Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Zwyczaje zakupowe Polaków

3 Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.

4 Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4

5 Do którego sklepu po zakupy? 5

6 Zakupy coraz bardziej codzienne? 6

7 Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7

8 Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8

9 Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9 Kto w Pana(i) gospodarstwie domowym robi bieżące zakupy lub jest odpowiedzialny za zakup artykułów spożywczych i codziennego użytku?

10 Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: , , ,0 10 Ile mniej więcej godz. poświęca Pan(i) tygodniowo na robienie zakupów 11%

11 Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11 Jakiego dnia tygodnia robi Pan(i) największe zakupy? Pozostali respondenci wskazali odpowiedź: Każdego dnia robię podobne zakupy (w 2010 roku było to 43% badanych).

12 Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12 Jeżeli by uwzględnić całość wydatków, jakie przeznacza Pan(i) na normalne zakupy w ciągu całego tygodnia, to jaką część z nich, przeciętnie, wydaje Pan(i) w sklepach, supermarketach samoobsługowych, a jaką w sklepach, na straganach, gdzie podaje sprzedawca?

13 Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13 Jakie znaczenie dla wyboru miejsca zakupów ma dla Pana(i) …?

14 Preferencje i upodobania zakupowe

15 Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków 15 Przeczytam teraz Pan(i) różne zdania opisujące upodobania i przyzwyczajenia zakupowe ludzi. Proszę o każdym z nich powiedzieć, czy Pan(i) z nim się zgadza czy też nie zgadza?

16 Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe

17 Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17 Czy zdarzyło się Panu(i) w ciągu ostatnich 6 miesięcy …?

18 Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen 18 SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [2] raczej nie lubię [3] ani lubię, ani nie lubię [4] raczej lubię [5] bardzo lubię Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?

19 Ulubione formy akcji promocyjnych 19 Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?

20 Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów 20 Wzorem krajów zachodnich w ciągu ostatnich lat budowane są w Polsce wieloasortymentowe duże supermarkety (zwykle na peryferiach lub poza obszarem centrów dużych miast). Czy Pan(i) osobiście jest za czy też przeciw budowie takich supermarketów?

21 21


Pobierz ppt "1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google