Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt lini dowozowej do stacji PKP Pruszków pod zarządem ZTM Warszawa wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Stowarzyszenie Integracji Stołecznej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt lini dowozowej do stacji PKP Pruszków pod zarządem ZTM Warszawa wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Stowarzyszenie Integracji Stołecznej."— Zapis prezentacji:

1 Projekt lini dowozowej do stacji PKP Pruszków pod zarządem ZTM Warszawa wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

2

3 Trasa lini (schemat)

4 Trasa lini OS. STASZICA – Plantowa - Powstańców – Staszica – Sienkiewicza – Kościuszki – Prusa – Poznańska – POW (powrót: Łączniczek AK) – 3-go Maja – Żbikowska - ŻBIKÓW

5 Cele powstania lini zapewnienie szybkiego i dobrego połączenia Os. Staszica i Żbikowem ze stacją PKP w Pruszkowie utworzenie dogodnego punktu przesiadkowego autobus-kolej utworzenie połączeń wewnątrzmiejskich możliwość utworzenia połączeń miedzygminnych i powiatowych

6 Dlaczego ZTM Warszawa? dominująca grupa użytkowników stacji PKP Pruszków dojeżdża do Warszawy pociągami SKM lini S2 w pociągach SKM obowiązuje taryfa ZTM Warszawa linią dowozową zarządzaną przez ZTM będzie można podróżować na tym samym bilecie, a jej rozkład będzie skorelowany z linią S2

7

8 Proponowane przystanki, ich lokalizacja, stan techniczny i niezbędne prace do wykonania w celu ich uruchomienia

9 OS. STASZICA (kraniec) obecnie funkcjonuje przystanek krańcowy ZTM wykonanie przystanku przelotowego (zatoka z peronem zgodnym z wymaganiami ZTM – 20 x 2 m) na DW 719 w kierunku Warszawy w przypadku przedłużenia lini na zachód – należy podjąć współpracę z MZDW

10 PLANTOWA obecnie funkcjonuje przystanek ZTM brak prac do wykonania

11 PUŁASKIEGO zespół przystankowy spełnia wymagania ZTM brak prac do wykonania

12 STASZICA wykonanie przystanków w formie półperonów (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 wykonanie skutecznego odwodnienia od strony wjazdu do d. CBKO – obecnie po odpadach tworzy się tam kałuża należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

13 STALOWA (projektowany) wykonanie peronu (20 x 2 m) w zatoce od strony terenów kolejowych wykonanie półperonu lub zatoki (20 x 2 m) od strony d. fabryki obrabiarek wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

14 PKP PRUSZKÓW zespół przystankowy spełnia wymagania ZTM istnieje możliwość utworzenia przystanku krańcowego – należy wykonać stałą organizacji ruchu dla pętli przy stacji – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

15 OWOCOWA (projektowany) istnieje od strony Parku im. T. Kościuszki zatoka od strony ul. Owocowej należy wykonać półperon (20 x 2 m) należy wykonać stałą organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

16 KOŚCIUSZKI (projektowany) wykonanie zatoki przystankowe miedzy al. Wojska Polskiego a ul. Drzymały wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

17 ZURT (PRUSA) zespół przystankowy spełnia wymagania mankamentem jest słup energetyczny stojący w zatoce – postuluje się współpracę z zakładem energetycznym w celu jego przesunięcia

18 PARK POTULICKIEGO (projektowany) wykonanie przystanku w formie półperonu (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

19 POW wykonanie półperonu (20 x 2 m) należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

20 ŁĄCZNICZEK AK wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

21 PAŃSKA wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

22 MOSTOWA wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

23 GRANITOWA wykonanie półperonów (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

24 KOŚCIÓŁ ŻBIKÓW wykonanie półperonów (20 x 2 m ) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

25 RONDO ŻBIKÓW wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę z MZDW

26 DUCHNICKA wykonanie remontów półperonów (20 x 2 m ) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę z MZDW

27 ŻBIKÓW (kraniec) wykonanie półperonu (20 x 2m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 wykonanie remontu nawierzchni pętli należy podjąć współpracę z MZDW

28 Na trasie lini postuluje się o ustalenie jako przystanki stałe zespołów (poza krańcowymi): PLANTOWA PUŁASKIEGO PKP PRUSZKÓW ZURT (PRUSA) ŁĄCZNICZEK AK POW PAŃSKA Pozostałe zespoły przystankowe ustała się jako warunkowe – na żądanie

29

30 Możliwości przedłużenia lini w celu zwiększenia zakresu funkcji

31 1) Do Ożarowa Mazowieckiego przez Duchnice, stację PKP Ożarów Maz. z przystankiem krańcowym na parkingu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego do 1995 roku trasa lini ZTM 714

32 2) do Helenówka przez obrzeża gminy Michałowice do pętli przy fabryce kosmetyków w Helenówku do 1995 roku trasa lini ZTM 714

33 3) do Nowej Wsi przez Nową Wieś, przystanek WKD Nowa Wieś Warszawska z krańcem przy zespole szkół (zawrotka na rondzie na drodze powiatowej Pruszków- Nadarzyn) dowóz do przystanku WKD

34 4) Do Nadarzyna trasą wariantu nr 3, drogą powiatową Pruszków- Nadarzyn, przez Strzeniowkę z przystankiem krańcowym na Pl. Poniatowskiego w Nadarzynie

35

36 Parking P+R Niezależnie od projektu lini dowozowej uważamy, iż należy podjąć współpracę z ZTM Warszawa w celu stworzenia przy stacji PKP w Pruszkowie parkingu P+R "Parkuj i Jedź". Już dziś wielu mieszkańców zostawia samochody pod stacją i przesiada się w pociąg. Uważamy, iż najdogodniejszą lokalizacją jest teren miedzy torami kolejowymi a ul. Sienkiewicza. Obszar ten jest obecnie nie używany przez PKP. Władze Pruszkowa i ZTM powinny przeprowadzić rozmowy z właścicielem w celu przejęcia tego gruntu pod budowę parkingu P+R. Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest budowa jednopoziomowego placu z parkingiem dla rowerów. Należy również wzdłuż torów wytyczyć zadaszone dojście z parkingu na teren stacji.

37 Parking P+R lokalizacja lokalizacja parkingu P+R przystanek stacja PKP

38 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Projekt lini dowozowej do stacji PKP Pruszków pod zarządem ZTM Warszawa wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Stowarzyszenie Integracji Stołecznej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google