Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

prezentacja wyników badania marketingowego

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "prezentacja wyników badania marketingowego"— Zapis prezentacji:

1 prezentacja wyników badania marketingowego
„GMO” prezentacja wyników badania marketingowego listopad 2006

2 Opis badania Metodologia: badanie ilościowe, realizacja face to face, próba kwotowa, kontrolowana ze względu na województwo oraz wielkość gospodarstwa rolnego (dane na podstawie GUS) Grupa docelowa: Właściciele (lub osoby decyzyjne) gospodarstw rolnych o powierzchni +50 ha Termin realizacji: wrzesień – październik 2006 Wielkość próby: Zrealizowano 635 wywiadów, do dalszych analiz zakwalifikowano 611 wywiadów

3 Liczba gospodarstw [%] w poszczególnych przedziałach wielkości
AREAŁ ŁĄCZNYCH użytków rolnych gospodarstwa (BEZ LASÓW, ŁĄK I PASTWISK) Liczba gospodarstw [%] w poszczególnych przedziałach wielkości N=611; pytanie jednoodpowiedziowe otwarte

4 Województwo N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte 9% 11% 4% 8%
5% 9% 13% 8% 12% 3% 6% 4% 1% 2% N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

5 Podział na regiony N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte
regiony występowania omacnicy pozostałe regiony N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

6 Czy wie Pan co to jest roślina/uprawa genetycznie modyfikowana?
N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

7 Czy w UE dozwolona jest uprawa roślin genetycznie modyfikowanych?
N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

8 Czy uważa Pan, że polskie prawo powinno być zgodne z regulacjami Unii Europejskiej w zakresie uprawy roślin genetycznie modyfikowanych? N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

9 Czy materiał siewny odmian genetycznie modyfikowanych powinien być dostępny w normalnym obrocie handlowym? N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

10 Czy państwo polskie Pana zdaniem powinno zapewnić dostęp do obiektywnej informacji, wiedzy o technologii GMO? N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

11 Czy żywność pochodząca z upraw roślin GMO powinna być Pana zdaniem oznakowana?
N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

12 Czy uważa Pan, że rolnik powinien mieć swobodę wyboru technologii uprawy roślin?
N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

13 Czy i jakie korzyści płyną z uprawy roślin genetycznie modyfikowanych
Czy i jakie korzyści płyną z uprawy roślin genetycznie modyfikowanych? Które z wymienionych korzyści byłyby najważniejsze w warunkach Pana gospodarstwa? OGÓŁEM n=241 n=241 – badani którzy widzą korzyści z upraw GMO; pytanie wieloodpowiedziowe otwarte N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

14 REGION WYSTĘPOWANIA OMACNICY
Czy i jakie korzyści płyną z uprawy roślin genetycznie modyfikowanych? Które z wymienionych korzyści byłyby najważniejsze w warunkach Pana gospodarstwa? REGION WYSTĘPOWANIA OMACNICY n=139 n=139 – badani którzy widzą korzyści z upraw GMO; pytanie wieloodpowiedziowe otwarte n=282; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

15 Czy jest dla Pana ważne stosowanie nowoczesnych technologii uprawy?
N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

16 Czy Pana zdaniem włączenie do upraw roślin genetycznie modyfikowanych może zwiększyć opłacalność produkcji gospodarstwa rolnego? N=611; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte

17 Czy wysiałby Pan na swoim polu odmianę kukurydzy zmodyfikowaną genetycznie, odporną na omacnicę prosowiankę? n=102 – respondenci, którzy mają problemy z omacnicą; pytanie jednoodpowiedziowe zamknięte


Pobierz ppt "prezentacja wyników badania marketingowego"

Podobne prezentacje


Reklamy Google