Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”"— Zapis prezentacji:

1 Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”

2 Dane podstawowe: Ankietowani: uczniowie klas I-III PG uczniów Ankieta składała się z 10 pytań: 3 zamkniętych i 7 otwartych Tematyka: lokalni producenci, szkolny sklepik i stołówka

3 Pytanie nr 1: Wymień trzech, znanych Ci, lokalnych producentów oraz nazwy produkowanych przez nich produktów. Gatta- rajstopy – 42 % ankietowanych Zwoltex-ręczniki- 24 % Wola- skarpety- 22 % Icopal- materiały budowlane- 14 % Agros Nova- soki, 12 % Grejdi-pieczywo-6% Aves- przetwory mięsne-10 % Budvar-okna- 10 % Antoni Mataśka- tektura- 4 % Sutex-podkoszulki -2 % Polków –wyroby mięsne-2% Knera-chleb-2% Kornik-meble-2% Gocek-pieczywo-2% Żadnej firmy nie wpisało 28 % ankietowanych Ponadto ankietowani podawali, jako lokalne, następujące firmy: stadnina koni, McDonald, Dom Lokator, Adidas, Rossman, Biedronka, Lidl, CCC, Deichman, Nivea, Hortex !!!!???

4 Pytanie nr 2: Czy warto wspierać, poprzez zakupy, lokalnych producentów? 80 % ankietowanych uważa, że TAK, ponieważ: Wspieramy rozwój swojego regionu- 16 % Ludzie mają pracę i płacę- 14 % Są to produkty dobrej jakości- 6 % Inne odpowiedzi: dzięki nam firmy mogą się rozwijać Produkty lokalne są świeższe Jest to popularyzacja firm i produktów Rozwój firm To się opłaca Doceniamy ich przez to 8 % ankietowanych, uważa, że NIE warto, ponieważ: jest drogo, nie ma na to pieniędzy.

5 Pytanie nr 3: Jakie produkty najczęściej kupujesz w szkolnym sklepiku? 56% ankietowanych- napoje 52%- słodkie bułki 26 %- słodycze (m.in. żelki) 18 %- rożki 12 %- lody 12% -pizzerki Po 1-2 osoby odpowiedziały, że kupują: pieczywo, zupy, mleko, gumę, ciastka, bułki z parówką. Po 1 osobie odpowiedziało, że kupuje to co dobre, nic nie kupuje,

6 Pytanie nr 4: Co, Twoim zdaniem, należy zmienić w funkcjonowaniu sklepiku szkolnego? 40 % ankietowanych uważa, że nic nie należy zmienić, sklepik dobrze funkcjonuje, a Pan jest bardzo miły 32 %- uważa, że należy obniżyć ceny 6 %- wprowadzić zdrowe i smaczne jedzenie 6 % - więcej produktów 2%- 4% - więcej owoców lepsza obsługa więcej napojów w lodówce za duże kolejki dodać chipsy aby sklepik funkcjonował od 8.00 do zamknięcia szkoły żeby były automaty ograniczyć słodycze

7 Pytanie nr 5:

8 Pytanie nr 6: Jeśli korzystasz ze szkolnej stołówki, to, jakie menu najbardziej Ci odpowiada? Frytki- lubi je 41% ankietowanych, którzy korzystają z obiadów Łazanki z kapustą- 33 % Spaghetti- 25 % Wszystko, zapiekanka, kompot, filet, -po 16 % Smaczne, pomidorowa z ryżem, ziemniaki z piersią kurczaka, pizza, zupy, gołąbki, fasolka po bretońsku- po 8 %

9 Pytanie nr 7: Jakie zmiany należałoby wprowadzić w funkcjonowaniu szkolnej stołówki? Wszystko jest dobrze i nie należy nic zmieniać- 12 % Powinna być większa różnorodność – 6 % Po 4 %- wydłużyć czas jedzenia; żeby nie było kompotów, tylko soki Po 2 %- menu układać razem z uczniami; osobna stołówka dla gimnazjum; wprowadzić słodkie dodatki; napoje z witaminami; wprowadzić głosowanie na wybrane danie; wycofać jajka na chrzanie i kluski z musem.

10 Pytanie nr 8: Po 4 % ankietowanych odpowiedziało, że na: opinie innych, wady fabryczne, producenta, szczelne zamknięcie, zdrowe produkty, etykietę, ilość, znaczki- pomoc dla potrzebujących.

11 Pytanie nr 9: W większości ankietowani dobrze odpowiedzieli, że w urzędzie powiatowym należy składać skargi konsumenckie, ale prawie połowa podała błędne odpowiedzi.

12 Pytanie nr 10:


Pobierz ppt "Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google