Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZMIANY W KAMPANIACH WWW - 2014 Dokument wewnętrzny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZMIANY W KAMPANIACH WWW - 2014 Dokument wewnętrzny."— Zapis prezentacji:

1 ZMIANY W KAMPANIACH WWW Dokument wewnętrzny

2 W aktualnie prowadzonej komunikacji marketingowej w Internecie jako kluczowy element każdej kampanii wykorzystywana jest strona internetowa - Landing Page, zawierająca wprowadzenie do informacji na temat danej kategorii produktów oraz przekierowanie do pełnej oferty. Do strony kierowany jest ruch Internautów za pośrednictwem kampanii display, spotu promocyjnego oraz innych aktywności marketingowych w Internecie. Zadaniem niniejszego opracowania jest weryfikacja skuteczności prowadzenia wyżej wymienionych działań, analiza użyteczności wykorzystywanych elementów na stronach oraz wypracowanie spójnych standardów w jakich prowadzona jest komunikacja z wykorzystaniem Landing Page produktowych. 2 BACKGROUND

3  Na poziomie strategicznym - Efektywne monitorowanie zmian w preferencjach użytkowników i stałe dostosowywanie formy komunikacji marki Amica z jej klientami za pośrednictwem Internetu  Na poziomie taktycznym - Rozwój przez zwiększenie użyteczności informacji dostarczanych użytkownikowi online - Dostosowanie komunikacji marketingowej do bieżących trendów i dostępnych technologii  Na poziomie operacyjnym - Identyfikacja efektywnych i nieefektywnych rozwiązań na podstawie statystyk odwiedzin stron Amica - Zestawienie wyników analizy z danymi z najnowszych raportów na temat trendów projektowych i zwyczajów użytkowników w Internecie - Systematyzacja i standaryzacja komunikacji w ramach kampanii reklamowej online w oparciu o analizę skuteczności dotychczasowych projektów 3 CELE

4 ANALIZA LANDING PAGE ŚCIEŻKI ZACHOWNIA

5 5 LANDING PAGE INTELIGENTNY STYL *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

6 6 WNIOSKI *Dane z ostatnich 3 miesięcy Konwersja na produkt w pierwszym kroku Na LP Inteligentny Styl produkt eksponowany był na a) banerze głównym (po kliknięciu we fragment zabudowy kuchennej) b) w slideshow produktowym Użytkownicy pozbawieni innych opcji (np. obszar z opisem funkcji) częściej przechodzą na stronę z rangem produktów. Konwersja na inny produkt/promocje w drugim i trzecim kroku Użytkownicy, którzy przeszli na stronę produktową kontynują przeglądanie pozostałych produktów. Wyższa konwersja na film Na LP Inteligentny Styl film eksponowany jest w formie playera, a nie przycisku z linkiem, co skutkuje większą konwersją odtworzeń (+172% więcej odtworzeń filmu ze strony względem średniej z pozostałych LP)

7 7 LANDING PAGE PRO BABY SYSTEM *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

8 8 WNIOSKI *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane Wysoka konwersja na promocje w pierwszym kroku Użytkownicy LP Pro Baby System częściej niż na innych stronach przechodzą na zakładkę „Promocje” – poprzez przycisk w menu górnym. Niższa konwersja na produkty w drugim i trzecim kroku Użytkownicy częściej wracają na stronę Pro Baby System po pierwszym kroku, niż przechodzą do przeglądania innych produktów.

9 9 LANDING PAGE PRALKI *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

10 10 WNIOSKI *Dane z ostatnich 3 miesięcy. Najwyższa aktywność użytkowników 12% wszystkich odwiedzających Landing Page Pralki przeszło na inne strony Amiki. Niska konwersja na film Zaledwie 0,2% użytkowników, którzy weszli na Landing Page pralki przeszło do wyświetlenia filmu. Wysoka konwersja na produkt w 1,2 i 3 kroku Na pierwszy krok decyduje się 11% wszystkich odwiedzających, na drugi 9%, na trzeci 6%. Użytkownicy przechodzą pomiędzy produktami pralek, a zakładką z promocjami i wracają z powrotem na Landing Page.

11 11 STRONA AMICA.PL *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

12 12 BOUNCE RATE VS PAGEVIEWS Dane: 1 luty 2014 – 31 październik 2014 Wykres w ujęciu miesięcznym, gdzie zestawiono wskaźniki - bounce rate – ciemnoniebieski - pageviews – jasnoniebieski Analiza a)Wraz ze wzrostem liczby wyświetleń rośnie wskaźnik bounce rate b)Dynamika wzrostu liczby wyświetleń jest wyższa od dynamiki wzrostu bounce rate

13 BOUNCE RATE A KAMPANIA REKLAMOWA Dane z ostatnich 3 miesięcy. Analiza a)Wzrost wskaźnika bounce rate był najwyższy w kategorii „Płatne wyszukiwanie” i „Reklama display”. b)Spadek wskaźnika bounce rate przede wszystkim w pozycjach takich jak „Wyszukiwanie organiczne”, „Bezpośrednie odwiedziny” i „Social Media”

14 14 BOUNCE RATE WNIOSKI Wysoki bounce rate towarzyszy kampanii display Okresy podwyższonego współczynnika bounce rate pokrywają się z terminami trwania kampanii reklamowych display. Bounce rate rośnie wolniej od liczby wyświetleń W okresach trwania kampanii dynamika wzrostu wskaźnika bounce rate jest mniejsza od dynamiki wzrostu ilości odwiedzin. REKOMENDACJA: Wyeliminowanie linków zewnętrznych na głównej stronie Wszystkie zakładki z zewnętrznych linków - Pinterest, Facebook, YouTube mogą otwierać się w nowym oknie, co obniży poziom współczynnika odrzuceń.

15 15 WNIOSKI Najpopularniejsze przejścia 1 krok: a) Piekarniki b) Kuchnie c) Promocje d) Lodówki Drugi krok – powrót na stronę główną i wybór innej kategorii 31% użytkowników po wybraniu jednej z kategorii wraca na stronę główną lub wybiera z menu inną kategorię produktów. *Dane z ostatnich 3 miesięcy.

16 CZY UŻYTKOWNICY KORZYSTAJĄ Z FILTRÓW? Kolor (9,08%) Rodzaj płyty (6,47%) Szerokość (7,73%) Rodzaj produktu (11,00%) Zegar (1,6%) Wyposażenie (5,14%) Bialy (3,6%)Indukcyjna (3,07%)60cm (6,08%)Elektryczny (4,40%)Analogowy (0,04%) Termoobieg (2,01%) Kość słoniowa (0,15%) Cermiczna (1,88%)50cm (5,01%)Elektryczny parowy (0,59%) Programator elektroniczny (0,36%) Opiekacz (1,09%) Inox (4,41%)Gazowa (6,17%)Gazowy (0,61%)Nie dotyczy (0,01%)Rozen (1,08%) Inox/Lustro (0,27%)Elektryczna (2,97%)Wkłady katalityczne (0,43%) Czarny (1,62%)Drabinki (0,63%) Czarny-lustrzany (0,17%) Prowadnice teleskopowe (0,92%) Antracyt (0,13%)Programy gotowe (0,11%) Termosonda (0,16%) Pakiet Pro Baby System (0,13%) Taca szklana Schott (0,05%) Procent kliknięć w dany filtr / wszystkie kliknięcia na całej stronie amica.pl przy uwzględnieniu unikalnych użytkowników. Dane na podstawie analizy Produktów z kategorii – Piekarniki i Kuchnie. Dane z ostatnich 3 miesięcy.

17 17 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane  Wyższa skuteczność linków sponsorowanych od kampanii display W analizowanym okresie najlepszym źródłem pozyskiwania ruchu na wszystkich stronach były linki sponsorowane Google -> 46,42% bounce rate (do średniej 80%) -> 2:32 minuty spędzone na stronie (do średniej 1:38 minuty).  Rosnące znaczenie wersji mobilnej Ponad ¼ wszystkich odwiedzin pochodzi z urządzeń mobilnych. Użytkownicy smartfonów spędzali na stronie więcej czasu niż użytkownicy komputerów desktopowych (ponad 3 minuty do średniej 1:38 minuty).  Ścieżki powrotne Po wyborze danego produktu 79% użytkowników przeszło dalej do wyboru innego produktu.

18 18 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE Najciekawsza treść 1) „Inspiracje” (obszar czerwony) 2) „Wszystkie produkty” (obszar czerwony) 3) „Produkt” (obszar żółty lub czerwony) Dane na podstawie narzędzia „Google Chrome Page Analytics”

19 19 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane  Konwersja na produkty 11,79% użytkowników odwiedzających stronę trafiło na podstronę konkretnego produktu; 10,21% do listy produktów z danej kategorii; 4,20% do działu Promocje; 6,23% przeszło do innego działu. Landing Page Podstrona produktu Kategoria produktów 11,79% 100% 10,21% Promocje Inne podstrony 4,20%6,23% Amica.pl

20  Niewielka ekspozycja filmu produktowego Aktualnie film prezentowany jest w dwóch wersjach: na części LP jako przycisk na bannerze, na pozostałych jako player osadzony wewnątrz strony. Analiza ścieżek przejścia na zewnętrzne witryny wskazują, że ilość odtworzeń filmu z wykorzystaniem playera jest większa, niż odtworzeń poprzez przycisk. REKOMENDACJA: Uspójnienie i prezentacja filmu zawsze w postaci playera Jednocześnie film powinien być otwierany w nowej karcie, aby nie powodować wyjścia użytkownika ze strony (podniesienie współczynnika exit rate) 20 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ

21  Standaryzacja LP Aktualnie nie wszystkie Landing Page prezentowane są w jednolity, spójny sposób. Pomimo wspólnych elementów takich jak układ, kolorystyka i czcionki część, taka jak animacje, kolejność banerów, czy rodzaje ikon pozostają różne. REKOMENDACJA: Stworzenie dokumentu standaryzującego Landing Page i procedury wymagającej weryfikacji w ramach testów prowadzonych przez agencje projektujące layouty. Jednocześnie blokowanie kreatywnych form prezentacji produktów spowoduje. Standaryzacja powinna więc wytyczać fundamenty, dobre praktyki i opisywać stopień dowolności we wprowadzeniu dodatkowych elementów na stronach – np. elementów animowanych. 21 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ

22  Przycisk „Więcej produktów” (np. „Wszystkie Pralki”) Umiejscowienie przycisku z lewej strony przynosi od 9% do 16% przejść do wyboru listy produktów. Według doktryny usablity przycisk powinien jednak znajdować się po prawej stronie. REKOMENDACJA: Badanie próbkowe – umiejscowienie przycisków przez 7 dni na prawej stronie i zbadanie okres do okresu ilości przejść na kategorię listy produtków. 22 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ

23 Użytkownik wchodzący na stronę Landing Page zostaje zainteresowany produktem w takim stopniu, że rozważa jego zakup dopiero wtedy, gdy dokonuje interakcji – wyszukuje dodatkowych informacji na jego temat w tym w szczególności ceny, przechodzi do pełnej oferty lub do innej części strony amica.pl. Zainteresowany użytkownik dąży do dostępu do jak najpełniejszego źródła informacji. REKOMENDACJA: Benchmarkiem do wprowadzania i weryfikacji efektywności zmian powinien być stosunek użytkowników, którzy przeszli na stronę amica.pl do wizyt na LP ogółem. 23 HIPOTEZA EFEKTYWNEJ ŚCIEŻKI

24 ANALIZA WIDGETÓW SOCIAL MEDIA

25 25 SOCIAL MEDIA – POZYSKIWANY RUCH

26 26 SOCIAL MEDIA – ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 12,6% losowo wybranych sesji

27 27 SOCIAL MEDIA – PRZEJŚCIA PRZEZ WIDGETY *Google Analytics, dane z ostatnich 30 dni Ilość przejśćProcent przejść Facebook % YouTube4328,3% Pinterest350,7%

28 STANDARYZACJA LANDING PAGE

29 Dane podstawowe  Czcionka: Soho  Kolor czcionki: czarny  Kolor czcionki nagłówki: biały, czerwony lub inny w obszarze funkcjonalnym  Punktatory: kwadrat  Przyciski – kolor czerwony z białym napisem wersalikami w rozmiarze 14pt 29 STANDARYZACJA LANDING PAGE

30 Obszar nawigacji  Lewy górny róg: Logo – home page  Środek: Menu- Produkty, Wsparcie, Promocje, Firma  Prawy górny róg: Logowanie, Wyszukiwarka, Wybór języka 30 STANDARYZACJA LANDING PAGE

31 Obszar wizerunkowy  baner: slideshow, nie więcej niż 7  wymiar x700, zbudowany tak, aby można było na nim napisać hasło  hasło - Soho Gothic Pro, 52 pt, kolor biały (#ffffff) lub czarny (#000000) w zależności do koloru tła  linki pod hasłem - Soho Gothic Pro, 18pt 31 STANDARYZACJA LANDING PAGE

32 Obszar funkcjonalny – dla każdego LP inny  rozmiar: 1200px  układ: graficzna prezentacja funkcji  obszar funkcjonalny jest właściwym miejscem na kreatywne zaprezentowanie cech produktu, w sposób inny na różnych LP 32 STANDARYZACJA LANDING PAGE

33 Obszar produktowy:  napis "Wybierz swój produkt" - wersaliki, Soho Gothic Pro Medium, 36 pt, kolor czerwony (#e41429)  napis "Polecane produkty" - wersaliki, Soho Gothic Pro Regular, 20 pt, kolor czarny(#000000)  zdjęcia produktów - 240x240  opis produktów: nazwa - Soho Gothic Pro Regular, 18 pt, kolor czarny(#000000), wyróżnienie symbolu produktu (np. AWX712DJB) - Soho Gothic Pro Regular, 13 pt, kolor czerwony (#e41429) STANDARYZACJA LANDING PAGE 33

34 Obszar inspiracji:  slideshow: nie więcej niż 5 zdjęć  napis "Inspiracje" - wersaliki, Soho Gothic Pro Medium, 36 pt, kolor czerwony (#e41429), umieszczony na białej apli  zdjęcie x740 STANDARYZACJA LANDING PAGE 34

35 Obszar dolnej nawigacji:  Górna część: wyróżnione działy  Dolna część: Mapa produktów  Układ: Kategorie i podkategorie STANDARYZACJA LANDING PAGE 35

36 36 LANDING PAGE PRODUKTOWE LINK: ia/14-Kuchnie_wolnostojace Charakterystyka  Treść prezentowana na „Kaflach”  Średnia ekspozycja filmu  Silna ekspozycja produktów  Inspiracje

37 37 LANDING PAGE LINII WZORNICZYCH LINK: Charakterystyka  Treść prezentowana na dużych zdjęciach  Duże zdjęcia / Animacje / Design  Pozostawione skuteczne elementy – Inspiracje

38 38 LANDING PAGE I-COOK-TIMER Kliknij, aby zobaczyć projekt w pełnym rozmiarze: Charakterystyka  Lepiej wyeksponowany film  Konwersja na produkt  Zachowanie spójnych zasad

39 39 TEST – LANDING PAGE LODÓWKI Kliknij, aby zobaczyć projekt w pełnym rozmiarze: Nowa forma prezentacji treści:  Szersza prezentacja cech produktu  Dodatkowe menu  Ekspozycja filmu i produktów

40 40 PREZENTACJA TREŚCI – KAFELKI CZY PEŁNA GRAFIKA? KAFELKIPEŁNA GRAFIKA PlusyMinusyPlusyMinusy Jasny podział komunikatu – jeden kafel, jedna informacja Niepoprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych Minimalizm i większa lekkość rozmieszczenia treści Brak podziału między hasłami Możliwość jednolitego animowania – każda kreacja w ten sam sposób Trudności w dostosowaniu strony w technologii responsywnej – np. informacja do zdjęcia raz znajduje się z boku raz dołu. Możliwość prawidłowego dostosowania do wersji mobilnej Przy dużej ilości komunikatów mniejsza czytelność niż w podziale na kafle Konieczność umieszczenia parzystej liczby komunikatów Produkt eksponowany w centrum kreacji, a nie jako jeden z kafelków Konieczność kadrowania produktu, aby był widoczny na kaflu Zdjęcia umieszczone wewnątrz kafla wyglądają mniej atrakcyjnie niż zdjęcia nie mające ramki

41 KIERUNKI ROZWOJU REALIZOWANE PROJEKTY

42 1. Rekomendacje produktów Wyświetlanie rekomendowanych produktów przy każdej kategorii, podzielonej według filtrów: - Polecane/Bestsellery – definiowane odgórnie (rekomendacja nazwy „Polecane”) - Najnowsze – definiowane automatycznie - Najczęściej oglądane – definiowana automatycznie Ograniczenie filtrów do trzech pozwoli zminimalizować trudność w wyborze, które produkty powinny znaleźć się w danej kategorii. 42 KONCEPCJA - ONLINE

43 43 REKOMENDACJE PRODUKTÓW

44 Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Najczęściej oglądane” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 2) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 58GE3.33HZPTADNAQ(XX) Linia 500 3) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 Dane: – REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA

45 Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Najnowsze” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca ceramiczna 57CE3.315HTAQ(XX) Linia 500 2) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 58IE2.320HTAB(W) Linia 500 3) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 58IE2.320HTAB(XV) Linia 500 Dane: – REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA

46 Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Polecane” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 2) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 3) Kuchnia do zabudowy z płytą ceramiczną HKI AA Integra 4) Kuchnia do zabudowy z płytą gazową na szkle GHGF AA Fusion Dane: – REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA

47 47 REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA Najczęściej oglądaneNajnowszePolecane 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 57CE3.315HTAQ(XX) Linia IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia GE3.33HZPTADNAQ(XX) Linia IE2.320HTAB(W) Linia GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia IE2.320HTAB(XV) Linia 500 HKI AA Integra GHGF AA Fusion

48 2. Chat Uruchomienie platformy komunikacji w czasie rzeczywistym z użytkownikiem poszukującym informacji na stronie. Konsultant dostępny przez czas przez 8h dziennie, udziela wskazówek gdzie znaleźć informacje o produkcie oraz w jaki sposób zgłosić serwis produktów. Standaryzacja odpowiedzi – opracowanie zbioru pytań i odpowiedzi dla klienta w celu uniknięcia niepełnych odpowiedzi lub rozbieżności informacji. 48 KONCEPCJA - ONLINE

49 3. Nowy kolor czcionki W listopadzie 2014 kolor szary został zastąpiony czarnym. Zmiana podyktowana została wynikami testów „readability” - lepszą widocznością i mniejszym obciążeniem wzroku użytkownika. Obecnie trwa przeprojektowywanie również dodatkowych grafik, gdzie wykorzystywane są szare kolumny, nagłówki i napisy. 49 KONCEPCJA - ONLINE

50 4. Aranżator kuchenny Inspiracje kuchenne w formie trójwymiarowych wizualizacji. Przygotowanie renderów 3D kuchni ze sprzętem Amica i aranżacją zabudowy kuchennej i produktami AGD. Możliwość samodzielnego umeblowania pomieszczenia, wybór produktów marki Amica i umiejscowienie ich w swojej idealnej kuchni. 50 KONCEPCJA - ONLINE

51 51 ARANŻATOR KUCHENNY Referencja:

52 5. Nowa forma wyszukiwania – preferencje Wdrożenie odwróconej formy wyszukiwania produktu na stronie amica.pl - to nie użytkownik szuka i porównuje produkty, ale produkty dopasowują się do jego preferencji. Przygotowanie serii pytań skierowanych dla użytkownika określających jego preferencje – wielkość rodziny, częstotliwość robienia zakupów itp. Po udzieleniu odpowiedzi system filtruje produkty spełniające założenia użytkownika. 52 KONCEPCJA - ONLINE

53 6. Dział Inspiracje Zbudowanie działu łączącego lifestyle z produktami Amica, gdzie znalazły by się porady eksperckie, przepisy kulinarne czy informacje na temat tego, w jaki sposób korzystać z produktów Amica. 53 KONCEPCJA - ONLINE

54 54 DZIAŁ INSPIRACJE – MOCK-UP Kliknij aby zobaczyć w pełnym rozmiarze.

55 7. Filmy z Inspiracjami Nagranie wypowiedzi ekspertów dotyczących linii/produktów – tłumaczących „w praktyce” działanie funkcji, dlaczego ważna jest klasa energetyczna, na co szczególnie zwrócić uwagę przy wyborze produktu itp. Aktualnie realizowane są filmy produktowe opisujące funkcje produktów z linii ESTE. 55 KONCEPCJA - ONLINE

56 8. Porównywarka jako koszyk Zmiana zasad działania funkcji „porównaj” - w prawym górnym rogu umieszczony zostanie „koszyk" jak w sklepie internetowym, do którego trafiają produkty do porównania. Po kliknięciu na koszyk użytkownik przechodzi do porównywania wskazanych produktów. 56 KONCEPCJA - ONLINE

57 9. Moja Amica – launch pełnej wersji i rozwój Przygotowanie nowych funkcjonalności dla Mojej Amiki – usprawnienie procesu rejestracji w akcjach konkursowych / kreacja kontentu / obsługa systemu i aktywizacja klientów do rejestrowania się w programie Moja Amica 57 KONCEPCJA - ONLINE

58 10. Wersja mobilna amica.pl - rozwój Dalszy rozwój mobilnej wersji strony amica.pl poprzez wdrożenie nowych funkcji (np. zeralizowana porównywarka produktów mobile, zmiany w nawigacji, sposobie wyświetlania zdjęć etc.) 58 KONCEPCJA - ONLINE

59 11. Nowe strony produktowe Publikowanie nowych stron odpowiadających nowym kampaniom reklamowym. Harmonogram - Landing Page Linii Produktowych (ZEN, ESTE, INTEGRA, FUSION) - Landing Page Lodówki - Landing Page No-Frost - Landing Page Linii IN 59 KONCEPCJA - ONLINE

60 12. Strona korporacyjna Przygotowanie multi-językowej strony zawierającej odnośniki do wszystkim stron Amica, Hansa i Gram oraz podstawowymi informacjami na temat marki. 60 KONCEPCJA - ONLINE

61

62 Załącznik 1. Analiza danych - Kampania „Inteligentny Styl – jesień 2014”

63  Przedmiot badania: amica.pl/inteligentnystyl  Badany okres: –  Źródła danych: Google Analytics, YouTube Analytics 63 ŹRÓDŁA DANYCH

64 64 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pro Baby System

65 65 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA

66 66 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA

67 67 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH

68 68 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

69 69 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

70 70 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

71 71 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

72 72 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

73 Załącznik 2. Analiza danych - Kampania „Pro Baby System”

74  Przedmiot badania: amica.pl/probabysystem  Badany okres: –  Źródła danych: Google Analytics 74 ŹRÓDŁA DANYCH

75 75 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pro Baby System

76 76 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA

77 77 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH

78 78 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

79 79 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

80 80 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

81 81 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

82 82 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

83 83 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – menu *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

84 Załącznik 3. Analiza danych - Kampania „Pralki 2014”

85  Przedmiot badania: amica.pl/pralki  Badany okres: –  Źródła danych: Google Analytics, YouTube Analytics 85 ŹRÓDŁA DANYCH

86 86 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pralki

87 87 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA

88 88 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH

89 89 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

90 90 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA – 1 interakcja *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji % % 8019% 6257% 4595% 2433% 2403% 2182% 2042% 1482% 1231% 1231% 1231% 1201% 1021% 911% 911% 881% 771% 631%

91 91 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

92 92 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

93 93 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

94 94 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – menu *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

95 Załącznik 4. Analiza danych – Strona Amica.pl

96  Przedmiot badania: amica.pl  Badany okres: –  Źródła danych: Google Analytics 96 ŹRÓDŁA DANYCH

97 97 STATYSTYKI ODWIEDZIN AMICA.PL

98 98 ŹRÓDŁA RUCHU

99 99 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH

100 100 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA – 1 interakcja *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji

101 101 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

102 102 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

103 103 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane

104 104 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane


Pobierz ppt "ZMIANY W KAMPANIACH WWW - 2014 Dokument wewnętrzny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google