Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

do kariery 111 minut Cel Wychodzimy do potencjalnych kandydatów, kreujemy i promujemy wizerunek Work Express jako firmy otwartej, stawiającej na kompetentnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "do kariery 111 minut Cel Wychodzimy do potencjalnych kandydatów, kreujemy i promujemy wizerunek Work Express jako firmy otwartej, stawiającej na kompetentnych."— Zapis prezentacji:

1

2 do kariery 111 minut

3 Cel Wychodzimy do potencjalnych kandydatów, kreujemy i promujemy wizerunek Work Express jako firmy otwartej, stawiającej na kompetentnych ludzi, którzy dzielą się swoją wiedzą. Pomagamy osobom, które mają małe doświadczenie w poruszaniu się na rynku pracy w i przystępny sposób przedstawiamy rozwiązania trudnych problemów. Dostarczamy mediom okazji do mówienia o Work Express.

4 Działania Przygotowanie ogólnopolskiej akcji edukacyjnej dla studentów, która pokaże im proces poszukiwania pracy od drugiej strony barykady. Pięcioro specjalistów ds. rekrutacji, e-marketingu i PR przygotowało i przeprowadziło warsztaty na 6 uczelniach. Warsztaty każdorazowo były poprzedzane dystrybucją materiałów informacyjnych dla mediów, akcją plakatową a kilkakrotnie również ulotkową.

5 Patroni i partnerzy

6 Promocja Strona internetowa www.111minut.pl Mailing do bazy Jobexpress.pl Plakat Ulotka Strony wydarzeń na Facebook Strony wydarzeń na Goldenline Promocja w tematycznych grupach na Goldenline.pl Wpisy w katalogach darmowych szkoleń Informacje publikowane na fanpageu WE Biura Karier (info w newsletterze/ na stronie/ na fanpageu) Informacje prasowe Wywiady podczas wydarzeń i informacje w serwisach (Radio Katowice, Planeta, RMF MAXX, ESKA)

7 Doświadczenie Użytkownika Wybór określonego terminu powodował zapisanie na osobną listę i wyrażenie zgody na otrzymywanie wiadomości i newslettera (akceptacja polityki prywatności).

8 Strona podziękowania za subskrypcję

9 Aktywacja

10 Na każdym kroku zachęcaliśmy do podzielenia się informacją o szkoleniu

11 Content Marketing Każdy uczestnik otrzymał mail zachęcający do pobrania e-booka, jednak, aby to zrobić, musiał podzielić się linkiem do wydarzenia, w wybranym kanale social media

12 Po kliknięciu Podziel się linkiem i pobierz e-book

13 Mechanizm wirusowy

14 Ostatni kontakt przed szkoleniem Przed wydarzeniem wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymywali wiadomość potwierdzającą oraz zachęcenie do dołączenia do wydarzenia na Faceboku i zaproszenia znajomych

15 Efekty Stworzyliśmy autorską formę show edukacyjnego traktującego o trudnej sztuce nawigacji na rynku pracy W Warszawie i Wrocławiu musieliśmy zmieniać sale na większe, bo liczbą chętnych znacznie przerosła nasze oczekiwania! Za nami edycja 2012: 6 uczelni, ponad 600 studentów i prawie 700 minut warsztatów. W przygotowaniu edycja 2013. Pierwsze warsztaty już 13 III!

16 Wizerunkowo Przy okazji dzielenia się użyteczną wiedzą, pracowaliśmy również na wzmacnianie wiarygodności WE i budowanie jej pozytywnego wizerunku. W efekcie, w mediach pojawiło się w ciągu 48 dni ponad 50 publikacji pokazujących Work Express jako ekspertów, którzy postanowili nauczyć polskiego studenta, jak przygotować się do szukania pracy. To bardzo istotne, ponieważ w tym samym czasie, te same media donosiły o rosnącym bezrobociu wśród absolwentów wyższych uczelni.

17 Katowice, 23 IV 2012 Uniwersytet Śląski

18 Media Coverage Minimalny szacowany zasięg: 200 472 osób, Ekwiwalent reklamowy (wartość reklamy o identycznym zasięgu w mediach, które opublikowały informację) dla 23 publikacji to 41403 zł! Najważniejsze źródła: Perspektywy, perspektywy.pl, Echo Miasta Katowice Dziennik Gazeta Prawna Biznes, gazeta.pl, goldenline.pl, www.studia.net, dlastudenta.pl, students.pl, studentnews.pl, naukawpolsce.pl, naukawpolsce.pap.pl, szkolenia24h.pl, pracaikariera.pl, natablicy.pl, naukawpolsce.pl, oswiatowiec.pl, wroclaw.pl, miastowroclaw.pl,perspektywy.plgazeta.plgoldenline.plwww.studia.net dlastudenta.plstudents.plstudentnews.plnaukawpolsce.pl naukawpolsce.pap.plszkolenia24h.plpracaikariera.plnatablicy.pl naukawpolsce.ploswiatowiec.plwroclaw.plmiastowroclaw.pl

19 Strona 111minut.pl (13.04 -07.06.2012) 2110 unikalnych użytkowników i 3307 odwiedzin. Na szkolenia zapisało się 470 osób. W szkoleniach realnie wzięło udział 400 osób. 23% osób, które weszły na stronę zrealizowało jej cel! Oznacza to, iż strona jest czytelna i pozyskany został wartościowy ruch.

20 Najlepsze źródła ruchu

21 Opinie uczestników 92% ankietowanych uczestników oceniło warsztaty na "dobrze" i "bardzo dobrze" 97% uznało tematykę warsztatów za interesującą 95% uznało że nabyte umiejętności będą pomocne w poszukiwaniu pracy 90% deklarowało chęć wzięcia udziału w kolejnej edycji 100%! uważa, że warto uczestniczyć w szkoleniach organizowanych przez Work Express. Uczestnicy najbardziej zainteresowani byli stress interview (scenki rekrutacyjne) oraz zasadami przygotowania dokumentów aplikacyjnych.

22 Opinie i rekomendacje Już po 10 min warsztatów znalazłam 2 błędy w moim CV! Od razu je poprawiłam i mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie mi znaleźć pracę. Wiem też jak się dobrze zaprezentować na rozmowie i jak nie dać się wyprowadzić z równowagi przy stresowej rozmowie. Po warsztatach czułam się silnie zmotywowana do dalszych poszukiwań i natychmiast poprawiłam swoje CV. Wierzę, że pomoże mi to w znalezieniu pracy. Uważam, że informacje ze szkoleń będą przydatne nie tylko przy szukaniu pracy, ale i innych sytuacjach wymagających dobrego zaprezentowania własnej osoby. (…) jedno z lepszych szkoleń na jakich miałam okazję być, jasne, zwięzłe zasady, niezwykle sympatyczni i kompetentni prowadzący,. ciekawa forma, odpowiednio czas warsztatów, bardzo dobre rozplanowanie tematyki. czekam na więcej info o szkoleniach :) Warto, ponieważ wyróżniają się jasno przemyślaną konstrukcją z oferty podobnych szkoleń. Prowadzący zaangażowani we własnych dziedzinach. Lekkie, łatwe i przyjemne szkolenie na istotny temat. Szkolenie, w którym uczestniczyłam było porządnie zorganizowane a żarty prowadzących wprowadziły miłą atmosferę.

23 <- WRÓĆ

24

25 <- WRÓC


Pobierz ppt "do kariery 111 minut Cel Wychodzimy do potencjalnych kandydatów, kreujemy i promujemy wizerunek Work Express jako firmy otwartej, stawiającej na kompetentnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google