Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Reklama mailingowa Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Reklama mailingowa Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej."— Zapis prezentacji:

1

2 Reklama mailingowa

3 Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej.

4 Reklama mailingowa - eyetracking

5

6

7

8

9 Tekst i grafika Ilość kolumn Efekty związane z liczbami Długość wiadomości Ekspozycja logo Przyciski Postacie i twarze

10 Tekst i grafika

11 Ilość kolumn

12 Efekty związane z liczbami

13

14 Długość wiadomości

15 Ekspozycja logo

16

17 Przyciski

18 Wyniki badań EDISONDA Umieszczaj najważniejszy element w lewym górnym rogu Ważne treści umieszczaj nad złamaniem strony W przypadku dłuższych wiadomości, używaj ramek i zdjęć, aby zachęcać do dalszego przewijania Eksponuj logo w widocznym miejscu –najlepiej lewym, górnym rogu Liczby przykuwają uwagę Układ 2 kolumnowy jest efektywniejszy, niż jednokolumnowy jeśli chodzi o efektywność przykuwania i dzielenia uwagi Przyciski działają dobrze, gdy nie ma wokół nich innych elementów, przypominających elementy klikane

19 Wyniki badania GetResponse Poziom zaawansowania marketingu wg branż

20 Reklama behawioralna

21 Reklamy behawioralne, czyli w uproszczeniu bazowanie na analizie zachowań poszczególnych użytkowników Internetu.

22 Reklama behawioralna- Jak to działa?

23 Systemy emitujące reklamy behawioralne dostosowują reklamy w zależności od takich czynników, jak: - Rodzaj otwieranych stron WWW - Częstotliwość odwiedzania poszczególnych stron WWW - Wpisywane frazy w wyszukiwarkach - Dane lokalizacyjne

24 Reklama behawioralna

25 Dziękujemy za uwagę :)


Pobierz ppt "Reklama mailingowa Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google