Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SEO Search Engine Optimization 1. SEO - definicja SEO (wyniki organiczne) PPC (linki sponsorowane) PPC (linki sponsorowane) Działania SEO (Search Engine.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SEO Search Engine Optimization 1. SEO - definicja SEO (wyniki organiczne) PPC (linki sponsorowane) PPC (linki sponsorowane) Działania SEO (Search Engine."— Zapis prezentacji:

1 SEO Search Engine Optimization 1

2 SEO - definicja SEO (wyniki organiczne) PPC (linki sponsorowane) PPC (linki sponsorowane) Działania SEO (Search Engine Optimization) mają na celu osiągnięcie przez stronę wysokich pozycji w naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Pozycje strony internetowej w wyszukiwarce określa algorytm Google. Algorytm ten bierze pod uwagę nawet ponad 200 różnych czynników rankingowych. Dodatkowo algorytm ten podlega nawet kilkuset zmianom w ciągu roku. 2

3 SEO – wykorzystanie w marketingu Wysokie pozycje strony w wynikach wyszukiwania przekładają się na: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy – internauci darzą dużym zaufaniem wyniki wyszukiwania. – Wzrost popularności marki/produktu – Zwiększenie wiarygodności firmy Wzrost ruchu z wyszukiwarki trafiającego na Państwa stronę – Możliwość pozyskiwania nowych klientów – Zwiększenie bazy użytkowników – Wzrost sprzedaży przez Internet oraz w tradycyjnych kanałach (efekt ROPO) Synergia z innymi działaniami marketingowymi online jak i offline Niski koszt dotarcia do potencjalnych klientów w porównaniu z innymi mediami 3

4 SEO – podstawowe informacje SEO Link building Optymalizacja treści Monitoring i analiza wyników Optymalizacja kodu 4

5 SEO – link building Strona Docelowa Strona www Linki prowadzące do stroną są podstawową miara jej jakości. Liczymy linki jako cytaty i na ich podstawie obliczamy PageRank adresu URL. - Google Wynik rankingu PageRank to miernik ważności strony określony na podstawie linków prowadzących do niej z innych stron. W uproszczeniu każdy link z innej witryny do strony Twojej witryny zwiększa wynik PageRank. Źródło: google.com/webmasters/tools Wybieramy słowa kluczowe i przygotowujemy strategię pozyskiwania linków 5

6 SEO – optymalizacja treści Źródło: google.com/webmasters/tools Wartościowa strona Wartościowa treść Wyższa pozycja Jednym z najważniejszych kroków w celu poprawienia pozycji swojej witryny w wynikach wyszukiwania jest zadbanie o to, aby zawierała ona jak najwięcej informacji z użyciem właściwych słów kluczowych określających tematykę Twoich treści. Treść dla użytkownika unikalna, stworzona specjalnie dla danej strony tematyczna, ściśle związana z tematyką serwisu właściwie formatowana, za pomocą tagów HTML i CSS 6

7 SEO – optymalizacja kodu Poprawny kod HTML Zgodny ze standardami W3C Przejrzysta struktura serwisu Linki tekstowe Czytelne adresy URL Aktualna mapa serwisu Ograniczone użycie skryptów modyfikujący treść/wygląd strony po jej załadowaniu (JS) Brak błędnych odwołań (błędy 404) Prawidłowo opisane pliki graficzna Szybkie ładowanie strony Unikanie technologii Flash Przygotowujemy audyt SEO serwisu wraz z wytycznymi optymalizacyjnymi, pod kątem poprawności kodu i treści 7

8 SEO – monitoring i optymalizacja Na bieżąco monitorujemy efekty naszych działań Śledzimy pozycje słów wybranych do pozycjonowania Badamy ogólną kondycję serwisu Jeżeli umowa przewiduje monitorujemy: ilość wyświetleń serwisu w wynikach wyszukiwania ruch z wyszukiwarki w serwisie ilość konwersji inne parametry uzgodnione z Klientem Opracowujemy szczegółowe raporty pozycji oraz raporty indywidualnie dobranych parametrów na życzenie Klienta 8

9 SEO – przebieg współpracy Współpraca w ramach działań SEO składa się kilku głównych etapów: Uzgodnienie warunków współpracy, wybór słów kluczowych, przygotowanie strategii SEO, zakończone podpisaniem umowy Rozpoczęcie działań SEO Przeprowadzenie audytu serwisu pod kątem SEO i przygotowanie raportu z wytycznymi optymalizacyjnymi – do tygodnia Kontrola wprowadzenia wytycznych, ewentualnie dalsze konsultacje Prowadzenie działań SEO i comiesięczne raportowanie. 9

10 SEO – sposoby rozliczeń 10 Efekt Zerowe lub niskie opłaty w początkowej fazie projektu Płacą Państwo tylko za osiągnięte wyniki Płatności rosną stopniowo w ślad za wzrostem pozycji fraz Abonament Stała miesięczna opłata Pozwala dokładnie określić budżet projektu już na starcie działań Niższy maksymalny budżet miesięczny niż w przypadku rozliczenia za efekt

11 SEO – warunki współpracy 11 Formalności Umowa na 6 lub 12 miesięcy Rozliczenie za efekt lub abonamentowe W ramach umowy otrzymują Państwo Opracowanie i realizacja strategii SEO dla serwisu na wybrane słowa kluczowe Bezpłatny audyt serwisu pod kątem SEO oraz raport z wytycznymi optymalizacyjnymi Bezpłatne konsultacje ze specjalistą SEO Wsparcie przy optymalizacji serwisu Pomoc w stworzeniu wizytówki Firmy w usługach Google (mapy, G+) Raportowanie wyników oraz dostęp do wyników online


Pobierz ppt "SEO Search Engine Optimization 1. SEO - definicja SEO (wyniki organiczne) PPC (linki sponsorowane) PPC (linki sponsorowane) Działania SEO (Search Engine."

Podobne prezentacje


Reklamy Google