegium Salesianum w Bydgoszczy Nasz numer identyfikacyjny: 13-4-2-09-11.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Stonoga sp. j. To właśnie my! Reprezentujemy Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego Collegium Salesianum w Bydgoszczy Nasz numer identyfikacyjny: 13-4-2-09-11."— Zapis prezentacji:

1 Stonoga sp. j. To właśnie my! Reprezentujemy Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego Collegium Salesianum w Bydgoszczy Nasz numer identyfikacyjny: Naszym opiekunem jest Katarzyna Wędzelewska Jesteśmy liczną grupą mającą aż 12 wspólników!

2 Wszyscy znają Szkołę Praktycznej Ekonomii…CZAS POZNAĆ FIRMĘ STONOGA SP.J.! __________________________________________________________________________ W dobrej firmie potrzeba… 1. Prostych materiałów 2. Pracowitych rąk A NAM TEGO NIE BRAKUJE! __________________________________________________________________________

3 Co jest naszym celem…? Chcemy pokazać ludziom z naszego otoczenia, że potrzeba niewiele wysiłku i pieniędzy, aby stworzyć coś niebanalnego i przykuwającego uwagę. Zadowolenie i uznanie naszych klientów dają nam satysfakcję i radość. To dla nich wciąż na nowo poruszamy naszą wyobraźnię i szukamy kolejnych ciekawych rozwiązań. O naszej firmie słów kilka… Nasze produkty łączą w sobie funkcjonalność, wysoką jakość i ciekawy pomysł. Staramy się nie tylko kreować, zachęcamy również klientów, aby razem z nami wymyślali nowe wzory, które potem tworzymy. Jesteśmy młodzi i pełni ambitnych, kreatywnych pomysłów. Poprzez działalność tej firmy staramy się je realizować.

4 DLACZEGO WŁAŚNIE TEN PRODUKT? Ludzie cenią sobie posiadanie rzeczy, które są niepowtarzalne i odzwierciedlają ich osobowość czy zainteresowania. Właśnie dlatego postanowiliśmy produkować ręcznie malowane buty i torby. Bez trudu jesteśmy w stanie stworzyć na nich motywy, które sami wymyślimy. Korzystamy też z gotowych rozwiązań, lub realizujemy indywidualne życzenia. Sprzedawane przez nas torby są nie tylko ciekawie zaprojektowane i praktyczne. Używanie ich w codziennym życiu, np. podczas zakupów, zmniejsza potrzebę korzystania z jednorazowych toreb foliowych zaśmiecających środowisko.

5 Cechy naszych produktów: Sprzedawane przez nas buty i torby są oczywiście przydatne każdemu w codziennym życiu. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej niż ich producenci. Nie zmniejszając ich funkcjonalności nadaliśmy im kolejną funkcję – przestrzeń do prezentowania sztuki użytkowej. Nie znaleźliśmy w naszym otoczeniu produktów podobnych do naszych, a pierwsi klienci byli bardzo zaskoczeni naszymi pomysłami. INNOWACYJNOŚĆ! W sklepach dostępne są buty i torby produkowane masowo. Klient musi znaleźć produkty, które odpowiadają jego upodobaniom, co często nie jest takie proste. Firma Stonoga wytwarza produkty całkowicie oryginalne. Nie ma dwóch takich samych butów ani toreb. Ekipa produkcyjna złożona z utalentowanych artystycznie wspólników dba o to, aby prezentowane wzory były przemyślane, ale jednocześnie jak najbardziej nietuzinkowe i zaskakujące. Właśnie to wyróżnia nasze produkty na tle innych. Czy stosujemy zasady społecznej działalności biznesu? Oczywiście! Angażujemy naszych klientów do kreatywnego myślenia, współpracujemy z dyrekcją szkoły i nauczycielami, a także staramy się godnie reprezentować naszą placówkę.

6 SUKCESY! Naszym największym sukcesem jest oczywiście zadowolenie i uznanie naszych klientów. Udało nam się wprowadzić na rynek innowacyjne produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki ich tworzeniu propagujemy twórczą pracę, kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów oraz wybieranie ręcznie wykonywanych, niepowtarzalnych wytworów. Jesteśmy dumni z tego, że nasze pomysły uważane są za bardzo pomysłowe, a lokalne środowisko popiera naszą inicjatywę. Udało nam się pokonać liczne trudności związane z naszym młodym wiekiem i brakiem doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Nauczyliśmy się współpracować w grupie, wykorzystywać w praktyce swoje umiejętności oraz przełamywać stereotypy i bariery komunikacyjne.

7 Odbiorcy naszych produktów to nie tylko młodzi uczniowie, ale także studenci, nauczyciele, czy znajomi naszych rodziców. Podstawową strategią marketingową było zaproponowanie przystępnych cen, dzięki którym produkty stały się łatwo dostępne i cieszą się zainteresowaniem. Zastosowaliśmy liczne metody promocji i formy sprzedaży. Założyliśmy , za pomocą którego porozumiewamy się z klientami, a także profil na facebooku, gdzie można obejrzeć nasze produkty. Przejęliśmy dwie szkolne gabloty, w których umieszczamy na bieżąco informacje o ofercie i promocjach. Podczas spotkań z rodzicami i szkolnych dyskotek zorganizowaliśmy stoisko, gdzie można było na żywo zobaczyć, jak pracujemy.

8 Ważnym elementem promocji było zorganizowanie dnia sprzedaży naszych produktów w innym liceum w naszym mieście. Zorganizowaliśmy też akcje promocyjne i konkurs z okazji światowego dnia bez toreb foliowych. Te wszystkie działania pomagają nam pozyskać nowych klientów i wzmacniają pozytywny wizerunek firmy. Nasze wzory

9 …A sprzedaliśmy już: -26TOREB - 10 PAR BUTÓW -2 KOSZULKI NA ZAMÓWIENIE !

10 Oczywiście nie zawsze jest łatwo. Tworzymy jednak zgraną drużynę, więc problemy nam nie straszne! Dzięki prowadzeniu firmy wiele się nauczyliśmy. Odkryliśmy w sobie nowe talenty i potencjał. Cieszymy się, że tworzymy razem coś niepowtarzalnego, spełniamy marzenia i dobrze wykorzystujemy młodość… A to przecież najważniejsze! N. Peplińska, A. Pielaszkiewicz, M. Kordys, P. Zmudziński, K. Behnke, A. Wysocka, K. Twardowska, A. Laska, K. Zawiszewska, K. Turczyn, O. Szkopiak, K. Olechnowicz Kontakt:


Pobierz ppt "Stonoga sp. j. To właśnie my! Reprezentujemy Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego Collegium Salesianum w Bydgoszczy Nasz numer identyfikacyjny: 13-4-2-09-11."

Podobne prezentacje


Reklamy Google