Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra."— Zapis prezentacji:

1 Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra

2 Budowa centralnego odcinka II linii metra 2 Założenia podstawowe (1/2) Na podstawie Opracowania 1 : –istniejący układ uliczny nie przejmie w całości ruchu samochodów osobowych z wyłączanych z ruchu odcinków ulic; –na czas budowy II linii metra w pierwszej kolejności konieczne będzie zapewnienie sprawnego funkcjonowania komunikacji zbiorowej; –zakres priorytetów dla komunikacji zbiorowej zostanie zwiększony kosztem dalszych ograniczeń przekrojów ulicznych dostępnych dla komunikacji indywidualnej. 1)Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra BPRW Warszawa 2009

3 Budowa centralnego odcinka II linii metra 3 Założenia podstawowe (2/2) Generalna zasada w organizacji ruchu na czas budowy II linii metra to udostępnienie dla komunikacji indywidualnej jedynie tej przestrzeni, która nie jest niezbędna do swobodnego kursowania pojazdów komunikacji zbiorowej. Sugerowane będzie pozostawienie przez mieszkańców samochodów na parkingach i korzystanie z transportu zbiorowego. 1 1)Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra BPRW Warszawa 2009

4 Budowa centralnego odcinka II linii metra 4 Założenia szczegółowe (1/4)

5 Budowa centralnego odcinka II linii metra 5 Założenia szczegółowe (2/4) Ciągi dla komunikacji indywidualnej (gdzie wycofujemy komunikację autobusową lub pozostawiamy w minimalnym zakresie): –Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – – Okopowa – Towarowa –most Świętokrzyski –al. Jana Pawła II – Chałubińskiego

6 Budowa centralnego odcinka II linii metra 6 Założenia szczegółowe (3/4)

7 Budowa centralnego odcinka II linii metra 7 ciągi tylko dla komunikacji zbiorowej: –Trasa W-Z: pl. Wileński pl. Bankowy, –al. Solidarności: Szwedzka pl. Wileński (z dojazdem do P+R), –ul. Jagiellońska: Ratuszowa Okrzei inne ułatwienia dla komunikacji zbiorowej Założenia szczegółowe (4/4)

8 Objazdy pojazdów komunikacji miejskiej związane z budową stacji metra C9 RONDO DASZYŃSKIEGO Budowa centralnego odcinka II linii metra

9 Budowa centralnego odcinka II linii metra 9 Objazdy linii tramwajowych 8 10 trasy podstawowe

10 Budowa centralnego odcinka II linii metra 10 Objazdy linii tramwajowych 8 10 trasy objazdowe

11 Budowa centralnego odcinka II linii metra 11 Objazdy linii tramwajowych 8 10

12 Budowa centralnego odcinka II linii metra 12 Objazdy linii autobusowych 151, , 125, 159, 178, 501, 506, 507 stan podstawowytrasy objazdowe

13 Budowa centralnego odcinka II linii metra 13 Objazdy linii autobusowych trasy objazdowe

14 Budowa centralnego odcinka II linii metra 14 Objazdy linii autobusowych

15 Budowa centralnego odcinka II linii metra 15 Objazdy linii autobusowych

16 Budowa centralnego odcinka II linii metra 16 Udogodnienia dla komunikacji miejskiej Wydłużenie wydzielonego pasa dla autobusów w ul. Kasprzaka (począwszy od ul. Bema); Specjalna śluza dla autobusów przejeżdżających z prawego pasa na lewy do skrętu w ul. Karolkową; Dodatkowe przystanki w ulicach: Kasprzaka, Karolkowa i Grzybowska; Ograniczony dostęp dla pojazdów indywidualnych do ulic: Karolkowej i Grzybowskiej; Dodatkowa faza dla skręcających tramwajów przy Kinie Femina (tramwaje linii 10).

17 Budowa centralnego odcinka II linii metra 17 Dalsze etapy prac RONDO DASZYŃSKIEGO POWIŚLE STADION RONDO ONZ ŚWIĘTOKRZYSKA NOWY ŚWIAT DW. WILEŃSKI

18 Budowa centralnego odcinka II linii metra 18 Dziękujemy za uwagę RONDO DASZYŃSKIEGO RONDO ONZ ŚWIĘTOKRZYSKA NOWY ŚWIAT POWIŚLE STADION DW. WILEŃSKI Budowa centralnego odcinka II linii metra metro2.ztm.waw.pl infolinia ZTM (24h): strona internetowa:


Pobierz ppt "Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra."

Podobne prezentacje


Reklamy Google