Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne. Zastosowanie Ewidencja Środków –Aktualizacja środków –Inwentaryzacja środków Ewidencja miejsc użytkowania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne. Zastosowanie Ewidencja Środków –Aktualizacja środków –Inwentaryzacja środków Ewidencja miejsc użytkowania."— Zapis prezentacji:

1 Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne

2 Zastosowanie Ewidencja Środków –Aktualizacja środków –Inwentaryzacja środków Ewidencja miejsc użytkowania środków Ewidencja osób odpowiedzialnych za środki Współpraca z mobilnymi terminalami w ramach inwentaryzacji środków Wydruk etykiet z kodami paskowymi środków...środków trwałych, niskocennych oraz ewidencji ilościowej Systemy Informatyczne

3 Funkcjonalność Kartoteka środków –Przeglądanie, wyszukiwanie –Zaawansowany filtr –Raportowanie Kartoteka dokumentów Prowadzenie działów Procedura inwentaryzacji –Obsługa sesji inwentarzowych –Integracja z terminalem mobilnym –Opcje inwentaryzacji (automatyczna aktualizacja miejsc użytkowania środków) Systemy Informatyczne

4 Kartoteka środków Systemy Informatyczne

5 Kartoteka środków przeglądanie Kartoteka środków jest uporządkowana wg grup rodzajowych Użytkownik ma możliwość szybkiego wyszukiwania środków posługując się wybranym parametrem np.: kod, nazwa, nr ewidencyjny, wartość itp. Systemy Informatyczne

6 Kartoteka środków zaawansowany filtr Zaawansowany filtr pozwala na uzyskanie dowolnego zestawienia środków uporządkowanego wg: Nazwy Grupy rodzajowej Statusu środka Lokalizacji Wartości Daty zakupu Daty przyjęcia Dokumentów –OT –PT –LT Systemy Informatyczne

7 Na podstawie wybranego wcześniej filtra możemy wygenerować raport gotowy do wydruku Kartoteka środków raportowanie Systemy Informatyczne

8 Kartoteka dokumentów System rejestruje dokumenty: Przyjęcia środka – OT / OT-I dla ewidencji ilościowej Zmiany miejsca użytkowania środka – MT Przekazania środka – PT Likwidacji środka – LT Użyczenia środka - UU Systemy Informatyczne

9 Prowadzenie działów Program umożliwia prowadzenie ewidencji środków oraz dokumentów dla różnych działów Definicje działów tworzy administrator systemu Systemy Informatyczne

10 Procedura inwentaryzacji Każda inwentaryzacja jest rejestrowana w systemie, a jej wyniki dostępne dla użytkownika Inwentaryzacja realizowana jest w ramach sesji inwentarzowych, które stanowią zapis wyniku spisu z natury przy pomocy mobilnych terminali Systemy Informatyczne

11 Procedura inwentaryzacji interfejs obsługi sesji inwentarzowych Systemy Informatyczne

12 Procedura inwentaryzacji sesja inwentarzowa W ramach sesji inwentarzowej przechowywane są zestawy środków: –Znalezionych – znalezione podczas inwentaryzacji –Edytowanych – znalezione i edytowane (zmiana biura, wydziału, lokalizacji, osoby odpowiedzialnej) –Nowych – nowowprowadzone środki podczas inwentaryzacji Organizacja sesji zależy od użytkownika przeprowadzającego inwentaryzację Sesje mogą być porządkowane wg osoby inwentaryzującej lub lokalizacji Systemy Informatyczne

13 Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Baza środków z systemu Evident jest przesyłana do terminali mobilnych w całości, dzięki temu użytkownik terminala ma dostęp do pełnej informacji o środku Dostęp do aplikacji na terminalu mają użytkownicy, którzy posiadają odpowiednie konto w systemie Evident Każda inwentaryzacji w terenie musi rozpocząć się wyborem lokalizacji inwentaryzacji Systemy Informatyczne

14 Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Podstawą identyfikacji środka jest kod kreskowy lub numer inwentarzowy składający się z grupy rodzajowej oraz numeru porządkowego Kod kreskowy jest czytany przez skaner lub wprowadzany ręcznie Aplikacja na terminalu automatycznie wykrywa zmianę lokalizacji środka, jeśli taka wystąpi Systemy Informatyczne

15 Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Aplikacja na terminalu umożliwia edycję danych dotyczących znalezionych środków oraz wyświetla zestaw środków, które nie zostały znalezione w wybranej lokalizacji Systemy Informatyczne

16 Procedura inwentaryzacji opcje inwentaryzacji Dane z inwentaryzacji w terenie wracają do systemu Evident i w zależności od konfiguracji sesji program umożliwia automatyczną zmianę w obrębie środka niżej wymienionych parametrów: Biuro Wydział Lokalizacja (adres, pokój) Osoba odpowiedzialna Systemy Informatyczne

17 Przegląd dokumentów przyjęcie środka - OT Interfejs służący do tworzenia dokumentu przyjęcia środka na ewidencję - OT Systemy Informatyczne

18 Przegląd dokumentów zmiana miejsca użytkowania środka - MT Interfejs służący do tworzenia dokumentu zmiany miejsca użytkowania środka - MT Systemy Informatyczne

19 Przegląd dokumentów przekazanie środka - PT Interfejs służący do tworzenia dokumentu przekazania środka - PT Systemy Informatyczne

20 Przegląd dokumentów likwidacja środka - LT Interfejs służący do tworzenia dokumentu likwidacji środka - LT Systemy Informatyczne

21 Przegląd dokumentów umowa użyczenia środka - UU Interfejs służący do rejestracji użyczenia środka - UU Systemy Informatyczne

22 Charakterystyka środka zakładka NAZWA Systemy Informatyczne

23 Charakterystyka środka zakładka ZAKUP / WARTOŚĆ Systemy Informatyczne

24 Charakterystyka środka zakładka OPERACJE Systemy Informatyczne

25 Charakterystyka środka zakładka MIEJSCA Systemy Informatyczne

26 Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne


Pobierz ppt "Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne. Zastosowanie Ewidencja Środków –Aktualizacja środków –Inwentaryzacja środków Ewidencja miejsc użytkowania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google