Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Copyright © HRK 20121 Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Copyright © HRK 20121 Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y."— Zapis prezentacji:

1 Copyright © HRK Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y

2 Copyright © HRK Prawnicy są bardzo wymagającą grupą zawodową, wytrenowaną w postrzeganiu każdego problemu z wielu perspektyw. Nowe pokolenie prawników Prawnicy są przyzwyczajeni do oceniania zjawisk, przepracowywania ich i wydawania opinii. Nie wystarczą im słowa i dobre chęci. Aby zyskać aprobatę, musisz udowodnić, że to, co głosisz, jest prawdą.

3 Copyright © HRK Wzrost zainteresowania równowagą między życiem zawodowym i prywatnym. Firmy prawnicze są znane z tego, że wymagają nadgodzin i ciężkiej pracy. Dotąd były częścią kultury macho. Wraz z nowym pokoleniem pojawiają się jednak nowe wartości. Nowa kultura prawa

4 Copyright © HRK Dla młodszej generacji zostanie partnerem niekoniecznie oznacza nałożenie łańcucha. Jej reprezentanci są bardziej świadomi i przedsiębiorczy, zadają sobie pytania: dlaczego mam tak ciężko pracować? Co na tym zyskam? Najważniejsza jest polityka równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, oferująca prawnikom i pracownikom administracji większą elastyczność w dopasowywaniu harmonogramu pracy do ich osobistych potrzeb. Nowa kultura prawa Źródło: Raport: Badanie Korporacji HRK S.A., Magazyn Exclusive Info, 2012

5 Kancelaria jako atrakcyjny pracodawca Employer Branding Działania zewnętrzne Działania wewnętrzne Budowanie wizerunku pracodawcy już na etapie rekrutacji

6 Copyright © HRK Emlpoyer Branding Zewnętrzny Skierowany głównie do potencjalnych pracowników Tworzenia wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy Aktywna promocja firmy

7 Emlpoyer Branding Wewnętrzny Dla przedsiębiorstw z branży prawniczej wewnętrzny employer branding jest najważniejszy Nikt nie jest lepszym ambasadorem firmy niż jej pracownik Skierowany do obecnych pracowników firmy Tworzenie przyjaznej atmosfery pracy i możliwości rozwoju

8 Czynniki brane pod uwagę przy podjęciu pracy Zdaniem pracodawców Możliwość rozwoju kariery zawodowej Prestiż pracodawcy/poziom wynagrodzenia Atmosfera w pracy Możliwość rozwoju i szkoleń Zachowanie równowagi pomiędzy pracą i domem Employer branding/ praca pełna wyzwań Zgodność wykonywanych zadań z własnymi zainteresowaniami Zakres odpowiedzialności i samodzielności na stanowisku Praca w międzynarodowej firmie/pozapłacowe warunki zatrudnienia Copyright © HRK 20078

9 Czynniki brane pod uwagę przy podjęciu pracy Zdaniem studentów Atmosfera pracy Możliwość rozwoju kariery zawodowej Poziom wynagrodzenia Możliwość rozwoju i szkoleń Employer branding Zgodność wykonywanych zadań z własnymi zainteresowaniami Praca pełna wyzwań Prestiż pracodawcy Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności Copyright © HRK 20079

10 1)Nie robić problemu z mobilności, ale szukać jej sensu 2)Odpowiedzieć na ambicje przedsiębiorcze 3)Poważnie traktować sygnały od pracowników początkowych szczebli 4)Budować na wartościach firmy 5)Wspierać nieformalne relacje, ale dostrzegać i zapobiegać patologiom 6)Traktować życie rodzinne pracownika jako najważniejszą wartość 7)Pozostawić pracownikowi czas rozporządzalny 8)Kontynuować benefity zmuszające do aktywności Copyright © HRK rad dla pracodawców

11 Copyright © HRK Patryk Pawłowski HRK S.A. pl. Bankowy 2, Warszawa tel tel. kom


Pobierz ppt "Copyright © HRK 20121 Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y."

Podobne prezentacje


Reklamy Google