Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI rozbudowane możliwości kreacji większe zaangażowanie NIEINWAZYJNY wizualizacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI rozbudowane możliwości kreacji większe zaangażowanie NIEINWAZYJNY wizualizacja."— Zapis prezentacji:

1 FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet

2 FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI rozbudowane możliwości kreacji większe zaangażowanie NIEINWAZYJNY wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład

3 Umiejscowienie na serwisie Zależne od możliwości strony internetowej. Zazwyczaj górna część prawej szpalty. FILMSTRIP ZMAKSYMALIZOWANIE PRZEKAZU Filmstripp jest graficzną formą reklamową, która wyświetla się na stronie internetowej w formacie 300x600px. Po najechaniu myszką na kreację, użytkownik może ją przewijać. Cała kreacja jest wielkości 300x3000px. Zaletą tej formy jest maksymalizacja przekazu na ograniczonej przestrzeni. 300x x3000 wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji

4 FILMSTRIP FORMAT HALF PAGE Rodzaje interakcji z reklamą aby przewijać jej zawartość. 1. Przesunięcie za pomocą uchwycenia i przesunięcia kreacji w dół lub górę. 2. Przesunięcie za pomocą scrollu w myszce lub za pomocą paska przewijania umieszczonego w kreacji. 3. Przesunięcie za pomocą dodatkowego przycisku, przewiń w dół umieszczonego w dolnej części formatu. wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji

5 FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ 5 segmentów graficznych możliwość przejrzystej, uporządkowanej prezentacji w jednym miejscu 5 segmentów = 5 stopni zaangażowania (świadomość, zainteresowanie, stworzenie potrzeby i intencji zakupu oraz lojalność wobec marki) 5 segmentów – wszystko o marce/Kliencie podane w atrakcyjnej formie: animacje flash, video, mapy, ankiety, galerie zdjęć, wtyczki społecznościowe, formularze, mini-gry itp. W kreacji można zawrzeć 5 segmentów wielkości 300 x 600 pikseli.

6 FILMSTRIP 5 STOPNI ZAANGAŻOWANIA W zależności od kontekstu (kontentu wybranego serwisu internetowego) w jakim pojawia się reklama na Filmstripie, jako pierwszy może pojawić się wybrany segment reklamy. Przykład: na serwisie związanym z tematyką typu lifestyle w kreacji wyświetlany będzie jako pierwszy segment zawierający informacje bardziej emocjonalne niż produktowe. świadomość marki zainteresowanie kreowanie potrzeby intencja zakupu lojalność wobec marki wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji

7 FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ 1. Fotografie i pliki graficzne – jpg / gif 2. Animacje Flash 3. Pliki wideo 4. Galeria produktu – może być interaktywna (z możliwością widoku 360, zmianą kolorystyki itp.) 5. Widgety 6. Mini-gry 7. Wtyczki społecznościowe Wszystkie segmenty mogą zawierać różne formy prezentacji. Należy pamiętać, że pojedyncza część formatu musi zawierać się w formacie 300 x 600 px.

8 FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ - PRZYKŁAD statyczny element graficzny Fotografia, grafika, animacja flash Format: gif, jpg, flash 9+ Czas animacji: max 15s. Wideo Czas: max 30s. Musi zawierać przyciski play/stop oraz włącz/wyłącz dźwięk wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji

9 FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ - PRZYKŁAD Galeria produktu - umieszczenie specyfikacji Może być interaktywna (obrót 360, zmiana kolorów itp.) Wtyczki społecznościowe Możliwość połączenia z profilem użytkownika na wybranym portalu społecznościowym. wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji

10 Zapraszamy do współpracy IDMnet ul. Jubilerska Warszawa


Pobierz ppt "FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI rozbudowane możliwości kreacji większe zaangażowanie NIEINWAZYJNY wizualizacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google