Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego."— Zapis prezentacji:

1 1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego Jorku

2 2 Nowy Jork rozpoznał potrzeby mieszkańców….. …..w 2003, burmistrz Nowego Jorku, Michael R. Bloomberg, wdrożył nie alarmową Infolinię 311, gdzie mieszkańcy miasta (i nie tylko) mogą dzwonić z każdym pytaniem dotyczącym miasta lub też składać skargi / zażalenia. MIESZKAŃCY NYC 311 GOŚCIE BIZNES Jeden punkt kontaktu Złamałem nogę, gdzie mam najbliższą przychodnię? W jakich godzinach otwarte jest Muzeum Narodowe? Jak mam dojechać do ambasady xxx? Na ul. Xxx jest ogromna dziura w drodze. Zalało stację metra Przy ul. Xxx są zaspy utrudniające poruszanie Od której otwarty jest sąd hipoteczny? Chciałbym otworzyć restaurację w Nowym Jorku. Co muszę zrobić? Chciałbym zarejestrować firmę NYC 311 Szef biura informacji NY, Gino Menchini o Infolinii 311: Dzięki 311 mamy dostęp do danych, które ułatwiają nam podejmowanie decyzji w zakresie wydajniejszego alokowania naszych zasobów, co bezpośrednio przekłada się na oszczędności dla miasta

3 3 Kilka faktów z Infolinii NYC 311 … godziny, kiedy 311 (i 311 online) jest dostępne dla mieszkańców NY języki w których 311 oferuje usługi liczba połączeń na 311 w 2009 rekordowa liczba połączeń w ciągu jednego dnia ( ), kiedy zamieć śnieżna wymusiła zamknięcie szkół następnego dnia liczba skarg dotyczących publicznych toalet liczba próśb o nowe toalety publiczne liczba połączeń dotyczących zdechłych ryb w porcie i zatoce w 2010 liczba opinii dla burmistrza złożonych poprzez 311Online 3 maja 2010r. KILKA FAKTÓW Z FUNKCJONOWANIA NYC 311 NYC 311

4 4 801 WAW WAW informacja miejska dla mieszkańców Warszawy Ponad 2mln mieszkańców Warszawy zagubionych w gąszczu informacji

5 5 Gdzie mogę się zbadać? Co robić w sobotę? Które drogi omijać? Gdzie jest apteka otwarta w niedzielę? Gdzie znajdę ambasadę? Gdzie są ścieżki rowerowe? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Mieszkańcy Warszawy Strona www Miasta W-wy Informacje w metrze Gazeta codzienna 1 2 Źródła informacji W stolicy 65% zameldowanych mieszkańców to osoby w wieku produkcyjnym, aktywne zawodowo oraz towarzysko, które w większości cenią sobie aktywne spędzanie czasu, a co za tym idzie łatwy dostęp do informacji. Prawie 15% mieszkańców to osoby na emeryturze, które mają wolny czas, ale brak im wiedzy jak można go spędzić. Często nie korzystają też z Internetu stąd mają ograniczony dostęp do informacji. Przebieg Informacji w stolicy 3 BRAK JEDNEGO ŹRÓDŁA INFORMACJI DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW

6 6 Mieszkańcy Warszawy potrzebują jednego punktu kontaktu, w którym mogliby zaczerpnąć informacji o mieście, ale również złożyć skargę, zażalenie czy pomysł na ulepszenie funkcjonowania miasta. Warszawa powinna dać możliwość współtworzenia wymarzonego miejsca do zamieszkania. Mając poczucie wpływu staniemy się dumnymi mieszkańcami stolicy. 801 WAW WAW Koncentracja informacji o mieście… Infolinia czynna 24h/7 dni w tyg. Kontakt z telefonu stacjonarnego I komórkowego Minimalny koszt za min połączenia Wzrost efektowności w zakresie zarządzania miastem Spadek kosztów 801 WAW WAW

7 7 TP – dlaczego warto z nami współpracować?

8 8 TP jest liderem na rynku w zakresie usług informacyjnych. Mamy ogromne doświadczenie w zakresie wdrażania, a potem obsługi Klientów usług informacyjnych Liczba poł miesięcznie Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o numerach telefonów wszystkich abonentów, którzy wyrazili zgodę na prezentację na Infolinii. Max 4 informacje podczas jednego połączenia, czynna 24h/7 dni, płatna za połączenie Ogólnokrajowe Biuro Numerów Liczba poł miesięcznie 296 Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o firmach, instytucjach, aktualnych kursach walut, wynikach gier liczbowych, repertuarów kin i teatrów, wydarzeniach kulturalno rozrywkowych itp. Infolinia czynna 24h/7 dni, płatna za min połączenia Dobry Numer Liczba poł miesięcznie 152 Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o firmach, instytucjach, aktualnych kursach walut, wynikach gier liczbowych, repertuarów kin i teatrów, wydarzeniach kulturalno rozrywkowych itp. Infolinia czynna 24h/7 dni, płatna za min połączenia Międzynarodowe Biuro Numerów Dbamy o jakość zarządzanych przez nas usług

9 9 Nasza oferta dla Urzędów Miast 801 WAW WAW SZKOLENIA Sami zajmiemy się organizacją wyspecjalizowanych szkoleń dla doradców, zarówno produktowych jak i z obsługi Klienta. W razie zwiększonego ruchu jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie zwiększyć liczbę doradców dostosowaną do obsługi ruchu, SATYSFAKCJA OBSŁUGA KLIENTARAPORTOWANIE Zadbamy o wysoką jakość obsługi mieszkańców miasta poprzez szkolenia doradców, ale również cykliczne badania mystery call. Zajmiemy się obsługą od A do Z. Zrealizujemy wszystkie KPI wymagane przez Miasto. Opracujemy proces przyjmowania / przekazywania do Miasta zażaleń / pomysłów / propozycji mieszkańców Opracujemy wspólnie z Miastem wskaźniki do raportowania, zapewnimy narzędzia do raportowania i analizy danych.

10 10 Zapraszamy do kontaktu IMIĘ I NAZWISKO ADRES MAILOWY TEL. KOMÓRKOWY Anna Bieńkowska Paweł Depta STANOWISKO Dyrektor Procesu Rozpatrywania Reklamacji i Skarg Dyrektor ds.. Obsługi Klientów Indywidualnych NASZE DANE KONTAKTOWE


Pobierz ppt "1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google