Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH."— Zapis prezentacji:

1 EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH

2 EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI W ramach projektu Edukacja bez granic realizowane są zajęcia kreatywne – koło plastyczne - dla uczniów klas IV - VI. Zajęcia odbywają się w piątki. W 2011 roku uczestniczyło w zajęciach osiem osób, wszyscy zakończyli projekt wraz z ukończeniem szkoły. W roku szkolnym 2011/12 kolejnych ośmioro uczniów korzysta z zajęć. Głównym celem koła jest zapoznanie uczestników z techniką ORIGAMI. Poznają oni zarówno origami płaskie jak i przestrzenne z podstawowym modułem chińskim. Ponadto uczniowie mają możliwość malowania igłą czyli wypełniania kanwy haftem oraz tworzenie makramy. Na zajęciach uczniowie rozwijają wyobraźnię i aktywność twórczą, zdolności plastyczne indywidualne, doskonalą umiejętność koncentracji uwagi na wykonywanym działaniu. Kształtują umiejętność opracowania i ukończenia własnego projektu, przewidywania kolejnych czynności, radzenia sobie z doborem narzędzi, technik i materiałów.

3 EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Niezwykle sprawnie poradzili sobie z orgiami płaskim oraz przestrzennym – tu zbudowali na bazie modułu chińskiego ważkę, skorpiona, łabędzia, kurczaka, koszyk wielkanocny, Hello Kity, zająca, rybę, węża, pawie, bałwanka, Mikołaja, dzbanki, kwiaty. Równie głęboko zaangażowali się w wykonywanie haftu – wypełnianie kanwy – czyli malowanie igłą, zapoznali się z techniką wykonywania makramy. Przeprowadzone zajęcia przyczyniły się do wzrostu wiedzy uczniów na temat orgiami płaskiego i modułowego oraz bardzo dobrego opanowania umiejętności wykonywania figur przestrzennych z orgiami oraz wypełniania kanwy muliną. Dzięki twórczości plastycznej uczniowie mięli szansę wyrażania własnych emocji i przeżyć, rozwinęli twórcza inicjatywę, pomysłowość i wiarę we własne siły. Poprzez aktywność plastyczną nauczyły się wytrwałości, odpowiedzialności i współpracy w zespole.

4 Jak powstają papierowe skorpiony i ważki Koło plastyczne w trakcie zajęć ORIGAMI. Technika orgiami pochłonęła uczniów całkowicie, często nie mogląoni oderwać się od pracy nie dokończywszy jej - stąd niejednokrotnie dwugodzinne zajęcia przedłużałją się do trzech godzin.

5 Zaczarowany papierowy świat – skorpiony, ważki i łabędzie A to już gotowe prace uczniów Koła Plastycznego

6 Zaczarowany papierowy świat – skorpiony, ważki i łabędzie A to już gotowe prace uczniów Koła Plastycznego

7 I znów tworzymy nowe prace Koło plastyczne w trakcie zajęć ORIGAMI

8 Zaczarowany papierowy świat – BAŁWANEK, MIKOŁAJ, WĄZ, FLAKON PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

9 A TO WYSTAWA NASZYCH PRAC PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

10 Zaczarowany papierowy świat – MIKOŁAJE, KWIATEK, ŁABĘDZIE I PAW PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

11 Zaczarowany papierowy świat – BAŁWANKI, MIKOŁAJE, HELLO KITY PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

12 Zaczarowany papierowy świat – BAŁWANKI, MIKOŁAJE, HELLO KITY PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

13 Zaczarowany papierowy świat – PAWIE, SKORPION, WAŻKA, WĄŻ PRACE KOŁA PLASTYCZNEGO

14 WYSTAWA PRAC KOŁA PLASTYCZNEGO Zaczarowany papierowy świat


Pobierz ppt "EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google