Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kolor i wielkość reklamy Jak wpływają na odbiór i skuteczność

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kolor i wielkość reklamy Jak wpływają na odbiór i skuteczność"— Zapis prezentacji:

1 Kolor i wielkość reklamy Jak wpływają na odbiór i skuteczność

2 Spis treści Reklama a jej miejsce Reklama a kolory Reklama a wielkosc

3 Umiejscowienie reklamy Najbardziej atrakcyjne miejsca reklamowe to pierwsza strona gazety Najwięcej osób czyta pierwszą stronę Mogą ją zobaczyć nawet Ci, którzy nie kupują i nie czytają gazety Na tej stronie jest mało reklam

4 Umiejscowienie reklamy Druga strona okładki przyciąga 30% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Trzecia strona okładki przyciąga 22% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Podobnie strona ostatnia jest skuteczniejsza od strony wewnętrznej o ok. 22% Na podstawie THE Magazine Handbook

5 Umiejscowienie reklamy Prawa czy lewa strona? Badania nie wskazują, że umieszczenie reklamy po prawej lub lewej stronie nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców woli prawą stronę,

6 Umiejscowienie reklamy Z pierwszych czy dalszych stronach? Badania wskazują, że różnica jest minimalna, umieszczenie reklamy na jednej z pierwszych stron gazety nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców domaga się, aby jego reklama była na jednej z pierwszych stron

7 Umiejscowienie reklamy Sama pozycja nie wpływa znacząco na poczytność reklamy lub wzrost świadomości marki Reklama mocna pod względem kreatywnym będzie zawsze zauważona, niezależnie od jej miejsca

8 Stosowanie koloru w reklamach 33%34% 46%

9 Stosowanie koloru w reklamach Reklamy wykonane w pełnym kolorze cieszą się o 39% większą poczytnością niż reklamy czarno-białe Reklamy jednokolorowe są minimalnie (ok. 3%) atrakcyjniejsze niż czarno-białe

10 Wielkość reklam 55% 40% 24%

11 Wielkość reklamy Wielkość reklamy wpływa na wzrost liczby odbiorców Reklama całostronicowa zwiększa liczbę czytelników o 67% w stosunku do reklamy ułamkowej Reklam dwustronicowa zwiększa poczytność o 38% w stosunku do całostronicowej

12 Wielkość reklamy Reklama duża pozwala na większą kreatywność Tylko duże reklamy umożliwiają przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Duże firmy najczęściej wykupują reklamy całostronicowe lub junior page


Pobierz ppt "Kolor i wielkość reklamy Jak wpływają na odbiór i skuteczność"

Podobne prezentacje


Reklamy Google